Nieuwe functionaliteit: Realtime updates

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.950
4.196
De Betuwe
Speciaal voor de F5-ers onder ons: Vanaf nu hoef je pagina's niet meer te verversen omdat dat nu (gedeeltelijk) automatisch gaat.

Net heb ik 3 zaken toegevoegd.
- Notificaties komen realtime binnen, er komt ook een popup van in beeld.
- In topics worden nieuwe reacties direct getoond, net als reacties die gewijzigd worden.
- In topics kan je zien wie er een reactie aan het typen is. Dat ziet er zo uit:
Schermafbeelding 2023-05-28 om 20.04.05.png


Later volgt er meer...
 
Ik realiseer me nu dat ik hetzelfde heb met de meldingen die op poppen onderin mijn scherm. Te hoog social media karakter die bij mij een pavlov reactie oproept om meteen te kijken wat er aan de hand is. Kunnen we instellingen krijgen waar dit uit kan? Ben om bovenstaande redenen ook gestopt met insta en Facebook, ben er helaas te gevoelig voor. Zou jammer zijn als ik hierdoor ook MF vaarwel moet zeggen
 
Mooie update @Duderuud , zag het al verschijnen onderin voor je dit topic had aangemaakt.

Gaat wel het verrassingselement weghalen :+
 
Ik had liever gezien dt bijvoorbeeld "gevolgde onderwerpen" automatisch refreshed wordt. Un moet ik dat steeds handmatig doen.
In de app werkt sinds enkele dagen het updaten van dit menu helemaal niet meer.
 
Zie je het ook als er iemand aan het typen is die verder zijn activiteit afschermt?

... dus iemand die dit heeft staan:

1685303027856.png


En zie je het ook als iemand aan het editen is?

Zo ja, dan doet deze feature tamelijk structureel iets met de privacy. Niet wereldschokkend hoor, als je echt van je privacy gediend bent moet je misschien beter niet aan zo'n forum meedoen, maar toch.
 
Van het zichtbaar typen ben ik zeker geen voorstander, en geeft bij mij neiging om zoveel mogelijk tabbladen te openen en 1 letter in het reactievenster te plaatsen per topic die ik voor eeuwig laat staan..., staat er dan ook in elk topic ik aant typen ben?.. :+
 
@Duderuud je hebt wel de azijnpisers en woke en rubbertegelgeneratie in de ballen getrapt, als ze nog niet omgebouwd waren...

Ik vind het een leuke feature...

Jongens halen jullie bijvoorbeeld Maps en Lokatieservice van je telefoon af???
:^

Ik vind het ook een leuke feature, geeft het nóg meer het chatroomgevoel. Ik mag het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan