Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Mis wel de mogelijkheid (button / snelkoppeling) om direct naar het einde van een topic te kunnen, je kan wel het laatste pagina nr. selecteren maar moet dan nog naar beneden scrollen :p
Op een pc: Klik op de datum in de laatste kolom van het optic wat je wilt lezen. Dan spring je gelijk naar het laatste bericht.
 
Daarin zie ik alleen de topics die al ouder zijn.

De topics die ik momenteel volg staan er niet meer tussen, ook lijkt de volgorde totaal random te zijn en is er kennelijk ook geen mogelijkheid om de bookmarks die er nu nog wel staan weg te gooien zodat je desnoods opnieuw kunt beginnen..

Ik wil niet negatief zijn of mensen die hier keihard aan hebben gewerkt voor het hoofd stoten, maar van mij mogen de oude servers met de oude software weer aangezet worden. Het ziet er mooier uit, dat absoluut. Maar als ik naar de werking kijk.. Nee dankje.

De werking van het forum hangt in het geheel af van je bookmarks ofzo? ;). Praktisch de meeste functionaliteit zit in deze software al zit het misschien op een andere plek of andere werking. Dat is eenmaal inherent aan verandering.

Aangaande de bookmarks, die gebruikte ik al nooit heel actief. Het lijkt me een goed idee om een bug te melden (als dat niet al is gedaan) zodat de admin daarnaar kan kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Haha, ik ook oud avatar, maakt niet uit.

Kan in m'n profiel niet meer zien welk # lid ik ben en was er best trots op bij de eerste 100 te horen :cry:;)

Verder maar overal op allerlei knoppen klikken om te zien wat wáár zit :ROFLMAO:

Volgens mij kun je als je in je profiel zit de url bekijken, is dat niet je lidnummer die daarin verstopt zit?
 
Jammer dat bewegende gifjes als avatar niet meer werken. Maar voor de rust misschien wel zo relaxt. En het kunnen nu zo te zien ook niet meer externe linkjes zijn, wat de groene slotjes weer helpt.

Verder moet natuurlijk eigenlijk wel the "I'm with Stupid" terugkomen! :^ :^ :^
 
Daarin zie ik alleen de topics die al ouder zijn.

De topics die ik momenteel volg staan er niet meer tussen, ook lijkt de volgorde totaal random te zijn en is er kennelijk ook geen mogelijkheid om de bookmarks die er nu nog wel staan weg te gooien zodat je desnoods opnieuw kunt beginnen..

Ik wil niet negatief zijn of mensen die hier keihard aan hebben gewerkt voor het hoofd stoten, maar van mij mogen de oude servers met de oude software weer aangezet worden. Het ziet er mooier uit, dat absoluut. Maar als ik naar de werking kijk.. Nee dankje.

Die moet je dus even opnieuw Bookmarken en op volgen zetten. Dan verschijnen ze in je Bookmarks.
 
De topics die ik momenteel volg staan er niet meer tussen, ook lijkt de volgorde totaal random te zijn en is er kennelijk ook geen mogelijkheid om de bookmarks die er nu nog wel staan weg te gooien zodat je desnoods opnieuw kunt beginnen..
Open je bookmarks, kilik op "Bewerken" bij de bookmark die je weg wilt gooien en kies..."Verwijder bookmark".
Ik ga aan de ontwikkelaars vragen of ze een sorteer optie kunnen inbouwen. Je kan ze wel handmatig sorteren natuurlijk.
https://www.motor-forum.nl/bookmarks/sort

Ik wil niet negatief zijn of mensen die hier keihard aan hebben gewerkt voor het hoofd stoten, maar van mij mogen de oude servers met de oude software weer aangezet worden. Het ziet er mooier uit, dat absoluut. Maar als ik naar de werking kijk.. Nee dankje.
Het is heel anders dan voorheen, dat is een ding wat zeker is. Sommige opties zijn er niet meer, andere opties werken anders en in totaal zijn er veel meer mogelijkheden. Het is ook wennen, je bent niet de enige die in het begin....terughoudend was :)
Probeer het uit en kijk of je je mening bij kan stellen.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat bewegende gifjes als avatar niet meer werken. Maar voor de rust misschien wel zo relaxt. En het kunnen nu zo te zien ook niet meer externe linkjes zijn, wat de groene slotjes weer helpt.
Dat lijkt een migratie dingetje. Animated gifs werken namelijk wel. Wil je je (bewegende) avatar eens opnieuw uploaden?
Verder moet natuurlijk eigenlijk wel the "I'm with Stupid" terugkomen! :^ :^ :^
Daar hebben we de Like knop voor gekregen...
 
POST FEATURES DEMO

En zie ik goed dat we nu onze eigen tekstkleuren kunnen kiezen? Dat weegt qua rust vast op tegen bewegende avatar gifs :eek:

+Wel leuk voor spoiler, hoewel je nèèèt niet de achtergrondkleur als tekstkleur kunt kiezen :)

Hoewel er ook
spoiler tags
zijn... Sweet!

Verder... Punt 26? En punt 9? En van alles ertussenin... Was altijd wel blij met de oude "big"/"small"/"super"/"sub" opties. I guess it's nice. Niet nodig, maar nice. Wel echt jammer dat super en sub er niet meer zijn, trouwens.

Lettertypes zijn altijd fijn, zeker als er een fixed width tussen zit, fijn voor numerieke overzichtjes en zo.

Java:
public class HelloMF {

    public static void main(String[] args) {
        System.out.println("Weet niet of die code insert nou heel veel toe gaat voegen op een motor-forum... Maar why not, I guess :)");
    }

}

En... UITLIJNOPTIES! Super nuttig natuurlijk... ?​

Voor het overzicht in meer complexe posts
Zijn inspringingen ook wel handig​
  1. en
  2. lijsten

  • ook
    • dus

Hier is een stukje inline code

En hier een videootje:

Dus.
 
De favorieten zijn niet meer geordend op laatste posts :/ Is dat in te stellen?

Net zoals de volgorde van posts in een topic. Ik had de nieuwste post altijd op pagina 1. Nu staat de nieuwste post aan het eind.
Nee, zoals eerder aangegeven kan dat (nog) niet. Ga wel een verzoek indienen bij de ontwikkelaars (het is een losse plugin).
Dat laatste kan ook niet. Je kan echter wel op de datum klikken naast een specifiek topic, dan ga je naar de laatste reactie. Misschien een doekje voor het bloeden.

(Persoonlijk snap ik het helemaal niet, alsof je een boek van eind naar begin leest...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan