Die kerel is een Amerikaan, de motor is een Duitser. OorlogsbuitIs volgens mij een amerikaan en geen duitser!
Edit: Killinger&Freund Motorcycle
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die kerel is een Amerikaan, de motor is een Duitser. OorlogsbuitIs volgens mij een amerikaan en geen duitser!
Smaken verschillen. Maar daar ging dit topic niet over.afschuwelijk hok,lijkt wel een verbouwde xt.
Smaken verschillen. Maar daar ging dit topic niet over.
Handgebouwd obv GM Speedwayblok.
Helaas bouwen ze nu met Ducati blokken. Leuk, maar toch iets minder uniek....Dan kunnen de remmen er wel af zo,n blok remt al fantastisch
Ik vind hem zo ook niet mooi, maar met wat aanpassingen is er toch een hele mooie fiets van te maken.afschuwelijk hok,lijkt wel een verbouwde xt.
Met kenteken?Vrijdag nog eentje in het echt gezien op de classicbeurs in Bremen.
Met kenteken?
Deze zijn wel op kenteken te zetten,kost wat,maar dan heb je ook wat... mooiste Italiaan ooit gemaakt... [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooit....
[afbeelding]
Egli-Vincent.
Sure?kleine correctie: een Godet-Egli-Vincent...
Interpretatie obv een Voxan
Fraai, heel fraai. Mooi Vincent blok. Mooie geklopte blank alu tank. Dit deugt.
Fraai, heel fraai. Mooi Vincent blok. Mooie geklopte blank alu tank. Dit deugt.
Dat heb je goed gedaan dan. Gobert zou er zijn broodwinning van maken as hij jou was.Op de veiling verkocht voor $ 93.000.- De bouwer heeft er niet eens op gereden.