Welke zeldzame motoren weet jij nog?

Voxan, erg gaaf model!!! Had hem al wel zien langskomen, maar toch blijft mooi!!

full

Laatst bewerkt:
Hoi,

Mijn schoonvader heeft voor 2 weken geleden een tzr250 3ma gekocht van een kennis, ik heb nu van horen zeggen dat er maar 5 stuks in nederland op kenteken staan, maar weet niet of dit klopt?

[afbeelding]

Zou best wel eens kunnen. Ding is nooit officieel ingevoerd in europa.
Zijn opvolger de 3xv ook niet!

0703101048_zpsfb133157.jpg

Deze staan bij BIKKER MOTOREN in Noordeloos

Laatst bewerkt:
In feite is het een opgeboorde CB450,uitgevoerd met torsie geveerde kleppen, en zijn ze voor de Amerikaanse markt gemaakt.
Ze maken heel veel toeren(vergelijkbaar met een viercilinder) en trilden zo hard dat menigeen verongelukte omdat het stuur spontaan in tweeën brak.
Topsnelheid was 180 km/uur

In feite is het een opgeboorde CB450,uitgevoerd met torsie geveerde kleppen, en zijn ze voor de Amerikaanse markt gemaakt.
Ze trilden zo hard dat menigeen verongelukte omdat het stuur spontaan in tweeën brak.
Topsnelheid was 180 km/uur
Dat zijn die Amerikanen toch gewend met de Harley's :+

full

Deze hek hier nog nie gespot, volgens mij.
650 IE Kevlar Zane Laverda, staat bij mij in 't hok.

Hier ook nog een plaatje van een Ducati 900 SS. Deze jongeman kwam even zijn oefenvergunning verlengen op het politiebureau, stempeltje eronder en evenlater rijdt hij weg met dit monster. Tja, kon allemaal toen (1978 zo'n beetje)
[afbeelding]

Hahaha, helemaal geweldig! Mijn oefenvergunning in '74 ging nog braaf op 'n R-50.

Hier ook nog een plaatje van een Ducati 900 SS. Deze jongeman kwam even zijn oefenvergunning verlengen op het politiebureau, stempeltje eronder en evenlater rijdt hij weg met dit monster. Tja, kon allemaal toen (1978 zo'n beetje)
[afbeelding]

Uhh jongeman :?

Terug
Bovenaan Onderaan