Hij kwam niet door de (milieu) keuring in de USA, ze hadden er alles aan gedaan om er door te komen met inderdaad injectie, maar het lukte niet.Is er eigenlijk ooit bekend geworden waarom de GL750 niet in productie is genomen ?
Carburateurs zien er overigens al "ernstig" injectie-achtig uit
Wel jammer dat het bij een prototype is gebleven
De foto van deze Triumph van Harleycees is toch mooierTriumph Hurricane
Zo, die is echt mooi gerestaureerd. Is wel het nodige in geïnvesteerd zo te zien.Van de andere kant
Bouwjaar 1965[afbeelding]
De foto van deze Triumph van Harleycees is toch mooier
hij vond hem zelfs zo mooi dat hij er dubbel in staat :
harleycees in "Welke zeldzame motoren weet jij nog?"
en
harleycees in "Welke zeldzame motoren weet jij nog?"
Zit steeds de hele topic weer door te kijken, prachtig die oude dingenen ik kwam hem al eens eerder tegen in Dreuzel in "Hét 40 PLUS topic: Foto van Vroegâh"Ken je dit hele topic uit je hoofd ofzo.
Lijkt wel of er constant een elektrische startmotor mee draait.Hoe bedoel je, mechanisch geluid?
http://www.youtube.com/watch?v=LWu8oVXyvSo
Hoe zou dat komen, dat geluid? Ik denk zelf bv. aan het ontbreken van schuine vertanding op die koningsas. Bij Ducati kunnen ze dat beter
[afbeelding]
Deze foto heb ik genomen van mn vader zijn kers op de taart: Ducati 900SS uit 1979. Ook een relatief zeldzame moto (veel vraag, weinig aanbod). Als die weer in elkaar zit na de restauratie (moto heeft 19 jaar stil gestaan) komen er hier wel enkele mooie piccies van die moto.
Mooi he, ik heb er ook eentje, maar dan een 175cc:Deze week stond er een Yamaha TY 250 trial motor uit 1975, omdat m'n broer ook gecharmeerd is van Yamaha motoren wordt deze helemaal als nieuw gerestaureerd.
Hier nog een byzondere custom Goldstar, Son of a gun:BSA goldstar is ook redelijk zeldzaam
[afbeelding]
Mooi dingetje hoor! M'n broer wil dat trial rijden ook gaan proberen, hij heeft altijd aan motorcross gedaan.Mooi he, ik heb er ook eentje, maar dan een 175cc:
[afbeelding]
Wel niet zo zeldzaam hoor, wij zien veel TY'tjes rijden in de classic trial. Ook de 250cc.
Kijk voor restauratie eens op de site van FTC. En dichterbij hebben we Snezzy Trial Sport in Trooz. Die restaureren ook heel mooi.