Wat zijn je vakantieplannen voor 2023?

Veel plezier en lekker ijsje eten in het centrum van Saarburg
1688912741907.png
 
Ik dacht even dat je bedoelde, wel peage, maar niet voor motoren. Kom je in Frankrijk wel vaker tegen, maar dan vooral bij bruggen.
 
Voelt het meer aan als werken? Of een heilig moeten?
Het voelt aan als alles eruit halen wat erin zit. Maximaal genieten. Als we er klaar mee zijn zoeken we heel tijdig een hotelletje oid. En soms wordt het later. Soms spectaculaire overnachtingsplekken qua locatie/uitzicht. Soms boven de locale kebabtent. En we hebben zo ontzettend veel lol onderweg. Het is gewoon top!

Lees, anders eens een keer een reisverslag van me. Dan weet je ongeveer hoe het er aan toe gaat.
Curvas, montañas y dos chicas. Una aventura BMW GS
 
Het voelt aan als alles eruit halen wat erin zit. Maximaal genieten. Als we er klaar mee zijn zoeken we heel tijdig een hotelletje oid. En soms wordt het later. Soms spectaculaire overnachtingsplekken qua locatie/uitzicht. Soms boven de locale kebabtent. En we hebben zo ontzettend veel lol onderweg. Het is gewoon top!

Lees, anders eens een keer een reisverslag van me. Dan weet je ongeveer hoe het er aan toe gaat.
Curvas, montañas y dos chicas. Una aventura BMW GS

Ik heb ze allemaal gelezen en genoten van jullie reisverslag 😃.
 
Zoals altijd... ook nu weer een last minute change of plans... Zwitserland is schitterend om te rijden maar het wer wat voorspeld wordt in het rondje toppen wat ik wilde rijden.. Dit aantal millimeters is nou niet echt kampeerweer :( dus waarschijnlijk toch maar via de Jura

Onder de Tremola (Gotthard)

1688972189509.png

Andermatt
1688972235257.png


En op de Furkapass (valt nog mee)
1688972274174.png
 
Ah, dat is ook niet een beetje regen. Dat is een flinke plens water.
Groot gelijk. Dan maar uitwijken naar waar het stabieler droger weer is.
Jura kan ook leuk zijn maar wel weer totaal anders dan de planning die je had.
Veel plezier in ieder geval.
 
Ah, dat is ook niet een beetje regen. Dat is een flinke plens water.
Groot gelijk. Dan maar uitwijken naar waar het stabieler droger weer is.
Jura kan ook leuk zijn maar wel weer totaal anders dan de planning die je had.
Veel plezier in ieder geval.
rIk zou via Zwitserland, Frase Alpen en stukje Italie naar Crest rijden. Nu dus via e Jura en een aantal Franse Alpentoppen die kant uit.
 
Zoals altijd... ook nu weer een last minute change of plans... Zwitserland is schitterend om te rijden maar het wer wat voorspeld wordt in het rondje toppen wat ik wilde rijden.. Dit aantal millimeters is nou niet echt kampeerweer :( dus waarschijnlijk toch maar via de Jura

Onder de Tremola (Gotthard)

Bekijk bijlage 1901279
Andermatt
Bekijk bijlage 1901280

En op de Furkapass (valt nog mee)
Bekijk bijlage 1901281
Ik snap die voorspellingen soms echt niet.....
Als je naar Andermatt kijkt is de maandag kouder en natter dan de zondag, maar krijgt toch een hoger cijfer. Hoe dan?
 
Ze hebben het bijgesteld... echter wat nog gekker is die zonfactor onderin...
echter nog steeds een reden om er maar omheen te rijden :(
1688983759388.png
 
Buzladza is toch die ufo?
Dit monument ligt er vlak achter?

Mijn planning is vlgde week naar Roemenië.
Hangt af hoe 't loopt dat ik ook in Bulgarije ga komen?

Jouw verslag ga ik vooraf niet meer meemaken.
 
Buzladza is toch die ufo?
Dit monument ligt er vlak achter?

Mijn planning is vlgde week naar Roemenië.
Hangt af hoe 't loopt dat ik ook in Bulgarije ga komen?

Jouw verslag ga ik vooraf niet meer meemaken.
Is een complex incl de ufo. Die zie je klein iets verderop

Verslag kan wel even duren. Eerst alles weer opruimen en uitzoeken :-)
 
Motor is er klaar voor maar ik weet niet of ik het wel ben..... Zit erg te dubben over eiffel, hartz of iets anders in die reisafstand. Dag of 5 weg, hotelletje, stacaravan of hut. Dagje het bos in met de detector is een vereiste dus dat is nog wel zoeken.
 
Nou..morgen maar weer eens proberen een paar dagen op pad te gaan na al die sterfgevallen en sociale verplichtingen.
Eerst naar ZL en dan even Duitsland in, ben benieuwd of dit keer alles rustig blijft..;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan