onzinJe moet ook niet vallen! Krijg je krassen op je lak....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
onzinJe moet ook niet vallen! Krijg je krassen op je lak....
Misschien genoeg bescherming bij het drummen...
Terwijl het leer van motorlaarzen vaak op karton lijkt, schijnen deze schoenen van papier te zijn gemaakt.Misschien genoeg bescherming bij het drummen...
ook dat ja!Misschien genoeg bescherming bij het drummen...
neeTerwijl het leer van motorlaarzen vaak op karton lijkt, schijnen deze schoenen van papier te zijn gemaakt.
Daytona road star gtx als de temperaturen tussen de -10 en +24 zijn.
Ik heb al tientallen keren getwijfeld om er motor schoenen bij te komen maar die zijn niet zo comfortabel als de Daytona's.
Ik had het op een 1979 CB 750...Ik heb het idee dat het haken meer zou kunnen voorkomen bij moderne fietsen omdat je dan wat meer met je voeten voorover zit en de veterlus dus meer los van de schoen hangt en makkelijker haakt. Bij stoppen gaat de voet schuin naar voren en kan dan haken. Op bijvoorbeeld mijn ouwe Z zit je meer rechtop en met de schoenen recht naar voren, veter blijft dan meer bij de schoen en bij stoppen gaat het been direct naar opzij.
Ze hebben nubuck leer, die zullen snel vuil worden en veel aandacht nodig hebben om netjes te blijven.Een vraagje voor de rijders met sneakers.
Behandelen jullie de sneakers nog voordat jullie ze in gebruik nemen ?.
Ik heb de Rev'it Jefferson in bestelling en vroeg me af of het meerwaarde heeft om ze te behandelen en met wat precies dan ?.
Ik moet bekennen dat ik er niks aan heb gedaan. Dus nu is helft van m'n neus wat lichter dan de andere kant van de neus van het schakelen..Een vraagje voor de rijders met sneakers.
Behandelen jullie de sneakers nog voordat jullie ze in gebruik nemen ?.
Ik heb de Rev'it Jefferson in bestelling en vroeg me af of het meerwaarde heeft om ze te behandelen en met wat precies dan ?.
T seizoen is er altijd ,behalve gladheid ,lekker door1x per jaar zet ik de laarzen in het vet.
Trouwens goed dat ik 't nu lees.
Gelijk maar effe gaan doen. Het seizoen komt eraan!
Alpinestars SMX-6 V2 laarzen zien er redelijk sportief uit, met slider.Voor mn straatmotor (gsx-r750) zoek ik laarzen waarbij het lopen ook comfortabel is dit voor tourtjes en dergelijke. Zijn er relatief sportief uitziende laarzen die ook enig comfort met zich meebrengt qua stukjes lopen/staan?
Voor op het circuit heb ik nu Sidi laarzen, maar die zijn zo knetterhard dat een half uurtje staand in de paddock al vervelend begint te worden