johnny english
Die hard MF'er
Als ik dat zo bekijk issie de kneedown al voorbij en is bezig met de ellbowdown gevolgd door een shoulderdown en uiteindelijk een ALLDOWN
die alldown die heb ik ook gehad die zijn niet grappig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik dat zo bekijk issie de kneedown al voorbij en is bezig met de ellbowdown gevolgd door een shoulderdown en uiteindelijk een ALLDOWN
die alldown die heb ik ook gehad die zijn niet grappig
Dan staat zn voorwiel wel de verkeerde kant op vriend Of gaan SM's er onderstuurd doorheen?die gaat niet vallen. aan zn voorwiel te zien gaat ie er 'sm style' doorheen
Stijldanser zeker?Luister: it's all in the hips!!!
Jaja, vandaag weer ff te touren geweest en per ongeluk kwam ik weer op het klaverblad terecht
Ik denk dat ik die om en de nabij 10 x rond ben gegaan maar ik krijg potjandriedubbeltjes (om het netjes te houden) mijn knie NIET op de grond. Het rare is, mijn stepje raakt hem wel Dus ik een klein beetje verzitten... en nog steeds niet, aaargh
Hebben jullie extra sized blokken op die knieeen zitten, of heb ik te korte beentjes (1,87m)
Precies; het is het hangen naast de motor dat je effectief meer grondspeling geeft en potentieel dus hogere bochtensnelheid, terwijl het knietje niets meer is om te voelen hoeveel ruimte je nog over hebt. Veel motorrijders focussen op dat knietje en vergeten waar het allemaal eigenlijk voor dient: Ofwel, het middel wordt een doel op zich.heb even gekeken wat Keith Code ervan vindt:
HANGING OFF,
REAL REASONS:
Aside from the GREAT PHOTOGRAPHY possibillities, there are real reasons for hanging out a body part that is capped by a piece of bone weak enough to be broken by a 40-pound blow.
THE FIRST AND MOST USEFUL REASON FOR HANGING OFF IS: you are moving your body weight from the top of the bike to a position that is lower and to the inside.
This changes how your weight influencesthe bike when centrifugal force begins pushing it towards the outside of the turn.
When your weight is higher on the bike,it gives the cornering forces a lever to work with. To overcome centrifugal force, the bike must be learned over in the turn.
The greater the force, the more you must lean to overcome it. By hanging off,
you move your weight to the inside of the bike and lower to the ground, presenting less of a lever for the forces to act upon. This does not weaken the force, it simply lessens its effect. Now the bike does not have to be leaned over as far to make the same radius of turn, and can go faster without having to increase the lean angle.
Even if you go through the turn at the same speed as a rider sitting upright on his machine, you can begin your acceleration sooner than he can because your straight-up bike has more rubber on the road. This can bben a tremendous advantage.
THE KNEE GAUGE:
The knee is an incredebly accurate gauge of lean angles-if you put it in the same position each time.
To do this your body must be in the same position on the bike each time. Its position can change from turn to turn, but it should be the same each time through a particular turn. Then you can use the distance from the ground to measure:''I was over this far on the first lap and it was OK, so next time around this turn I can go a little faster.'' The knee doesn't have to drag the whole way around a turn; you can drop it now and then to sample your lean angle.
wat je verkeerd doet?
Dat je je bezig houd met dingen die er niet toe doen bij het motorrijden.
Je geeft zelf eigenlijk al het antwoord,je steppie is er eerder dan je knie,
op een echte racer heb je veel meer grondspeling en een coureur voelt ook met zijn knie of hij op de grens zit,omdat als zijn steppie de grond raakt hij op zijn plaat gaat omdat zijn rubber op is.
Je kan de slijtboutjes nog van je steppies af halen,alleen weet ik niet of dat
verstandig is met de grens van je banden,of je moet in iedere bocht je knie uitsteken.Succes
Wat je niet goed doet ?
Ik zou het niet weten.
Iets anders :
Waarom moet eigenlijk je knie aan de grond ?
Wat is de toegevoegde waarde op het motorrijden daarvan ?
T-Cat heef vrij veel grondspeling, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Misschien moet je een tikkie meer veervoorspanning van achter geven om wat meer vrijheid te krijgen? Verder zal het wel billenwerk zijn. Kniedown heeft me eigenlijk nooit zo geboeid, ik stop wel bij het slijtboutje.
Ik lees her en der reacties van: "Wat doet het ertoe", "Stoer doen", "Heeft niets met motorrijden te maken", enz.
Maar voor mij is het een gevoel wat ik in de bocht wil hebben. Of op zijn minst een keer gedaan wil hebben... Een ieder heeft een ander gevoel bij het motorrijden, de mijne is het sportieve. En daar hoort het knietje bij.
Maar ach, wat ik zeg, een ieder heeft een ander id bij het motorrijden... Dus voor de sarcastische opmerking kan ik alleen maar zeggen... "Leuk voor je dat je anders rijdt dan ik... En ga mij er niet mee vervelen"
Zoals gezegd Dave ; het "moet" niet ,maar een mooie actiefoto is het wel
En dat degene die achter jou rijd zich de kolere schrikt, boeit natuurlijk niet!!!Ik vind het stiekem ook wel leuk als ik met mijn knie op de grond door de bocht ga.
Zeker nu ik titanium blokken in m'n sliders heb zitten
en achter me een flinke vonkenregen veroorzaak...