Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BertV is ook veilig thuis aangekomen, ook hij rijdt om die tijd over de Rijksstraatweg ( baalde al dat'ie geen Emailadres in z'n profiel heeft staan, kon ik het niet vragen, maar hij meldde het net in een ander topic )
hoi @nitromaxBertV is ook veilig thuis aangekomen, ook hij rijdt om die tijd over de Rijksstraatweg ( baalde al dat'ie geen Emailadres in z'n profiel heeft staan, kon ik het niet vragen, maar hij meldde het net in een ander topic )
Nou hè, krasje op de auto is erger dan een motorrijder van z'n fiets rijdenDeze onverstandige motorrijder is ok.
Heb meer last gehad van auto's en vrachtwagens die plots op mijn helft kwamen om takken te omzeilen.
Heb net _fanatic gemaild, heb geen telefoonnummer van 'm , hopen dat'ie zich ook meldt straks !hoi @nitromax
ik was al aan het zoeken of jij of andere mfers iets was overkomen
blij dat jij en iig bertv het niet zijn
Heb net _fanatic gemaild, heb geen telefoonnummer van 'm , hopen dat'ie zich ook meldt straks !
Jij dus ook Oké ( had ik al gezien ), je ooms ook ?
Gelukkig zijn jullie ok jongens, ik hoorde het net op het nieuws en moest gelijk aan Max denken.
Mijn medeleven gaat uit naar de helaas omgekomen motorrijder.
heb nog een inside pic van die kraan op de uithof... heb normaal werkgroep in die lokalen
zat vandaag in het gebouw waar deze foto van uit is gemaakt.
[afbeelding]
Heb hem even ge-sms'tHeb net _fanatic gemaild, heb geen telefoonnummer van 'm , hopen dat'ie zich ook meldt straks !
ik wel bel hem nu ffHeb net _fanatic gemaild, heb geen telefoonnummer van 'm , hopen dat'ie zich ook meldt straks !
Hoorde van Kleintje dat Fanatic ook ok is dus dat is wel fijn om te horen...blijft wel heel triest voor de nabestaanden van de omgekomen motorrijderHeb net _fanatic gemaild, heb geen telefoonnummer van 'm , hopen dat'ie zich ook meldt straks !
grmbl
gelukkig