Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

ik wens de familie van de omgekomen motorijder veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies
het is buiten ook niet normaal , ik kan groesbeek niet meer uit want op alle wegen liggen omgewaaide bomen

Laatst bewerkt:
BertV is ook veilig thuis aangekomen, ook hij rijdt om die tijd over de Rijksstraatweg ( baalde al dat'ie geen Emailadres in z'n profiel heeft staan, kon ik het niet vragen, maar hij meldde het net in een ander topic *O* )

Zaad!!

De treinen van NS rijden weer eens niet hoor :(
de bussen hier ook al niet meer, en ik ben niet zooo gek dat ik nu de motor pak dus heb ik gvd mn tentamen kunstgeschiedenis gemist!
echt goed hard balen

goed... moest t ff kwijt :)

Laatst bewerkt:
BertV is ook veilig thuis aangekomen, ook hij rijdt om die tijd over de Rijksstraatweg ( baalde al dat'ie geen Emailadres in z'n profiel heeft staan, kon ik het niet vragen, maar hij meldde het net in een ander topic *O* )

Deze onverstandige motorrijder is ok.

Heb meer last gehad van auto's en vrachtwagens die plots op mijn helft kwamen om takken te omzeilen.

hoi @nitromax
ik was al aan het zoeken of jij of andere mfers iets was overkomen
blij dat jij en iig bertv het niet zijn

hoi @nitromax
ik was al aan het zoeken of jij of andere mfers iets was overkomen
blij dat jij en iig bertv het niet zijn
Heb net _fanatic gemaild, heb geen telefoonnummer van 'm B|, hopen dat'ie zich ook meldt straks !

Jij dus ook Oké ( had ik al gezien ;) ), je ooms ook ?

Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn jullie ok jongens, ik hoorde het net op het nieuws en moest gelijk aan Max denken.
Mijn medeleven gaat uit naar de helaas omgekomen motorrijder. ;(

heb nog een inside pic van die kraan op de uithof... heb normaal werkgroep in die lokalen -O-

zat vandaag in het gebouw waar deze foto van uit is gemaakt.

[afbeelding]

Net nog even m'n pa gebeld, die werkt daar ook in contreien. Die kraan bleek dus voor het gebouw te zijn waar 'ie binnenkort in gaat werken. Denk dat het nu wel wat vertraging krijgt :P

Heb net _fanatic gemaild, heb geen telefoonnummer van 'm B|, hopen dat'ie zich ook meldt straks !

ik wel bel hem nu ff

edit blijkt niet meer nodig is

Laatst bewerkt:

Hoorde van Kleintje dat Fanatic ook ok is dus dat is wel fijn om te horen...blijft wel heel triest voor de nabestaanden van de omgekomen motorrijder '(

Pff ben net thuis, maar was op 1 stuk heeeeel spannend.
"Gelukkig" reed ik daar vanmorgen ook en had ik toen al de hele rij baan nodig.

Terug ben ik tussen huizen door haaks op de wind gereden en veel
mee wind gereden.

Op dat ene stuk met open weiland ben ik met knipperlichten op
het fietspad gaan rijden. En zelfs toen (met 15 km) waaide je alle kant op.

Laatst bewerkt:
Hier in het noorden valt het wel mee. Volgens de berichten krijgen wij hier vanavond de volle meter. Daarbij draait de wind nu naar west.

Ik ben ook lekker heen en weer gereden vandaag.

Vanochtend verloren geregend en vanmiddag drooggewaaid. 25 km file was goed te doen :P

Naar mijn werk wel op de motor..

terug met een colega meegereden...was echt té erg...

Als je niet eens normaal kan staan zonder motor, is het helemaal gekkenwerk mét..

Morgen maar op de NX heen en weer..

Nu nog iets van Sisi horen en dan is dat rondje klaar.
Ik moet er alleen nog achter komen of mijn collega (was op de motor, grote grijse bmw, en komt door amerongen) veilig thuis is gekomen.

Wel heen maar niet terug. Op het werkt staat ie nog beter uit de wind dan voor de deur thuis. Misschien straks even ophalen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan