Dionysius
MF veteraan
Het is volgens mij heel fel en plaatselijk allemaal. Hier was het net harstikke donker en nu weer zon. Maar wel zo erg dat de aardlekschakelaar er dus uit vloog...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uhmmm, wel even afkloppen op ongelakt houtStraks nog ff een ritje naar het ziekenhuis. Zie wel wat het weer me brengt
Dan hoef je ook niet te reageren. Het is gewoon een waarschuwing aan de onervaren mede motorrijders dat ze moeten opletten voor gladde wegen en hoos/hagelbuien...Pfff.. 3 buien met wat gerommel... tis echt weer wereldschokkend
Denk net zo gevaarlijk als op de fiets ongeveer, alleen heb je wel wat dikkere banden dus misschien werkt dat nog in je voordeel.Hm vandaag in zuid limburg stortregen en onweer met de nodige bliksemflitsen, geen pretje om te rijden. Gelukkig waterdicht leren pak.
Weet iemand hoe gevaarlijk het is op de motor met onweer? Was voor mij de eerste keer en was niet echt leuk.
Verder ben ik nogal...bang/voorzichtig met nat weer...
Uhmmm, wel even afkloppen op ongelakt hout
[me="Tuutuut"]had regen en was niet blij met de zomeroutfit (spijkerbroek, doorwaai-jas) [/me]
Wel veel schuim op de weg en het was nieteens bier