Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je hoeft jezelf toch niet te bewijzen met dit weer als "echte motorrijder"
Ben ook veilig thuisgekomen, wel veel om moeten rijden ivm omgevallen bomen, kon wel lekker langs die enorme files
Ja zeg het maar
Nee, nu niet, ik wacht tot vannacht af en als het rustiger is dan rij ik terug, nu is het me even te gekIn Utrecht krijgt men een "startverbod"
Maar het lijkt me ook niet gezond als je nu zou willen rijden
2 automobilisten dood, omgeving Arnhem-Ede
en daar rij je dan met de motor ?
zal wel aan mij liggen....
je hoeft jezelf toch niet te bewijzen met dit weer als "echte motorrijder"
Ik hoor net op rtl nieuws dat er in Leersum een motorrijder is overleden door de storm . Het 3e slachtoffer van deze dag.
Ben ook veilig thuisgekomen, wel veel om moeten rijden ivm omgevallen bomen, kon wel lekker langs die enorme files
Ikke niet, die dondert zo om met deze storm , aerodynamica van een flatgebouw, is met dit weer echt niet op de weg te houden , zelfs jouw kant op de brug over met een beetje wind heb ik al de hele weg nodigDapper max, ik ben lekker met de auto gegaan.
Nee, in een ander topic ( één was blijkbaar weer niet genoeg ) meldde ik al dat we door de politie tegengehouden werden en omgeleid omdat er een motorrijder onder een boom lag ( ik werd ff uit het rijtje auto';s gehaald door de bezorgde politie agenten ), was een ambulance bij, ik mocht niet ff over het fietspad doorrijden, dus door de weilanden in een lange stoet auto's ( iedereen de weg kwijt, allemaal smalle weggetjes zonder bewijzering )Zat wel gelijk toen ik het over die hijskraan hoorde op teletext, mijn vriendin werkt ook op de uithof he.
p.s. weet jij iets van die motorrijder?
Ik ga over een half uur nog efkes met de motor naar huis. Zit nu nog op m'n werk...
Eerst nog effe in Scheveningen kijken. Alhoewel... Het is donker en gevaarlijk, en je ziet niks aankomen Qua takken en ander puin.. Het OV lig plat. Nou ja, ik kijk wel.