Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

Ik ga maar alvast bidden dat alles op zijn plaats blijft staan, Jalliballie moet zo om 18:00 weer richting Pijnacker.

je hoeft jezelf toch niet te bewijzen met dit weer als "echte motorrijder"
:Z :Z

Ben ook veilig thuisgekomen, wel veel om moeten rijden ivm omgevallen bomen, kon wel lekker langs die enorme files *O*

@ Martijntje: 2 collega's van me waren onderwijs aan het geven in de lokalen ernaast, die zagen de hijskraan langs het raam komen, iedereen gillen :o. Zij mankeren verder niets :Y

In Utrecht krijgt men een "startverbod"

Maar het lijkt me ook niet gezond als je nu zou willen rijden :N
Nee, nu niet, ik wacht tot vannacht af en als het rustiger is dan rij ik terug, nu is het me even te gek

2 automobilisten dood, omgeving Arnhem-Ede

en daar rij je dan met de motor ?

zal wel aan mij liggen....

je hoeft jezelf toch niet te bewijzen met dit weer als "echte motorrijder"

O-) :?

ik heb ook een retourtje arnhem gedaan op de motor. moest toch een tentamen maken. ging opzich prima. velperbroek stond aardig vast op de terugweg. heb niet echt iets van de chaos meegemaakt. gewoon kop erbij houden en oppassen dat je niet van de weg af waait *O*

Nou ik stap net van m'n (trap)fiets af. Hier in delft liggen alle bomen plat tegen de grond van de enorme wind! iedereen die in dit weer op z'n motor stapt is wat mij betreft een held :P haha

Ik hoor net op rtl nieuws dat er in Leersum een motorrijder is overleden door de storm :N -O- . Het 3e slachtoffer van deze dag. B|

zojuist op het nieuws van rtl4 een melding van een motorrijder die in de omgeving van leersum is overleden, niet kicken dit weer!
-O-

Laatst bewerkt:
Ik rij altijd met de motor maar vandaag ben ik toch maar met het koekblik gegaan -O-
Ben een echte motorverslaafde maar ik wil graag nog wat langer genieten van deze verslaving.
Onderweg heb ik het grootste deel van de rit weilanden aan de westzijde en met 'gewone' harde wind kost het al veel moeite om de fiets op de juiste rijbaan te houden dus onder deze omstandigheden is het echt niet te doen, hoeveel ervaring je ook hebt.
Vorige week donderdag ook met het koekblik gegaan en dat was ook geen verkeerde keus was me opgevallen toen ik achter een ouder type Jaguar reed die ondanks z'n lage ronde model met een groot gewicht moeite had om recht te rijden.
Van mij mag het snel echt winter worden (-15 ofzo) of weer lekker zomer.
Regen of andere ellende schuw ik ook niet maar dit gaat me toch echt te gek :X

Net voor het indrukken van de 'verstuur reactie' knop was op het nieuws dat er een motorrijder om het leven was gekomen door het weer -O-
Voor het geval iemand hem/haar kent, heel veel sterkte....

Ik hoor net op rtl nieuws dat er in Leersum een motorrijder is overleden door de storm :N -O- . Het 3e slachtoffer van deze dag. B|

Ken veel motorrijders daar. Ik mag het niet zeggen maar ergens hoop ik dat het niet om een bekende van me gaat.

:Z :Z

Ben ook veilig thuisgekomen, wel veel om moeten rijden ivm omgevallen bomen, kon wel lekker langs die enorme files *O*

Dapper max, ik ben lekker met de auto gegaan.
Zat wel gelijk toen ik het over die hijskraan hoorde op teletext, mijn vriendin werkt ook op de uithof he.

p.s. weet jij iets van die motorrijder?

Met de auto gegaan. Tussen de middag wel even snel naar huis gereden om de hoes van de motor af te halen ;)

Die motorrijder is idd in Leersum overleden.... het is klote hoor voor de familie van die persoon, maar met dit weer ga je toch niet motorrijden ?

Vanmorgen weinig problemen , alleen wat nattigheid.
Vanmiddag terug even achter weggegleden om dat een windvlaag mij bij het afrijden van een rotonde even opzij blies(waarschijnlijk in combi met extra glad wegdek)

Verder veel bomenzooi op de weg.

Frans

Degene die nu nog op de motor terug naar huis gaan zou ik toch adviseren om te kijken naar een alternatief vervoermiddel. Neem geen risico's.

Hoorde t net ook van getroffen motorrijder in het verkeer met storm. Echt klote. Sterkte voor nabestaanden!

Zag uurtje terug in Centrum Breda een motorrijder de bocht om komen, stapvoets welteverstaan! Doe zeker rustig aan met dit weer. Ik was zelf met de wagen en 1 straat verder waait er net een boom om. Echt gevaarlijk allemaal.

In Leersum Motorrijder verongelukt, gewoon levensgevaarlijk buiten voor iedereen, maar op de motor, brommer of fiets is het het linkste.

Ik ga over een half uur nog efkes met de motor naar huis. Zit nu nog op m'n werk...
Eerst nog effe in Scheveningen kijken. Alhoewel... Het is donker en gevaarlijk, en je ziet niks aankomen Qua takken en ander puin.. Het OV lig plat. Nou ja, ik kijk wel.

Dapper max, ik ben lekker met de auto gegaan.
Ikke niet, die dondert zo om met deze storm :o, aerodynamica van een flatgebouw, is met dit weer echt niet op de weg te houden :N, zelfs jouw kant op de brug over met een beetje wind heb ik al de hele weg nodig ;)
Zat wel gelijk toen ik het over die hijskraan hoorde op teletext, mijn vriendin werkt ook op de uithof he.

p.s. weet jij iets van die motorrijder?
Nee, in een ander topic ( één was blijkbaar weer niet genoeg |( ) meldde ik al dat we door de politie tegengehouden werden en omgeleid omdat er een motorrijder onder een boom lag ( ik werd ff uit het rijtje auto';s gehaald door de bezorgde politie agenten :} ), was een ambulance bij, ik mocht niet ff over het fietspad doorrijden, dus door de weilanden in een lange stoet auto's ( iedereen de weg kwijt, allemaal smalle weggetjes zonder bewijzering :o )

Laatst bewerkt:
Ik ga over een half uur nog efkes met de motor naar huis. Zit nu nog op m'n werk...
Eerst nog effe in Scheveningen kijken. Alhoewel... Het is donker en gevaarlijk, en je ziet niks aankomen Qua takken en ander puin.. Het OV lig plat. Nou ja, ik kijk wel.

scheveningen zou ik niet doen, daar kom je gewoon niet aan :|

Ben vanochtend rond een uur of 10 met de motor naar m'n werk gegaan. Reed op de ring bij Amsterdam op de rechterbaan en reed opeens 2 banen verder op de linkerbaan..... Ik schoof weer terug en zag achter me twee verbaasde koppies door een voorruit naar me turen...... Die auto reed maar een paar meter achter me..... :X

Ik ben vanmiddag maar met een collega in het blik mee terug gereden. Ik hoop dat iedereen die nu nog de weg op moet veilig aankomt.

Zo, ben ook weer thuis.

Ff lekker uitgewaait op de brommert. :]
maar gezien het aantal files blij dat ik niet met het koekblik ben gegaan.

was wel goed uitkijken om die blinde automobilsten te ontwijken.
Ze hadden waarschijnlijk al te lang stil gestaan om nog op te letten

Terug
Bovenaan Onderaan