Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

ik hoorde het van een bekende van me, die staat aan de andere kant en wil ook wel naar huis.
helaas geen berichten van openstelling en dergelijke.

zou ook niet weten waar je dat moet zoeken

Ze kunnen vanuit de kroeg de file zien en als er weer gereden word dan stappen ze ook weer in de auto.
Ik geef het op en ga zo mijn bed opzoeken, drukke dag vandaag.

ik MOCHT niet rijden van m'n vrouw en eigenlijk was het wel best zo in blik......

Ben ook net thuis...17:00 vertrokken :P

Vanuit Etten-leur, dik in de spits.
Zag het niet zo zitten om met die wind tussen de file door te rijden dus ben na een half uur gestopt bij een pomp.
3 uur staan wachten tot de files een beetje waren opgelost :P maar kon toen lekker naar huis knallen.
Vond het, als je gewoon rond de 100 rijdt, nog best te doen eigenlijk :X

-O- Vandaag in blik gegaan -O-

Ik moest naar de kust en leek me niet verstandig om daar met de :] naar toe te gaan.

Heerlijk 1,5 uur in de file gestaan, lang leve de vier wielen ;)

(wel heel aangekomen *O* )

ik zit hier op scheveningen, om zo'n 200 meter van de zee vandaan.

net door mams thuis gebracht met de auto.. en das best een grote (Focus Sedan) en toen we heel even vanuit mijn straat omhoog reden richting boulevard, was het echt een grote zandstorm en stond de auto echt heeeeeel erg te schudden..

een paar 'dapperen' wilden even gaan lopen over de boulevard, maar haakten na 10 meter uit de beschutting van mijn rijtje huizen af en gingen weer terug..

goede keus, om niet met de motor deze kant op te gaan.. dat overleeft je motor iig niet... -O-

Vandaag maar niet gereden op m'n fiets. Naar het werk (in de binnenstad) maar met groot koekblik (bus) gegaan. Ik heb een hekel aan dat soort vervoer, maar was ff de beste oplossing.

Gewoon gereden vandaag. 's Ochtends zeiknat geregend, 's middags waaide m'n motor om bovenop een scootah }) . Ik geen schade, scootah wel.
's Avonds via A1 en A27 naar huis ipv de afgesloten A2. Rond een uur of 5 was de wind een stuk minder, ging dus best goed.

Dit is pas motorrijden. Eindelijk een lekker briesje waarbij je een beetje moet werken op de motor :P.

M.a.w. : Lekker de auto gepakt :)

Hoi Allemaal,

Super tof dat jullie allemaal zo bezorgt waren...

Wij Sleutel en Sissi zijn net veilig thuis aangekomen...

Allemaal bedankt voor de lieve gebaren :}

Groetjes

Ik blij dat ik vandaag met de Opel Agila van mijn moeder was... nou ja... ( Agila... klein maar hoge auto ;) ding wapperde alle kanten op ;) ).

Morgen motorrijles, lets hope dat het dan over is!

Vandaag ook met de motor woon werk gereden.
Openbaar vervoer is nu ook niet betrouwbaar, dan maar zelf kunnen beslissen.

vanochtend vóór de wind en veel regen, dat ging eigenlijk nog best.

Vanmiddag rond 16:30 (het was in Den Haag net lekker opgeklaard) weer naar huis gereden.
Dit keer wel binnendoor, dus de snelweg maar even niet genomen.

Op dit moment gaat het best wel weer te keer, veel erger dan een paar uur geleden.

RIP voor de slachtoffers, zo wil je niet gaan '(

als dat richting zoetermeer was langs leidschenveen heb ik nog een tijdje achter je gereden volgens mij...geen sticker klopt dat?

Laatst bewerkt:
Hoi Allemaal,

Super tof dat jullie allemaal zo bezorgt waren...

Wij Sleutel en Sissi zijn net veilig thuis aangekomen...

Allemaal bedankt voor de lieve gebaren :}

Groetjes

Cees, fijn te lezen dat jullie goed zijn thuisgekomen.
ook groeten van de 14r rijder ;)

Ik ben dus gisteren zoals ik al eerder schreef "verplicht"met de auto gegaan, en hoewel het erg hard waaide (duh) kwam ik tóch hier en daar een motorrijder tegen en ik moet zeggen dat het op zich ook best te rijden geweest zou zijn. Je moet er alleen rekening mee houden dat je soms van je lijn af gaat of je wil of niet dus je moet misschien niet tussen het verkeer door gaan rijden.

Belangrijkste reden dat ik de motor liet staan was dat het risico voor omwaaien me te groot is en gezien het aantal meldingen hierover op mf ben ik blij dat ik dát vantevoren bedacht...!

ik MOCHT niet rijden van m'n vrouw en eigenlijk was het wel best zo in blik......

Belangrijkste reden dat ik de motor liet staan was dat het risico voor omwaaien me te groot is en gezien het aantal meldingen hierover op mf ben ik blij dat ik dát vantevoren bedacht...!

Kwam dat argument van je vrouw of vanjezelf? :+

Laatst bewerkt:
Gisteren ben ik precies op het moment dat het iets rustiger werd (zo rond 17:00) naar huis gegaan. En ik heb nergens last van gehad. Hoewel ik wel moet zeggen dat de wind op dat moment schuin van achteren kwam. Alleen vlak bij huis kwam ik even op een andere rijbaan terecht toen ik moest afremmen voor een verkeerslicht.

Ik had ook het idee dat toen ik 's morgens vanuit zoetermeer vertrok het harder waaide dan toen ik 's middag vanuit rijswijk weer terug reed.

Gisteren gewoon (?) woon-werkverkeer gedaan met de GT. Sliedrecht-Dongen v.v. 's-Morgens regen en 25 km file doorkruist. En 's-middags? Tja, het was geen saai ritje O-)
Ik heb de Gorinchemse brug "genomen" onder dekking van een tankwagen (die waaien niet zo gauw om) en bij Raamsdonksveer vond ik zowaar weer zo'n mooie tanker. Precies aan de linker achterhoek (kan ik nog remmen als hij naar links komt) rij je redelijk uit de wind. Jammer van die douche met vuil water, maar je kunt niet alles mee hebben. De A15 ging vanzelf, met de wind in de rug, de A27 vroeg "wat aandacht" bij het rijden. Maar bij 8000 rpm in zijn vier blijft hij lekker stabiel. En langzaam rijdend pak ik de achterrem erbij zodat hij goed "strak"trekt.

Maar toegegeven - dit was randjeswerk voor op de motor. Wel goed voor stoere verhalen aan de kleinkinderen later *D

Er zijn ook andere verhalen van gister:

"Op de provinciale weg van Arnhem naar Ede, de N224, belandde een boom op een auto met daarin een 64-jarige man en een 12-jarige jongen uit Ede die beiden overleden aan hun verwondingen. In Leersum kwam een motorrijder om door een gevallen boom. "
Bron: NU.NL

-O-

Kwam dat argument van je vrouw of vanjezelf? :+

Haha goed gelezen nou het was zo dat we de avond tevoren een goede discussie hadden zeg maar over dat het te gevaarlijk zou zijn. Ik gaf echter niet toe en wilde smorgens gewoon op de motor stappen. Maar toen ik beneden kwam regende het vooral erg hard en hoewel ik het niet zo erg vind om onderweg regen tegen te komen heb ik er maar een hekel aan als ik nog weg moet en er ook een auto voor de deur staat...
Om die reden ging ik dus in blik en toen ik overdag berichten las over omgewaaide motoren was ik daarom óók blij dat mijn motor veilig in de schuur stond....

als dat richting zoetermeer was langs leidschenveen heb ik nog een tijdje achter je gereden volgens mij...geen sticker klopt dat?
Nee, was richting Naaldwijk via Haagse Neherkade en Erasmusweg.
Zwarte Fazer 600 met topkoffer en geen sticker.
kenteken MY-**-**

Leuk dat je aan me denkt :}

Ik ben ' ochtends gewoon naar mijn werk gegaan op de motor. Klein beetje water. 's Middags kreeg ik een mailtje van mijn vriendin "JIJ GAAT NIET TERUG OP DE MOTOR" -O- . De lieve schat is me met de auto opkomen halen :} . Vandaag heeft ze me ook weer netjes naar mijn werk gebracht, wat een aardig endje om is voor haar, Hilversum --> Leiden --> Weesp. :j Ze houd van me

Ik ben ' ochtends gewoon naar mijn werk gegaan op de motor. Klein beetje water. 's Middags kreeg ik een mailtje van mijn vriendin "JIJ GAAT NIET TERUG OP DE MOTOR" -O- . De lieve schat is me met de auto opkomen halen :} . Vandaag heeft ze me ook weer netjes naar mijn werk gebracht, wat een aardig endje om is voor haar, Hilversum --> Leiden --> Weesp. :j Ze houd van me

Leuk om hier je vriendin te prijzen :+ Toffe actie van haar.

Als ze geen MF leest, zou ik haar het ook maar eens op een andere manier duidelijk maken:
Bloemetje,
etentje
etc etc....

Gewoon gereden vandaag. 's Ochtends zeiknat geregend, 's middags waaide m'n motor om bovenop een scootah }) . Ik geen schade, scootah wel.
's Avonds via A1 en A27 naar huis ipv de afgesloten A2. Rond een uur of 5 was de wind een stuk minder, ging dus best goed.
toch wel een briefje achtergelaten hoop ik ?... als die "scootah" op jouw brommer was gevallen had je dat ook wel zo prettig gevonden.... en geen }) smilie gebruikt ....

Terug
Bovenaan Onderaan