Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

Ben net binnen. Ging best goed hier rond Arnhem. Maar wat een troep komt er weer uit de bomen waaien zeg. Vandaar dat slalommen bij de rijlessen vroeger

Ik heb mijn motor maar laten staan op het werk(veilig in de garage) en ben met de tram naar huis gekomen

Toch maar gekozen voor de B-wegen in de plaats van de snelweg.
Onderweg nog gegroet naar een eenzame BMW-rijder

Was niet echt een pretje op de motor vandaag. Vooral de van Brienenoordbrug was een waar avontuur. Meestal lig ik alleen plat in een bocht, nu echter gewoon rechtdoor.
Ik rij altijd ook met sneeuw, maar als ik eerlijk ben weet ik niet of ik dit nog een keer mee wil maken.

ppfff, ben net terug van een spannend ritje, motorscooter met scherm....., heb het weer gered, heb ipv de weg maar het fietspad genomen..., maar tjonge jongen wat staan er al een hoop files en narigheid......

net binnen van Weesp naar Almere. A1-A6 wilde redelijk tot best, maar de dreven door Almere waren erg, zelfs en toch best zware BMW moest ik behoorlijk scheef houden bij het stoplicht wilde ik niet omgeblazen worden. Zolang je rijd is het allemaal wel in de hand te houden, maar dat stoppen he

heb nog een inside pic van die kraan op de uithof... heb normaal werkgroep in die lokalen

zat vandaag in het gebouw waar deze foto van uit is gemaakt.

ook net binnen scheelt dat mijn motor geen volle kuip heeft want ik moest een paar keer flink tegen sturen om niet op de andere rij baan terecht te komen

Sjeezus! Een dergelijke hoosbui tegen mn raam aan op 3 hoog heb ik nog niet eerder meegemaakt! Net ff wezen kijken of de CB nog overeind stond en wilde starten (dit is zn hoosbui-regendoop, zeg maar) en gelukkig gaf 'ie ook daar geen kik bij.

t Ergste hebben we (in Rotterdam iig) wel gehad denk ik.

Heb al een rondje gereden ( zoon ophalen van school )..werd een beetje het fietspad opgeblazen. Ga zo naar huis, dus een beetje voorzichtig rijden....zoals altijd.. ( Leiden...windkracht 9 ofzo ???)

Laatst bewerkt:
Eigenlijk had ik natuurlijk gewoon met openbaar vervoer moeten gaan naar werk in Amsterdam maar ik hoor net dat Amsterdam Centraal afgesloten is vanwege naar beneden komende dakdelen. Dus ik heb vanochtend toch de goede keuze gemaakt om m'n 2 wieler te pakken

en dan nu speciaal voor Carla Peijs ................

lang leve de geluidsschermen/windvangers op de A10

pffff komt afdelingshoofd net naar me toe, ja ik heb gebelt met de baas en je mag wel eerder naar huis omdat je wat verder weg woont.

pfffff 16.55 uur. muahahha

om 15.30 van het werk gekomen met de otor was inderdaad niet echt fijn rijden maar wel om te doen

Heb al een rondje gereden ( zoon ophalen van school )..werd een beetje het fietspad opgeblazen. Ga zo naar huis, dus een beetje voorzichtig rijden....zoals altijd.. ( Leiden...windkracht 9 ofzo ???)

Laatst bewerkt:
Net safe binnen . Lag wel veel zooi op de weg maar het ging wel.

Stap net af eigenlijk..... idd niet direct ideaal motorweer.
Even nieuwsgierig, krijgen jullie een startverbod, of maken je dat zelf uit, dat je op de motor gaat met dit weer.
[me="Nohome"]die zelf nog van Schiphol Rijk naar Den Helder moet op de motor[/me]

Ben net binnen. Ging best goed hier rond Arnhem. Maar wat een troep komt er weer uit de bomen waaien zeg. Vandaar dat slalommen bij de rijlessen vroeger

2 automobilisten dood, omgeving Arnhem-Ede

en daar rij je dan met de motor ?

zal wel aan mij liggen....

je hoeft jezelf toch niet te bewijzen met dit weer als "echte motorrijder"

Laatst bewerkt:
Ik heb de motor maar gelaten voor wat 't was en heb vervolgens voor m'n collega (die wel op de motor was ) een auto geregeld om thuis te komen. De regen (en overig materiaal) komt hier gewoon horizontaal voorbij .

vond het niet flex door de regen ingehaald te worden buiten de bebouwde kom :|
stad zelf ging prima

heb verscheidene keren gereden tussen 0900 en 1700

Even nieuwsgierig, krijgen jullie een startverbod, of maken je dat zelf uit, dat je op de motor gaat met dit weer.
[me="Nohome"]die zelf nog van Schiphol Rijk naar Den Helder moet op de motor[/me]

In Utrecht krijgt men een "startverbod"

Maar het lijkt me ook niet gezond als je nu zou willen rijden