Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik heb hem in ieder geval in Assen nog zien racen, hij had er alleen wat langer op moeten blijven zitten 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Toch baal ik ervan. MotoGP in de tijd van Doohan, Criville, Barros en natuurlijk the king of slide McCoy.
En toen kwam Rossi. Leerjaar 125cc, jaar erop kampioen. 250cc was weer een leerjaar, jaar erop kampioen. En toen kwam de 500cc/MotoGP...
De strijd tussen Rossi en Biaggi, Gibernau, Stoner en Lorenzo...legendarisch.

Toch het einde van een tijdperk😢
 
denk dat je daar dus mooi mis zit. Die prins van Abu Dabi bepaalt nu gewoon dat Rossi nog een seizoen moet rijden. Als Rossi geen eigen team had gehad waar die oliesjap bepaalt wie er rijd, moest hij sowieso stoppen. Alle zitjes zijn voor de rest bezet en met zijn huidige prestaties zijn er geen team die op hem zit te wachten. Dus door rijden zolang hij wil? Dacht het niet.
Zit jij daar dus mooi naast weten wij nu beide.
 
Ik geloof niet dat die de palmares van Rossi kan evenaren, maar we zullen het zien.
Indien hij net zo lang op niveau kan meedoen als VR dat gedaan heeft, dan zou hij er ruim overheen moeten kunnen gaan.
En niet alleen omdat er nu meer races per kalenderjaar gehouden worden.
Maar een vergelijking is zinloos, daar kom je toch nooit uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Ik Phil Read, Ago, Wil Hartog, Steve Parrish, Freddy Spencer, McPaint, Christian Sarron, Steve Webster, Steve Baker.... Ho wacht een foto is makkelijker...

P1040806.JPG

:P
 
Het is mooi geweest.
Tot 5 jaar terug had je nog af en toe echt feest.
VR,s tijd was in feite al een tijdje geweest.
Mooie carriere, bijzonder dat ik het mee maken mocht.
Voorlopig zie ik geen 2e Rossi in de volgende bocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan