Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ja idd en die jonkies denken oh heb ik een achterband , maar niet janken maar gas geven en na de wedstrijd kijken ze wel even wat er van het loopvlak over is.
Ik vermoed dat Valentino minder goed gebruik kan maken van het elektronische vangnet dan de laatste lichting coureurs.
 
Ik vind het heel wat dat Vale op zijn leeftijd nog zo presteren kan. Er zijn er bar weinig die dat hem na zouden kunnen doen in Moto-GP.
Helemaal eens Coert! :t Maar voor die 10e heb ik heel lang nog hoop gehad en die is inmiddels wel vervlogen.
 
Helemaal eens Coert! :t Maar voor die 10e heb ik heel lang nog hoop gehad en die is inmiddels wel vervlogen.
Bij mij is die hoop er ook niet meer. Het neemt echter niet weg dat ik die oude vos hoog heb staan, ook al mocht ie stoppen aan het eind van dit seizoen. Er komt gewoonweg altijd de tijd dat je je realiseert dat je het niet meer kan.
 
Bij mij is die hoop er ook niet meer. Het neemt echter niet weg dat ik die oude vos hoog heb staan, ook al mocht ie stoppen aan het eind van dit seizoen. Er komt gewoonweg altijd de tijd dat je je realiseert dat je het niet meer kan.
Als je het zo bekijkt moet hij inderdaad stoppen. Maar hij is nog steeds een 'player', als hij jong en onbekend was hadden we hem een mooie toekomst toebedacht.
 
Bij mij is die hoop er ook niet meer. Het neemt echter niet weg dat ik die oude vos hoog heb staan, ook al mocht ie stoppen aan het eind van dit seizoen. Er komt gewoonweg altijd de tijd dat je je realiseert dat je het niet meer kan.
Ja en we zijn verwend geweest hè met al die successen! :}
 
Ik hoop dat he ;)
Waarom het beter zal gaan ; misschien ander weer, andere wedstrijd, andere banden keuze , afstelling verandering etc etc etc ??

Was ook niet op jouw persoonlijk gericht hoor !
Ik las problemen met de oververhitting/ over stressen avn de achterband.
Franco een probleem met het holeshot device
Hoorde vanmiddag dat ze nog niet echt weten of dat wel zo was ,....hele achterzooi hebben ze eruit gehaald om te constateren wat nou het euvel is .
 
Wist ik, maar ik bedoel even puur objectief gezien. Als hij zich nu niet kan 'herpakken' is zijn glorie als actief topcoureur helaas voorbij.

Niks objectief, dit is t Rossi topic..... die kerel wil ik graag nog 10 jaar zien rijden !! Rossi the best !




En ja, ik weet dat ik blij mag zijn als hij dit jaar uitrijdt en misschien volgend jaar nog s wat rondjes zal doen.

Na zoveel jaar die gretigheid risico's nemen is het niet vreemd dat het op gegeven moment terug loopt, kan ik m niet kwalijk nemen.
Naarmate je ouder word ga je risico's eerder herkennen, waar je als knaapje d'r nog dwars doorheen keek en er gewoon voor ging.
 
Valt me op dat hij veel in de we modus praat begrijp dat je een team bent maar als je op de motor zit zul jij het moeten doen en telkens de achterband de oorzaak van het niet naar wens presteren is op een gegeven moment niet meer geloofwaardig want dit duurt al even.
 
Rossi is legendarisch als Usain Bolt, of dichter bij huis, Sven Kramer.

Maar hij heeft zich moeten herpakken om Stoner partij te kunnen geven, daarna, Lorenzo, daarna Vinales.

Daarvoor ging het ook al een paar seizoenen minder, verloor het kampioenschap van Hayden, reed 2 jaar anomiem voor Ducati.

Hij kan zich dus wel keer op keer opnieuw uitvinden, maar eens houdt het op.
 
Hoorde vanmiddag dat ze nog niet echt weten of dat wel zo was ,....hele achterzooi hebben ze eruit gehaald om te constateren wat nou het euvel is .
Ben benieuwd !
Ik baseerde mij op de reacties van meerdere mensen hier die zeiden dat het device was blijven hangen.
Ik had alleen iets gelezen of gehoord over een probleem wat op de grid al duidelijk was maar niet per direct op te lossen
 
Ben benieuwd !
Ik baseerde mij op de reacties van meerdere mensen hier die zeiden dat het device was blijven hangen.
Ik had alleen iets gelezen of gehoord over een probleem wat op de grid al duidelijk was maar niet per direct op te lossen
Dit was bij Morbidelli het geval Rossi molde zn achterband begreep ik uit zijn reactie.
 
Blijf het toch een vreemd verhaal vinden, dat je toch de wedstrijd ingaat terwijl je weet dat je motor qua rijwiel gedeelte niet klopt....... Je mist de compleet normale werking van je vering end. iets waar het hele weekend aan gewerkt wordt. Maar we gaan toch maar de wedstrijd in......:?
 
Dit was bij Morbidelli het geval Rossi molde zn achterband begreep ik uit zijn reactie.
Vandaar ook mijn reactie op gerrit, wat dus over Morbi gaat ;)

Rossi had zn achterband in de stress gejaagd zei die, oftewel gewoon weer het zelfde probleem als afgelopen seizoenen
 

Ik hoop toch niet dat Rossi op Gordon gaat lijken met zijn gezeur.
Zelf knalde hij vroeger ook door iedereen heen. Als Stoner of Lorenzo daar iets van zei dan was het altijd dat het racen was. En terecht.
Zou het inmiddels geen probleem vinden als hij zou stoppen, keep the memory alive.
 

Ik hoop toch niet dat Rossi op Gordon gaat lijken met zijn gezeur.
Zelf knalde hij vroeger ook door iedereen heen. Als Stoner of Lorenzo daar iets van zei dan was het altijd dat het racen was. En terecht.
Zou het inmiddels geen probleem vinden als hij zou stoppen, keep the memory alive.
Die blijft wel hoor die memory !
 
Laatst bewerkt:

Ik hoop toch niet dat Rossi op Gordon gaat lijken met zijn gezeur.
Zelf knalde hij vroeger ook door iedereen heen. Als Stoner of Lorenzo daar iets van zei dan was het altijd dat het racen was. En terecht.
Zou het inmiddels geen probleem vinden als hij zou stoppen, keep the memory alive.
Wellicht dat dementie vroeg bij hem intreedt ....
 
  • Wow
Waarderingen: Tcat
Ik heb pas Hitting the apex maar eens gekeken. Daar spraken ze in 2010 er al over dat hij waarschijnlijk te oud was ;)

Ik dacht dat 5e worden in het kampioenschap zelfs een harde eis is om volgend jaar überhaupt door te kunnen bij Petronas of heb ik dat verkeerd begrepen? En daarmee zijn afscheidsseizoen want dat lijkt inmiddels toch écht onhaalbaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan