Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

tweetakt verenigd U zich hierro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze UPSD is dit jaar 35 jaar oud en is in 2 verschillende takken binnen de wegrace gebruikt = van Franse makelaardij.

Pas als de fiets klaar is plaats ik de foto's en geeft ik meer informatie over dit project.
 
Laatst bewerkt:
hmmmzzz...., nieuwe versie van raad de rijder


gaan we voor de ontspanning toch lekker even op speurtocht uit ......
 
Misschien moet/ mag ik het hier nog even proberen...

Heeft er iemand misschien een poortmap of de in- en uilaat timingen van een rg 250 mk3?


please please please
 
Vorkje is gemaakt door Eric Offenstadt volgens mij...heeft destijds complete frames/rijwielgedeeltes gebouwd/ontworpen, oa ook de SMAC wielen.
 
Mijn twee-taktje.

Zelf gebouwde Kreidler RS special op motorkenteken (1975).
Setup is 70cc Malossie MHR cilinder, als bus gebruikt in de originele Kreidler cilinder.
Verder verstevigde 6 plaats koppeling, opmaat uitlaatje eronder, membraan huisje erop, pvl binnenrotor en hij ademt door een Dellorto 21mm black edition. Zit nog in de afstelfase en moet de testbank nog op. Tikt nu af en toe de 125 aan met een fikse trekkracht

 
hoi
orgineel heeft een KREIDLER een zuiger gestuurde inlaat

hier is er een membraam tussen de carb en de cilinder gemaakt.
hij klinkt in iedergeval nog steeds als een Kreidler
veel plezier ermee

heeft geen veertjes?????
grt looman
 


Zo leuk ding zeg!!
 
hoi
orgineel heeft een KREIDLER een zuiger gestuurde inlaat

hier is er een membraam tussen de carb en de cilinder gemaakt.
hij klinkt in iedergeval nog steeds als een Kreidler
veel plezier ermee

heeft geen veertjes?????
grt looman


Membraanhuis zit direct op de cilinder, waar normaal de inlaat zit, daar zit het spruitstuk weer op, bijna goed dus . Wat bedoel je met veertjes??
 
Ik was gister nog bij een kennis van me die zit in de classic brommer races, best leuk spul met o.a. roterende inlaat, volledig programeerbare ontsteking en van die smalle fietsbandjes
 

hoe kunnen wij nou zeggen of dit een verantwoord onderdeel is qua tijdsoriginaliteit/ uitstraling als we niet weten waar hij in moet gaan komen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat foto's geplaatst van de landelijke Motordagen 2010, alleen maar tweetakt uiteraard!!

Teamheronsuzuki
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.