tweetakt verenigd U zich hierro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze UPSD is dit jaar 35 jaar oud en is in 2 verschillende takken binnen de wegrace gebruikt = van Franse makelaardij.

Pas als de fiets klaar is plaats ik de foto's en geeft ik meer informatie over dit project.
 
Laatst bewerkt:
hmmmzzz...., nieuwe versie van raad de rijder :+


gaan we voor de ontspanning toch lekker even op speurtocht uit ...... :z
 
Misschien moet/ mag ik het hier nog even proberen...

Heeft er iemand misschien een poortmap of de in- en uilaat timingen van een rg 250 mk3?


please please please O-)
 
Vorkje is gemaakt door Eric Offenstadt volgens mij...heeft destijds complete frames/rijwielgedeeltes gebouwd/ontworpen, oa ook de SMAC wielen.
 
victorpalomo.gif
 
Laatst bewerkt:
Mijn twee-taktje.

Zelf gebouwde Kreidler RS special op motorkenteken (1975).
Setup is 70cc Malossie MHR cilinder, als bus gebruikt in de originele Kreidler cilinder.
Verder verstevigde 6 plaats koppeling, opmaat uitlaatje eronder, membraan huisje erop, pvl binnenrotor en hij ademt door een Dellorto 21mm black edition. Zit nog in de afstelfase en moet de testbank nog op. Tikt nu af en toe de 125 aan met een fikse trekkracht :)

907487694_6_XQzi.jpeg
 
hoi
orgineel heeft een KREIDLER een zuiger gestuurde inlaat

hier is er een membraam tussen de carb en de cilinder gemaakt.
hij klinkt in iedergeval nog steeds als een Kreidler
veel plezier ermee

heeft geen veertjes?????
grt looman
 
Mijn twee-taktje.

Zelf gebouwde Kreidler RS special op motorkenteken (1975).
Setup is 70cc Malossie MHR cilinder, als bus gebruikt in de originele Kreidler cilinder.
Verder verstevigde 6 plaats koppeling, opmaat uitlaatje eronder, membraan huisje erop, pvl binnenrotor en hij ademt door een Dellorto 21mm black edition. Zit nog in de afstelfase en moet de testbank nog op. Tikt nu af en toe de 125 aan met een fikse trekkracht :)

[afbeelding]


Zo leuk ding zeg!!
 
hoi
orgineel heeft een KREIDLER een zuiger gestuurde inlaat

hier is er een membraam tussen de carb en de cilinder gemaakt.
hij klinkt in iedergeval nog steeds als een Kreidler
veel plezier ermee

heeft geen veertjes?????
grt looman


Membraanhuis zit direct op de cilinder, waar normaal de inlaat zit, daar zit het spruitstuk weer op, bijna goed dus ;). Wat bedoel je met veertjes??
 
Ik was gister nog bij een kennis van me die zit in de classic brommer races, best leuk spul met o.a. roterende inlaat, volledig programeerbare ontsteking en van die smalle fietsbandjes :P
 
Mijn nieuwste onderdeel voor een zwaar lopend project die ik nu heb, de foto's komen misschien nog wel eens,...... Is dit onderdeel wel verantwoord om in een classic racer te bouwen met uitstraling rond 1975, offffff moet ik door blijven hobbelen met een simpele trommel & 35mm vorkje om periodiek te blijven???

Deze UPSD is dit jaar 35 jaar oud en is in 2 verschillende takken binnen de wegrace gebruikt = van Franse makelaardij.

Pas als de fiets klaar is plaats ik de foto's en geeft ik meer informatie over dit project.

hoe kunnen wij nou zeggen of dit een verantwoord onderdeel is qua tijdsoriginaliteit/ uitstraling als we niet weten waar hij in moet gaan komen ? :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan