TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.347
- 24.633
Ja inderdaad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn twee-taktje.
Zelf gebouwde Kreidler RS special op motorkenteken (1975).
Setup is 70cc Malossie MHR cilinder, als bus gebruikt in de originele Kreidler cilinder.
Verder verstevigde 6 plaats koppeling, opmaat uitlaatje eronder, membraan huisje erop, pvl binnenrotor en hij ademt door een Dellorto 21mm black edition. Zit nog in de afstelfase en moet de testbank nog op. Tikt nu af en toe de 125 aan met een fikse trekkracht
[afbeelding]
hoi
orgineel heeft een KREIDLER een zuiger gestuurde inlaat
hier is er een membraam tussen de carb en de cilinder gemaakt.
hij klinkt in iedergeval nog steeds als een Kreidler
veel plezier ermee
heeft geen veertjes?????
grt looman
Mijn nieuwste onderdeel voor een zwaar lopend project die ik nu heb, de foto's komen misschien nog wel eens,...... Is dit onderdeel wel verantwoord om in een classic racer te bouwen met uitstraling rond 1975, offffff moet ik door blijven hobbelen met een simpele trommel & 35mm vorkje om periodiek te blijven???
Deze UPSD is dit jaar 35 jaar oud en is in 2 verschillende takken binnen de wegrace gebruikt = van Franse makelaardij.
Pas als de fiets klaar is plaats ik de foto's en geeft ik meer informatie over dit project.
hoe kunnen wij nou zeggen of dit een verantwoord onderdeel is qua tijdsoriginaliteit/ uitstraling als we niet weten waar hij in moet gaan komen ?