- 2 aug 2004
- 35.487
- 26.501
Tjsa heb geen brikker 2T, maar een klassieker 2T. DKW-tje uit 1954 ben ik aan het restaureren. Tis wat anders wat jullie hier posten, maar LEUK dat ik het vind!
En ZO leuk om op te rijden(zomer 2006 hopelijk)
Maar hier op MF heb ik al gemerkt dat er weinig liefhebbers van dit soort motoren zijn. Maar daar zijn meestal merkgerichte club-forums enzo voor.
Tis hier toch in het algemeen toch wat moderner spul.
Maar hier op MF heb ik al gemerkt dat er weinig liefhebbers van dit soort motoren zijn.
@yhaa volgens mij vergis je je liefhebbers genoeg hier vlgs mij waaronder ikzelf
groeten en hou hem rijdend!
He ho !! alles naar z'n tijd !!
laat indien mogelijk maar een plaatje zien !! als het twee wielen heeft is het al snel goed he !
Is het een 100 ...zo'n eitje ??
Ach, ik heb een Honda Pan European voor dagelijks gebruik en een Ducati 996 om mee te spelen. Bij al dat geweld stelt zo een T500 niet veel voor. Maar léuk dat ik dat ding vind! Snap precies wat je bedoelt. Posten, piccie's !!!
Dat zou ik niet zeggen, ik heb naast mijn T350 ook nog een Vjatka 150cc.
Dat is een russische Scooter 2t uit 1969
Toch leuk dat er liefhebbers van (brikkers en) Klassiekers zijn!TUUUURLIJK !! een norton manx of een snelle Vincent en Ariel squarefour ... tis toch allemaal niet te versmaden....
oeps dit zijn 4takkies........
Gr FF
Hey dat is leuk en ook apart, piccie?
Toch leuk dat er liefhebbers van (brikkers en) Klassiekers zijn!TUUUURLIJK !! een norton manx of een snelle Vincent en Ariel squarefour ... tis toch allemaal niet te versmaden....
oeps dit zijn 4takkies........
Gr FF
of wat dacht je van een AJS Boyracer...(sorry...ook een 4 slag)
Nou dan doe ik ook nog maar eens mee..
Hij is al div keren voorbij gekomen in andere topic's maar bij deze dan;
Yamaha R5 350cc 1972, opgebouwd vanaf niks (eigenlijk een hoop roest) alles nieuw zover dat mogelijk was, dat was dus niet al te veel dus veel zelf gedaan en eindeloos geduld om de boel weer compleet te krijgen.
(Afbeelding)
Buiten deze staat er nog een Rd 350 in onderdelen op zolder en staat er ook nog een Aplilia RSV mille R een Suzuki Sv650 een Rd 250 (1977) waar een Race replica van gebouwd gaat worden en sinds een dag of 2 Nog een R5 helaas zonder blok maar wel met veel delen waar ik jaren naar op zoek ben geweest.
Die laatste heb ik niet echt nodig dus ga ik in onderdelen verkopen.
De r5 van de foto ben ik aan het aanpassen zodat hij in zowel cafe racer als orginele staat de weg op kan.
Expansies, laag stuur en sport zadel, leuk detail een ogineel sportzadel wat op deze fiets past is natuurlijk al lang niet meer te koop, laat dat nou op die R5 zitten die van de week opgehaald heb.
Werk genoeg dus.
Hulde!die ziet er mooi uit zeg. Het zal inderdaad een heel werk zijn geweest.
Heel gaaf! rij je er nog een beetje op ('s zomers)?
En hoelang ben met de restauratie bezig geweest?
Zal ook wel een lekker geluidje geven! kedeng ... deng deng ....
Opbouwen z'n 5 jaar, kijk maar ff in dit topic daar staat het hele verhaal.
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/36042/1
Leuk! Topic staat gemarkeerd, ga 'm later nog eens op gemakje lezen. Gaaf!
Jaloers !! ikke !!
Net opgehaald en hij heeft 16146km gelopen en altijd binnen gestaan.
Aan de stuurkant is de verf naar de kloten door remvloeistof die ook op het frame gelopen heeft.
Dit is heel makkelijk te vernieuwen.
Voor de rest is het allemaal goed, hij loopt als vergif en het beste boven 6000rpm.
Heel andere motor dan de RZ en de RG never mind de CBX he he.
Ik ga hem uitmekaar halen en alles nieuw maken zodat hij er weer als nieuw iutziet.
Het frame is net als de wielen uitstekend glimmend en all.
(Afbeelding) dit is op de driveway van de verkoper.