tweetakt verenigd U zich hierro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht al, waar blijft de Ijzervreter....

Nee ben ik niet, ook niet van Plan te worden.
Ik heb niets meer met Clubs, als ik Onderdelen nodig heb weet ik ze te vinden.
Ik had de hele 2tact serie van Suzuki maar heb ze moeten verkopen omdat ik geen Plaats meer had ;(

Ben zelf ook niet zo een club-figuur, maar voel mij hier wel thuis. Is tenminste een club van "echte mensen", met hart voor de tweetakt in het algemeen en de Suzuki tweetakt in het bijzonder. Best wel leuk hoor, zo een treffen met een stuk of 50-60 van die ouwe tweetakten.

Ben trouwens wel nieuwsgierig, als je de hele serie had, waarom heb je dan juist déze gehouden?

De mijne:

(Afbeelding)

Een paar jaar geleden de krukas en keerringen aangepakt, dit jaar nieuwe zuigers (+ 0.8mm), volgend jaar maar eens perfect afstellen.

Leuk om te zien dat er toch nog een aantal tweetakts zijn die nog steeds hun bijdrage leveren aan het broeikaseffect :]

Verdomd....zelfs het pompje zit eraan! Mooie fiets, man! :} :} :}

@ deputy duc, probeer ik !!
...gelukt!, die kawa,s zijn echt zeldzaam volgens mij.

Laatst bewerkt:
Ben trouwens wel nieuwsgierig, als je de hele serie had, waarom heb je dan juist déze gehouden?

Puur op Gevoel. vind het een lekker Motortje en hij kan makkelijk
de Woonkamer in :Y als er wat aan gedaan moet worden!

afbeelding0032pt.jpg

HAHA hier hoor ik dus ook bij !! })

laat de rest maar lekker kleppen door de zuigers ,gebroken nokkenas kettingen,olie zuipen ,en ga maar door krijgen......net of de 4takters altijd zo oer betrouwbaar zijn :+

maar ok dit is er ook een
full

en kijk ook hier maar ff naar -> http://media.putfile.com/10002 lekkere herrie

kijk hier dan maar eens RG 500/4 Suzuki Race Restauratie

mijn 2stroke's so far ; GT750 /GT500 /T350/Kawa mach3/350LC /RD400/TZ250 &350 /RG500 mk4&6 en tig crossers })

greetzzz

P.S. goeie zet weer Jamathi :9

Laatst bewerkt:
Zo ff wat foto's van mijn tweetakjes :P .De RT125 in de huiskamer is gewoon startklaar maar mag rustig van zijn oude dag genieten. De RD250 heeft op de foto de tank van de 350, die 2 worden samengevoegd tot 1 complete in originele staat. De Peugeot heb ik net gekocht en gaat voor winterwoonwerk gebruikt worden. Dan is er nog de DT125..blok heb ik net opgebouwd de rest moet dus nog gebeuren maar hij staat ook te koop. Dan heb ik nog geen foto van de Honda MTX80 ,die is gewoon startklaar en ook te koop ;) ,mzzls,Rob.

Zo'n X7 is een hele gave fiets. Kon er ooit 1 kopen maar heb het niet gedaan omdat onderdelen naar het scheen moeilijk verkrijgbaar waren. Heb het later goed gemaakt door een RG250 te kopen..die heb ik trouwens ook niet meer 8-) ,mzzls,Rob.

Even Kawasaki 500 mach3 intikken op Google, klik op afbeeldingen....voila!!

nou dat heb ik dan ff gedaan ......... werelds ding !!

full

En die X7 .. :9~ die wilde ik zoooo graag als 1e weg motor....maar toen moest ik zonodig racen... })
Plaatje DUC !!

Saai topic trouwens }) .................................. :+

bedankt! mooie site en machines
in iedere versnelling voorwiel omhoog weet ik nog wel!

dit was toch wel een leuk twee takkie geweest ...... })

Een prototypje uit het FZR tijdperk :P .............

een TZR 750 v4 !om nog steeds van te smullen zeker als je er een iets strakker kunststof om heen denkt!

full

heee wakkeeeer worden !!! :+

zo moet de mijne er dus uit gaan zien .... })

full

Hier past alleen een respectvol zwijgen :} :} :}

En :9~ :9~ :9~ natuurlijk!

Tjsa heb geen brikker 2T, maar een klassieker 2T. DKW-tje uit 1954 ben ik aan het restaureren. Tis wat anders wat jullie hier posten, maar LEUK dat ik het vind! :Y

En ZO leuk om op te rijden :) (zomer 2006 hopelijk)

Maar hier op MF heb ik al gemerkt dat er weinig liefhebbers van dit soort motoren zijn. Maar daar zijn meestal merkgerichte club-forums enzo voor.
Tis hier toch in het algemeen toch wat moderner spul.

@yhaa volgens mij vergis je je liefhebbers genoeg hier vlgs mij waaronder ikzelf
groeten en hou hem rijdend!

Tjsa heb geen brikker 2T, maar een klassieker 2T. DKW-tje uit 1954 ben ik aan het restaureren. Tis wat anders wat jullie hier posten, maar LEUK dat ik het vind! :Y

En ZO leuk om op te rijden :) (zomer 2006 hopelijk)

Maar hier op MF heb ik al gemerkt dat er weinig liefhebbers van dit soort motoren zijn. Maar daar zijn meestal merkgerichte club-forums enzo voor.
Tis hier toch in het algemeen toch wat moderner spul.

He ho !! alles naar z'n tijd !!

laat indien mogelijk maar een plaatje zien !! als het twee wielen heeft is het al snel goed he !
Is het een 100 ...zo'n eitje ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan