Triumph Street Triple topic deel 24

Kan iemand mij voorzien, of vertellen bij hoeveel KM wat gedaan moet worden qua onderhoud volgens Triumph (kleppen stellen e.d.)

Heb zelf wat lopen zoeken op Google maar kan het niet zo vinden.

Het boekje en afstempel boekje zaten niet bij mijn aankoop helaas.
 
Kan iemand mij voorzien, of vertellen bij hoeveel KM wat gedaan moet worden qua onderhoud volgens Triumph (kleppen stellen e.d.)

Heb zelf wat lopen zoeken op Google maar kan het niet zo vinden.

Het boekje en afstempel boekje zaten niet bij mijn aankoop helaas.

675 of 765?
 
675 van 2009, was wel handig om er bij te zetten inderdaad.

Maar alvast bedankt voor de moeite.
 
Zo na 2 jaar de Street triple R eruit en tijd voor iets nieuws, Thanks voor alle tips and tricks die ik van jullie heb mogen leren . 💪💪💪👋🏼
 
Zit naar wat 3-1 uitlaten aan het kijken voor mijn Street uit 2009 wat zijn die krengen duur zeg. Komt allemaal waarschijnlijk door die linkpipe.....

Heb er een paar op het oog. Een ZARD 600 euro (maar dan wel met een keramische coating omdat alles op mijn fiets zwart of carbon is). SC-project heb ik gezien (800 euro maar wel een full systeem). En zie soms een Arrow lowboy voorbij komen, is ook wel mooi al is deze alleen niet zwart (maar ook nergens meer te vinden).

Voor die rest is er weinig op de markt nog, SP engineering heeft er wel een paar voor 400 euro, maar heb dan geen e-keur, en bijzonder ziet het er niet uit.

2de hands niks kunnen vinden helaas.

Denk misschien dat ik maar een bezoek ga brengen aan Pajic, kijken wat hij vraagt voor een linkpijp met uitlaat naar keuze.

Volgens mij krijgt hij elke uitlaat wel pas voor 75 euro. Uitlaten vind je op zijn website
 
Ga anders eens bij deze kijken
- fijne tent
- garantie + beurt
- lage km (handig als je hem weer wil verkopen)

≥ Triumph STREET TRIPLE 675 (bj 2008) - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl


En zonder inruil vast nog wel van de prijs af te halen.

Ik heb 2 jaar geleden voor dezelfde keus gestaan en bewust wat meer betaald voor een R en geen minuut spijt gehad dat ik bog even gespaard / gewacht hebt.

Ik heb ook nog wel even de tijd om rond te kijken, en heb niets in te ruilen dus dat is handig.
Opzich heb ik er geen probleem mee als de motor wat meer gelopen heeft als hij maar netjes is. Die R is trouwens wel erug mooi:9~
 
Voor 75 euro doet Pajic vrij weinig ;)

Die man kan elke uitlaat op elke fiets meubelen en vakwerk leveren maar je betaald er ook dik voor!


Deze heeft Pajic voor mij gemaakt. Was toen geloof ik iets van 350,- kwijt in totaal.
 

Bijlagen

  • 20150829_173720.jpg
    20150829_173720.jpg
    176,6 KB · Weergaven: 20
Ik heb ook een demper + linkpijp laten plaatsen bij Pajic. Koste 390euro toen. Heel mooi en strak gedaan en goed advies.

F7CB8992-CBC1-44FA-BE0C-D71CC729FC6F.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan