Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even de Moto2-race gekeken, om eens te horen hoe zo'n 765 nou klinkt zonder euro4-restricties.
... ik denk dat ik eens moet investeren in een betere geluidsopstelling en niet via een gecaste mobdro-stream moet kijken
Hallo, als kawasaki zx6r bezitter zit ik te denken aan de overstap naar een street triple. Waarschijnlijk hou ik mijn zx6r er nog wel er naast, omdat ik het nog zonde vind ik hem weg te doen.
De zx6r vind ik nu nog een top motor, maar binnen de Nederlandse grenzen en de toertochten die hier vaak toch gepaard gaan met wat lagere snelheden, drukke verkeerssituaties, drempels etc etc doet mij steeds meer neigen naar een iets meer comfortabele naked. Eenmaal Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland of Italië in maakt de zx6r veel goed, maar dat kan de Triumph misschien net zo goed?
Zover ik me heb ingelezen zijn de motoren kwalitatief uitstekend en verwacht ik niet snel een miskoop te doen.
Mijn budget ligt rond de €5000, daarbij heb ik een lichte voorkeur voor het oudere model street triple r mat grijs. Echter zie je soms voor iets meer geld al een motor van 2012 met abs.
- Wat is jullie advies met betreft het model, is het model met de moderne koplamp beter qua rij eigenschappen?
- Is een R versie (oud model) echt veel beter? Ik vind ze zelf wel stukken mooier vooral qua remmen en vering gebied lijkt mij, of is dit vooral een onnodige overkill?
- Valt er met een oud model nog op een fatsoenlijke manier een rollbag achterop de binden of dit is niet te doen i.v.m. de dempers? Andere dempers/uitlaatset loopt al snel op in de kosten dus hierbij probeer ik dan rekening mee te houden bij de aankoop.
- Bij mij in de buurt zit Goeedhart Motoren en Roke Motors, heeft iemand ervaring met een van deze dealers, mocht ik bij een dealer gaan kijken?
- Soms hoor ik mensen dat een motor bij 40.000km afgeschreven is, in mijn ogen is dit onzin, maar het onderhoud moet natuurlijk wel te betalen blijven. Wanneer de motor goed onderhouden is moet het volgens mij prima zijn om een motor te kopen met een km-stand van tussen de 30 en 50k.
- Wat zijn jullie ervaringen met andere nakeds zoals de Yamaha MT9, KTM 690 en zelf dacht ik nog aan een nieuwe sv650a (goedkoop, maar afwerking staat me wat tegen en relatief weinig vermogen)
- Meerdere mensen die al de overstap hebben gedaan van een supersport naar naked en wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?
Kunnen jullie, als berijders van een Street Triple, iets zinvols zeggen over groter dan gemiddelde mensen icm deze motor. Ik ben 1.88m / 100kg en wil graag een naked en ben erg gecharmeerd van de Street Triple. Ik snap dat dit erg persoonlijk is, maar gemiddeld genomen..
Kunnen jullie, als berijders van een Street Triple, iets zinvols zeggen over groter dan gemiddelde mensen icm deze motor. Ik ben 1.88m / 100kg en wil graag een naked en ben erg gecharmeerd van de Street Triple. Ik snap dat dit erg persoonlijk is, maar gemiddeld genomen..
lekker op min laten
oh fijn, ik moet m'n Zumo nog aansluiten
Klopt, ik heb hem ook net op het minimum anders meent mevrouw dat ze moet zweten hahaDat reservoir is expansie en kun je gewoon op minimum laten. Zolang je radiateur maar vol is.
Triumph's gooien vaak alles boven het minimum er weer uit.
da's ook een nette manier inderdaad alleen wou ik bij deze motor eens niet in de originele kabelboom hakkenIk rij al een jaar of 8 rond met mijn Zumo aangesloten op de stadsverlichting in de koplamp.
Effe draadje trekken vanuit de koplamp door een doorvoer rubbertje in de koplamp naar buiten naar je stuur.
Makkelijker en een kortere weg kun je niet hebben en alles gezekerd via je stadslicht en er komt pas spanning
op als je contact aan staat werkt al 8 jaar perfect.