- 26 apr 2015
- 756
- 992
Denk inderdaad dat ik het weer door Pajic laat doen. Ook bij mijn Fazer 1000 gedaan.
Heb een paar mooie Arrow's gezien daar (Thunder Carbon). Kan ik eindelijk een strak "kontje" geven aan mijn Triple. Scheelt ook weer wat qua gewicht en onderhoud (bochten mooi houden e.d.) Het Y stuk begon ook een beetje te lekken.
Maar denk dat ik dan rond de 600 kwijt ben de Arrow zit tegen de 490 aan. En weet niet hoe moeilijk het oor hem is om die linkpijp goed te maken gezien er zo'n rare verhoging inzit. Dus die kosten kunnen nog wat oplopen.
Misschien ga ik ook nog wel voor een wat goedkopere laser/Bos/SP engineering. Ach, maak de beslissing wel als ik ze gehoord heb .
Moet alleen dan nog een dealer vinden voor de 3-1 Map bij mij in de buurt.
Heb een paar mooie Arrow's gezien daar (Thunder Carbon). Kan ik eindelijk een strak "kontje" geven aan mijn Triple. Scheelt ook weer wat qua gewicht en onderhoud (bochten mooi houden e.d.) Het Y stuk begon ook een beetje te lekken.
Maar denk dat ik dan rond de 600 kwijt ben de Arrow zit tegen de 490 aan. En weet niet hoe moeilijk het oor hem is om die linkpijp goed te maken gezien er zo'n rare verhoging inzit. Dus die kosten kunnen nog wat oplopen.
Misschien ga ik ook nog wel voor een wat goedkopere laser/Bos/SP engineering. Ach, maak de beslissing wel als ik ze gehoord heb .
Moet alleen dan nog een dealer vinden voor de 3-1 Map bij mij in de buurt.