Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je graag naar bejaarden op een riviercruiser zwaait en je kapot wilt ergeren aan bejaarden op fietsen en in auto's met caravan, dán moet je ff langs de Moesel rijden _O-

Kun je met Google maps aanwijzen waar je bedoelt?
Ik ben nml een keer binnendoor van de Nurburgring naar de Moesel gereden en dat was vrij vlak en weinig echte bochten.

Zal van de week even een paar Mapsource screenshots maken, heb mijn laptop even niet bij de hand.
 
Zaterdag om 17:45u een blazing orange speed of street met Nederlands kenteken op een smal weggetje richting Hoffeld gespot in de Eifel, iemand van hier?
 
Wel bizar hoeveel vaste topicbezoekers plotseling hun Speed hebben verkocht :o

Ik vond de mijne vandaag heerlijk sturen. De aangepaste setting van de achterveer ligt me nu een stuk beter. Met deze veer merk ik met name dat de Speed veel speelser aanvoelt en zich veel makkelijker van kant op kant laat leggen en beter z'n spoor houdt in de bocht.
 
Dat dacht ik ook al, maar succes aan alleman met nieuwe brommert.

Over speelser of niet geen idee, geen vergelijk gehad. Ja speedy is gewichtig zeker tov een crossert, maar rijdt zoveel meer gemakkelijk op de weg. Tis iig veel wendbaarder en sneller dan een verlengde GSXR of Hayabusa door de bocht. Dat heb ik wel ervaren }) })
 
Wel bizar hoeveel vaste topicbezoekers plotseling hun Speed hebben verkocht :o

Ik vond de mijne vandaag heerlijk sturen. De aangepaste setting van de achterveer ligt me nu een stuk beter. Met deze veer merk ik met name dat de Speed veel speelser aanvoelt en zich veel makkelijker van kant op kant laat leggen en beter z'n spoor houdt in de bocht.
Dat was het hem ook niet. De Speed rijd fantastisch.

Helaas kan moeder de vrouw niet meer zelfstandig rijden. Vandaar dat haar Street al eerder verkocht is dit jaar.

Om toch samen te kunnen blijven rijden, zijn we op zoek gegaan naar een alternatief. Op de Tiger 800 XRx kan ze het achterop lang volhouden. Dit hebben wij dankzij mijn dealer Roké uitgebreid kunnen testen.
 
Dat was het hem ook niet. De Speed rijd fantastisch.

Helaas kan moeder de vrouw niet meer zelfstandig rijden. Vandaar dat haar Street al eerder verkocht is dit jaar.

Om toch samen te kunnen blijven rijden, zijn we op zoek gegaan naar een alternatief. Op de Tiger 800 XRx kan ze het achterop lang volhouden. Dit hebben wij dankzij mijn dealer Roké uitgebreid kunnen testen.
Dan is dat een hele verstandige keuze JJ
Veel plezier ermee...En het blijft lekker een triumph
 
Dat was het hem ook niet. De Speed rijd fantastisch.

Helaas kan moeder de vrouw niet meer zelfstandig rijden. Vandaar dat haar Street al eerder verkocht is dit jaar.

Om toch samen te kunnen blijven rijden, zijn we op zoek gegaan naar een alternatief. Op de Tiger 800 XRx kan ze het achterop lang volhouden. Dit hebben wij dankzij mijn dealer Roké uitgebreid kunnen testen.
Ik bedoelde het ook eigenlijk als 2 losstaande constateringen.
Volgens mij hebben allen een klein traantje gelaten toen ze hun Speed achterlieten :Y '(

Gefeliciteerd met de Tiger, mooi ding en in jullie situatie zeker een goede keuze :Y
Heb je toevallig ook een vergelijkingsrit kunnen maken met een Tiger Explorer 1200?
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde het ook eigenlijk als 2 losstaande constateringen.
Volgens mij hebben allen een klein traantje gelaten toen ze hun Speed achterlieten :Y '(

Gefeliciteerd met de Tiger, mooi ding en in jullie situatie zeker een goede keuze :Y
Heb je toevallig ook een vergelijkingsrit kunnen maken met een Tiger Explorer 1200?

Explorer 1200 rijdt ook erg goed. Is echter ook een stuk duurder.

Heb ook de Tiger Sport geprobeerd. Rijd echter met duo minder fijn dan met de Tiger 800.
 
Line up van de triple meet. :]

full
 
Vandaag ook mooi ritje gemaakt,was alleen te druk op de dijkjes. Jammer dat er mensen al beginnen te gebaren wanneer je netjes voorbij komt.
Ben ook een oranje en zwarte speed triple tegen gekomen.
Ik reed samen met een superduke990.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan