Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tevens mag ik uit de openingspost. De Speed is verkocht, er waren veel geïnteresseerden, had de motor aan 3 man kunnen verkopen.

Super motor, heel veel plezier op gehad en heeft me nooit laten staan of anderzijds technische problemen opgeleverd.

Toch laten verleiden om iets heel anders te kopen, maar wel weer een stapje sneller en nog bruter, gaat door waar de speed qua vermogen stopt, met toch weer een aparte beleving net als de Triple: Tuono V4.
een proefritje in de Eifel gemaakt en wat is dat ding vies snel zeg.

Hopelijk krijg ik er net zoveel plezier op als op de Speed, weet een ding wel zeker, de pomp gaat goed aan me verdienen :P
Heb helaas geen recente beelden, laatste opnames zijn van circuit Lelystad 2 jaar geleden.
Maar goed dat je het zegt, ik moet m'n nieuwe actioncam van Sony nog op de motor uitproberen. Kan ik vandaag meteen doen *D

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!
Tuono V4 zou ook bij mij een vervanger van de Speed kunnen zijn. Lijkt me echt een bruut apparaat :9
Welk model heb je gekocht?
 
Tevens mag ik uit de openingspost. De Speed is verkocht, er waren veel geïnteresseerden, had de motor aan 3 man kunnen verkopen.

Super motor, heel veel plezier op gehad en heeft me nooit laten staan of anderzijds technische problemen opgeleverd.

Toch laten verleiden om iets heel anders te kopen, maar wel weer een stapje sneller en nog bruter, gaat door waar de speed qua vermogen stopt, met toch weer een aparte beleving net als de Triple: Tuono V4.
een proefritje in de Eifel gemaakt en wat is dat ding vies snel zeg.

Hopelijk krijg ik er net zoveel plezier op als op de Speed, weet een ding wel zeker, de pomp gaat goed aan me verdienen :P


Feli met de Tuono *O* *O*...

Vet brok vermogen.. Lees ook in de laatste MOTORPLUS.. :9~
 
Hier nog een die afscheid heeft genomen van de Speed. :W
Ondanks dat ik het nog steeds een geweldige motor vind om te rijden werd ik gek van het wispelturige karakter van de Speed.
Het was af en toe een verrassing of hij zou starten of niet... Vaak was er de keer erop weer niks aan de hand.
Uiteindelijk met pijn in mijn hart de beslissing genomen om toch maar over te stappen...

Dit is hem uiteindelijk geworden...

full
 
Hier nog een die afscheid heeft genomen van de Speed. :W
Ondanks dat ik het nog steeds een geweldige motor vind om te rijden werd ik gek van het wispelturige karakter van de Speed.
Het was af en toe een verrassing of hij zou starten of niet... Vaak was er de keer erop weer niks aan de hand.
Uiteindelijk met pijn in mijn hart de beslissing genomen om toch maar over te stappen...

Dit is hem uiteindelijk geworden...

[afbeelding]

Feli *O* *O* *O* *O*
Zwart :9~
Kan je evt.ook weer wat aanpassen })
Je blijft hier af en toe topic-vervuilen })?
 
Ook een mooie fiets. Bij de zoektocht naar een andere motor ook nog bij stil gestaan.
Ben zelfs bij de Max replica in Groningen langs geweest en bijna gekocht.
Deze had helaas geen APRC en dus geen ABS.
Toen tegen de triple aangelopen en de rest is historie :Y

Heb je al wel een fotootje? Of is dat topic vervuiling?
Ik ga in iedergeval weer plezier aan je onderdelen beleven. })

Hoi Ad,

Ik hoop dat alles goed is aangekomen. Mooie upgrade voor je Speed, ik blijf hier mee lezen dus post maar eens een foto als ie er onder zit. :Y
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!
Tuono V4 zou ook bij mij een vervanger van de Speed kunnen zijn. Lijkt me echt een bruut apparaat :9
Welk model heb je gekocht?

In verband met slechte rug en gewoon drukte kom ik minder aan rijden toe dus daarom ook maar eens Italiaan aangedurfd.

Ik heb een 2002, 2004, en 2008 blade gehad en de speed vond ik qua rijplezier de leukste. Maar het is geen supersportieve motor en dat merk je wel qua gewicht, vermogen en stijfheid. De tuono is gewoon een racer zonder kuipen. Het vermogen is weer op "fireblade niveau" alleen de zithouding veel aangenamer. De beleving van die V4 met quickshifter is precies wat ik zocht! Voorkant voelt ook af fabriek heel fijn waar dat bij de speed even zoeken was en met dunnere olie en andere veren al verbeterde. Zou je adviseren zeker eens te proefrijden!

Ik ben voor de 2014 gegaan met APRC en ABS en grotere tank en nog wat upgrades (akrapovic). Deze winter beetje aankleden en als de rug weer goed is in 2015 lekker rijden. :]
 
Gefeliciteerd met de nieuwe motoren! Tuono V4 is naast de Speed ook altijd een droommotor van mij geweest!

Ik heb vandaag een Pipercross schuim luchtfilter geplaatst en merk gelijk dat je motor iets makkelijker oppakt! Ook gelijk de SAI afgedopt, het gepruttel en constante knallen is gelijk voorbij!
Ontzettend bedankt voor de hulp Bob! *O*
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een die afscheid heeft genomen van de Speed. :W
Ondanks dat ik het nog steeds een geweldige motor vind om te rijden werd ik gek van het wispelturige karakter van de Speed.
Het was af en toe een verrassing of hij zou starten of niet... Vaak was er de keer erop weer niks aan de hand.
Uiteindelijk met pijn in mijn hart de beslissing genomen om toch maar over te stappen...

Dit is hem uiteindelijk geworden...

[afbeelding]
Gefeliciteerd,

Wil je in de OP met deze foto in het gastencentrum?
 
Tevens mag ik uit de openingspost. De Speed is verkocht, er waren veel geïnteresseerden, had de motor aan 3 man kunnen verkopen.

Super motor, heel veel plezier op gehad en heeft me nooit laten staan of anderzijds technische problemen opgeleverd.

Toch laten verleiden om iets heel anders te kopen, maar wel weer een stapje sneller en nog bruter, gaat door waar de speed qua vermogen stopt, met toch weer een aparte beleving net als de Triple: Tuono V4.
een proefritje in de Eifel gemaakt en wat is dat ding vies snel zeg.

Hopelijk krijg ik er net zoveel plezier op als op de Speed, weet een ding wel zeker, de pomp gaat goed aan me verdienen :P

Gefeliciteerd,

Wil je in het gastencentrum van de OP met een foto van je nieuwe motor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan