Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de gezelligheid! En geluk gehad met de pliesie, zelfs die waren gezellig :]

Moest helaas iets eerder afhaken, had beloofd een beetje bijtijds thuis te zijn .
 
en niemand toetert of seint ook dat er achter al die dubbele koplampen een motoragent staat he... gelukkig was het een aardige vent :]
 
Nou ik ben terug uit Italie en in de tussentijd zijn alle pakjes binnen gekomen.
Dus vanmiddag direct tijd in de Triumph gestoken.

Met dit als resutlaat. Qua looks en geluid is het al helemaal naar het zin.
Morgen eens een rondje om om te testen.
Even wat piccies van alle goodies.
temporary_zpsamemzwhd.jpg
temporary_zps9qe2hxgu.jpg

En alles gemonteerd.
temporary_zpsmlp5o6ap.jpg
temporary_zpsajktx20u.jpg
temporary_zps5w7tvvg4.jpg
 
Nou ik ben terug uit Italie en in de tussentijd zijn alle pakjes binnen gekomen.
Dus vanmiddag direct tijd in de Triumph gestoken.

Met dit als resutlaat. Qua looks en geluid is het al helemaal naar het zin.
Morgen eens een rondje om om te testen.
Even wat piccies van alle goodies.
[afbeelding][afbeelding]
En alles gemonteerd.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

goeie mods :} :]

Beugel van de uitlaat zou ik nog even powdercoaten. Je zou kunnen overwegen om van de winter die shock even naar HK te brengen. Zit nu namelijk een triumphbranded zuiger en demperkit in. Die van ohlins is aanzienlijk beter; tenminste als je het dat waard vindt natuurlijk!
keep on modding! *O*
 
op die zzr met open pijpen B|

Nee, vlak voor we vertrokken stond er een grote K of FJR oid voor het verkeerslicht, textiel geel met zwarte jas, open klaphelm, grote microfoon half voor zijn mond en breeduit naar ons te glimlachen, maar er is vaak 1 ding wat die undercovers vaak vergeten.

Een andere broek aan trekken.
 
Laatst bewerkt:
en niemand toetert of seint ook dat er achter al die dubbele koplampen een motoragent staat he... gelukkig was het een aardige vent :]
Toen ik ze zag seinde ik nog naar losbol rustig aan maar toen ik weer voor me keek stond het licht 1 seconde op groen en was jij al 50 meter verder _O- _O- _O-
 
Evening@all..mag ik jullie advies? Mijn maat gaat morgen als het goed is zijn R6 verkopen. Nu komen ze bij zijn huis kijken en bij goed vinden gelijk meenemen. Ze komen rond 20.00 uur kijken en dan ter plekke overschrijven of zo? Of dat de koper de volgende dag de motor vrij waard en dan het bewijs opstuurt? Uiteraard na betaling. Ze willen bij hem thuis betalen via internetbankieren, dit is wel veilig? Mijn maat heeft dus het geld op de rekening, alleen vrijwaring komt dag later? Ik zelf ben ook zo'n leek hierin, anders kon ik hem helpen, vandaar mijn beroep op jullie..


Edit..eventueel brief opstellen, gegevens en tijdstip invullen, handtekeningen eronder ivm vrijwaring? Dit is altijd rechtsgeldig?

Mijn maat gaat overmorgen voor 3maand naar buitenland en kan alleen morgen nog ff snel zijn motor verkopen en dus een zakcentje meenemen...

Thx!!
 
Laatst bewerkt:
Klinkt spannend.

Hij moet zijn saldo in ieder geval op zijn eigen device checken op de echte site van de bank waar hij bij zit.

Overschrijven zou ik meteen doen anders is hij nog verantwoordelijk voor de fiets.

Maar er zijn ook eerlijke mensen op de wereld
 
Dat geld kunnen ze dan niet meer terugvorderen als het op zijn rekening staat? Hij gaat op ZIJN laptop de het bedrag laten overmaken en dus op zijn laptop naar de banksite om te checken..Het overschrijven willen ze dus doen middels een brief van vrijwaring, ondertekenen door beide partijen en de volgende dag gaat de koper de motor vrijwaren...
 
Eerst geld en dan overschrijven en vrijwaring, DAN pas motor meegeven ...

Als je het anders doet dan ben je m.i het perfecte doelwit voor oplichting.
 
Dat geld kunnen ze dan niet meer terugvorderen als het op zijn rekening staat? Hij gaat op ZIJN laptop de het bedrag laten overmaken en dus op zijn laptop naar de banksite om te checken..Het overschrijven willen ze dus doen middels een brief van vrijwaring, ondertekenen door beide partijen en de volgende dag gaat de koper de motor vrijwaren...
Terugvorderen kan alleen bij een automatische overschrijving, dus dat is geen gevaar. (dit is een echte bankoverschrijving, geen Paypal?)
Ik heb ook wel eens een motor verkocht en later de vrijwaring gekregen. Dit is natuurlijk een risico, maar er zijn nog steeds een heleboel eerlijke mensen. (En die brief helpt een beetje)
Mocht hij de vrijwaring niet de volgende dag krijgen (laat ff een foto appen op het moment van overschrijven) dan kan hij altijd de motor als gestolen opgeven......

TL;DR Klein risico met de vrijwaring, niet met het geld. Dus doen.
 
Hij laat inderdaad eerst betalen. Zeker niet via Paypal, gewoon via internetbankieren. Dan brief opstellen, beide ondertekenen. Begreep dat de koper idd een foto ging appen van overschrijving, volgende dag. Ook mocht mijn maat alle id bewijzen of rijbewijzen vast leggen....Dan kan hij het best doen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan