patrickZ
MF veteraan
huh?Die Achterbrug word door de Fabriek Glans en HARD Geanodiseerd voor bescherming en ook Sterkte van de Brug . doen ze niet voor niets die Japen .
wie.. wat....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
huh?Die Achterbrug word door de Fabriek Glans en HARD Geanodiseerd voor bescherming en ook Sterkte van de Brug . doen ze niet voor niets die Japen .
Grappig dat er bij de RG250 2 dogbones worden gebruikt in de achterbrug. Bij de RG500 is dat er maar eentje.Achterbrug zit erin
Zal van het weekend betere foto's maken
Bekijk bijlage 1963463Bekijk bijlage 1963464Bekijk bijlage 1963465Bekijk bijlage 1963466Bekijk bijlage 1963467Bekijk bijlage 1963468Bekijk bijlage 1963469
Tja, de 250 is dan ook een racemotor.Grappig dat er bij de RG250 2 dogbones worden gebruikt in de achterbrug. Bij de RG500 is dat er maar eentje.
Dat weet ik eerlijk gezegd nog nietmooie upgrade.
hoe klink je de nagels?
Dank je welik heb ooit bij een machine fabriek gewerkt wat ze maaibalken maakte, daar werden de messen geklonken met een soort trillende pers. koud geperst in ieder geval
Mss hulpstuk maken voor een elektrische hakhamer?Dank je wel
Dan moet ik op zoek naar een trillende pers.
Of zelf doen met een hamer
Ik ga uitzoeken hoe het moet
Er zitten achterwiel demper inMisschien een domme opmerking, omdat ik van de RG verder weinig af weet,
Maar kan je die koppeling niet star maken en een naafdemper monteren(?)
Zal wellicht niet passen op een origineel achterwiel bekend ik nu..
Ja dat ben ik met je eens PaulAch, koppeling gerammel hou je toch niet tegen, na een x aantal km's begint het weer want die rubbers slaan in.
Het hoort eigenlijk ook bij een 2 takt, RG droge race koppelingen maken ook veel kabaal.
Neewellicht weer een domme vraag , komt er dan ook een nikasyl (klinkt als) laag in?