Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Waarom ben je niet voor een zwarte of carbon uitlaat gegaan? Dat vraag ik mij dan altijd af.
Waarom wel?
Die van RaceFit zijn geheel handgemaakt Titanium dempers met een prachtig diep geluid!
En iedereen rijd al rond met zwart/carbon van bijvoorbeeld Yoshimura,
zat er bij mij ook op, maar vond deze te lomp ogen op de motor.

Ieder zijn ding, tóch....?

 
Laatst bewerkt:
ik ben persoonlijk een grote yoshimura fan, heb op beide motoren dan ook een yoshi gemonteerd maar moet zeggen dat die racefit slip-on em wel mooi staat. zeer clean, je ziet de swingarm en wiel veel beter.
 
Vandaag kwam een suzuki gsxs 1000 2023 model langs bij een stoplicht met een full yoshi systeem. Jezus dat klinkt goed icm met de klappen van de quickshifter. Ik weet al wat de opvolger wordt van de GSR750 😂
 
suzuki komt met 4 nieuwe versies in 2024, vstrom 800 streetversie, suzuki gsx 8R en nog 2 maar daar later meer over
 
Waarom zouden ze dat doen?
17" supermoto ok, maar een 19" wiel?

Ik ken maar 1 iemand die daarop zit te wachten..
 
Er is maar 1 officiële bron en dat is Suzuki zelf en daar heb ik nog niks gezien dat er nieuwe modellen gaan komen. YT is nou niet echt betrouwbaar.
Waar rook is is vuur, meer informatie is te vinden op motorcycle.com New Street-focused Suzuki V-Strom 800 Variant Coming for 2024
Eerst maar eens zien waar deze allemaal uitgebracht worden. Tot zover is er geen zekerheid dat dit ook naar NL komt.
Zal mijn woord officieel veranderen in officieus. Er zijn mensen die werken voor suzuki en die het langs deze weg weten, zonder dat het al officieel bekend wordt gemaakt
 
Gsx-8R lijkt me wel leuk moest men er 30kg vanaf kunnen doen maar eigenlijk ben ik aan het wachten op een nieuwe GSXR 1000/750 :)
 
Tzt gaat er bij mij ook een andere uitlaat op, zit ook te denken aan racefit of sc-project. Moet wel zeggen dat het geluid helemaal niet tegenvalt voor een standaard uitlaat!
 
Bijna de eerste 1K gereden, 100% genieten! Deze foto was van afgelopen weekend, een 2-daags ritje.
 

Bijlagen

  • IMG_1597.jpeg
    IMG_1597.jpeg
    353 KB · Weergaven: 45
Bevalt wel als ik het zo hoor ;) @kiliwatch

Wat heb je hiervoor gehad en hoe zou je je gsx s1000 ermee vergelijken?
Ik ben begonnen op een Z750 (kawasaki), daarna een R1 en toen een periode niet gereden. De smaak weer te pakken met een Harley Davidson StreetBob om vervolgens de stap naar All-Road te maken, eerst een Suzuki V-Strom en daarna een Yamaha Tenere 700. Die laatste heb ik een jaar gehad maar het off-road rijden gaat naar mijn mening niet goed in NL en daarnaast niet helemaal mijn ding (achteraf). Ik ben nu met mijn Suzuki weer een beetje terug op waar ik ben begonnen een naked! Dit vergelijken met een All-road is appels met peren ;-), All-roads zijn super en presteren op alle vlakken goed. Maar behalve off-road ontbreekt het daar aan fun factor, iets wat de Suzuki wel heeft. Strak sturen, voldoende vermogen en het oog wil ook wat (dat is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind een naked ook mooier).
 
Heeft iemand originele spiegels te koop voor de Suzuki GSX-S1000 2015-2019?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze spiegels nog liggen, zijn van een Suzuki GSX-S 1000 BJ. 2022.
Bij mijn weten zijn die hetzelfde.
Volgens mij zijn die niet hetzelfde, het stuur van de nieuwe GSX-S was geloof ik iets breder? Waardoor de spiegels logischerwijs dan iets korter gemaakt zijn? Kan het mis hebben. Maar ik wil wel wat zien in die spiegels.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan