Das minder dan 6000km per setje
Is wel erg weinig cker omdat de eerste set originele zijn.
Remmen is angst.
Angstig typje ?
Ga eens langs bij verpaalen , Rene is erg handig.we zullen samen eens moeten gaan rijden dan zullen we zien of ik angst heb.
ik heb ondertussen wel van suzuki een nieuwe ste remschijven en remblokken gekregen maar het probleem dat de rem blijft slepen is er nog altijd.
Zou toch ook Ff bij hoegee langsgaan .Ben er zeer content mee zitten ook 2 veschillende db killers in mocht hij te luid naar je zin zijn
Heb er nu geen in zitten en het blijft zo
Is een volledige lijn van ixil
Tom Tom staat ook nog steeds op mijn lijstje, mijn Pa heeft er wel 1 op de VFR en is er ook tevreden over.Tom Tom erop gezet dus in het nieuwe seizoen de Eifel en de Franse alpen in
Mooi die Ixil, kijk alleen wel uit als je plat de bocht door gaat, kwam op internet al enkele mensen tegen die de carbon uitlaattip aan de grond rijden.
Heb de ruit uit de suzuki folder , maar die is weer erg laag.iemand nog intresse in een mra ruitje?
hij is gewoon als nieuw,hij is wel relaxt, je pakt minder rijwind,
maar hij is toch iets te groot naar mijn zin .
kost nieuw 100 euro, mag voor 5 tientjes weg
[afbeelding]
[afbeelding]
als ie er nog is wil ik hem wel overnemen voor de vakanties.iemand nog intresse in een mra ruitje?
hij is gewoon als nieuw,hij is wel relaxt, je pakt minder rijwind,
maar hij is toch iets te groot naar mijn zin .
kost nieuw 100 euro, mag voor 5 tientjes weg
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah oke, zou nu dus goed moeten zijn.ja ze hadden 2 type's gemaakt gehad de sx1 en nog een andere
Die andere was mooier maar daar kwam dat probleem bij voor en ze hebben hem uit de handel genomen
Die had 2 bovenliggende uitgangen
als ie er nog is wil ik hem wel overnemen voor de vakanties.
Mail maar Ff.
DoneIk heb je een pb gestuurd. je kunt me ook mailen op ray--2@hotmail.com
groet raymond.
Dank je wel,dat ga ik komend jaar zeker doen. En ook eens de 750 testen.Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem fantastische vindt rijden. Stuurt lekker licht en gaat goed door de bochten. En hij is zeker goed te temmen. Standaard rijdt hij op lagere snelheden wat hakkerrig door de gasresponse. Maar lees inmiddels verschillende verhalen over een modificatie van de ecu die dit euvel moet verhelpen. Mijn dealer wist door overigens twee maanden geleden nog niets van toen ik naar de modificatie vroeg. Dus ik heb inmiddels een Power Commander laten monteren en opnieuw af laten stellen op de testbank. Maar goed wat ik vind vindt een ander misschien weer niet. Ik zou zeggen maak een uitgebreide testrit en laat je verrassen.
Succes!!