Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Ik zat eens te kijken naar die carter beschermers.
Niet van die enorme valdoppen waardoor je motorsteun krom is maar zo een discreet slijtstuk zodat je carter niet door schuurt bij een val.
Maar eeh niet alle merken kennen de gsx-s1000.
Weten jullie toevallig welke bouwjaren gsx-r1000 hetzelfde onderblok hebben ?
 
Ik zat eens te kijken naar die carter beschermers.
Niet van die enorme valdoppen waardoor je motorsteun krom is maar zo een discreet slijtstuk zodat je carter niet door schuurt bij een val.
Maar eeh niet alle merken kennen de gsx-s1000.
Weten jullie toevallig welke bouwjaren gsx-r1000 hetzelfde onderblok hebben ?
basis blok is van de K5-K8, blokdelen lijken hetzelfde heb zelf een K7 en K8 gehad.
Maar 100% zekerheid kan ik je niet geven ;)
 
Vandaag proefgereden op de gsx s1000...wat een bruut geluid komt er al uit t blok met de standaard demper...genoten van de proefrit. De demo was een grijze die wel flink goedkoper was als ik m kocht..maar mijn voorkeur gaat uit naar een blauwe of zwartrode...dus wordt wss toch een splinternieuwe...eerst maar even door mn proeftijd heen ivm met een nieuwe baan en daarna komt ie er! inruil van de gs750 viel erg mee.
 
elke motor is toch afgeprijsd nu..
Over 2 weken is het motor syzoen afgelopen en is het een motor van een jaar oud...
 
Vanaf 19 oktober de eigenaar van een zwartrode gsx s1000. De demo is het niet geworden, omdat ik grijs wat minder mooi vond dan rood/zwart. Toch een splinternieuwe dus. Opties zijn korte kentekenplaathouder en het Suzuki kuipruitje.

Hebben jullie er een andere demper onder? Zo ja welke en wat is jullie ervaring?

Groet Ron
 
Ik zit in dubio, ik vind de kentekenplaathouder maar een afzichtelijk ding, maar een kortere kan niet omdat ik dan niet uitkom met mijn knipperlichten als ik de zijtassen (SW MOTECH) erop heb zitten. is het veel "werk" om dit ten tijde van een vakantie snel om te gooien? Ik houd zowiezo de OEM knippers erop.
 
Ben met je eens dat de standaard houder een lelijk ding is, heb zelf een Evotech daarvoor heb je beugels voor de OEM knippers. (Gebruik ik niet trouwens)

De bedrading loopt naar voren richting je tank, vooraan onder je zadel.
Ik vind het persoonlijk een klotewerk om te wisselen maar misschien ben ik gewoon lui :-)
 
IMG_3495%20-%20Copy.jpg


IMG_3495%20-%20Copy%20-%20Copy.jpg
 
Vanaf 19 oktober de eigenaar van een zwartrode gsx s1000. De demo is het niet geworden, omdat ik grijs wat minder mooi vond dan rood/zwart. Toch een splinternieuwe dus. Opties zijn korte kentekenplaathouder en het Suzuki kuipruitje.

Hebben jullie er een andere demper onder? Zo ja welke en wat is jullie ervaring?

Groet Ron
Full akra en wordt van de winter afgesteld bij hoegee met nog wat dingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit in dubio, ik vind de kentekenplaathouder maar een afzichtelijk ding, maar een kortere kan niet omdat ik dan niet uitkom met mijn knipperlichten als ik de zijtassen (SW MOTECH) erop heb zitten. is het veel "werk" om dit ten tijde van een vakantie snel om te gooien? Ik houd zowiezo de OEM knippers erop.


ikzelf zit ook met een korte nrplaathouder met de originele pinkers en heb ook de zadeltassen van sw en dit past perfect. grts jeroen
 
Full akra en wordt van de winter afgesteld bij hoegee met nog wat dingen.
Voor zover ik weet is er geen full akra te koop, wel een slip-on.

je zou wel een cat vervanger kunnen kopen of Arrow bochten om er een soort van full system van te maken.
Ik heb zelf Arrow bochten met een pas gemaakt akra demper (30 cm hexagonal demper).
Zonder killer vrij luid, ik rij nu met killer.
Iets zwaarder en doffer geluid als standaard, maar ruim binnen het fatsoenlijke.
Voor mij perfect zo :)
 
Voor zover ik weet is er geen full akra te koop, wel een slip-on.

je zou wel een cat vervanger kunnen kopen of Arrow bochten om er een soort van full system van te maken.
Ik heb zelf Arrow bochten met een pas gemaakt akra demper (30 cm hexagonal demper).
Zonder killer vrij luid, ik rij nu met killer.
Iets zwaarder en doffer geluid als standaard, maar ruim binnen het fatsoenlijke.
Voor mij perfect zo :)
helaas voor jou ik heb er voorbochten ook bij.
Maar je hebt gedeeld gelijk ,ik denk dat de voor bochten misschien idd niet van akra zijn.
Demper is vrij kort en luid.
 
helaas voor jou ik heb er voorbochten ook bij.
Maar je hebt gedeeld gelijk ,ik denk dat de voor bochten misschien idd niet van akra zijn.
Demper is vrij kort en luid.
Dan bedoelen we hetzelfde

Full systeem, met akra einddemper :)
 
Ondankt dat het een fijne motorfiets is, wordt ik dat aan/uit gas effect toch wel een beetje beu.
Doe met links even mn kol goed terwijl ik rustig richting stoplicht rijd, per ongeluk even uit/aan en ik lig er bijna naast :(

Denk dat ik maar een PCV voor mn verjaardag vraag _O-
 
Ondankt dat het een fijne motorfiets is, wordt ik dat aan/uit gas effect toch wel een beetje beu.
Doe met links even mn kol goed terwijl ik rustig richting stoplicht rijd, per ongeluk even uit/aan en ik lig er bijna naast :(

Denk dat ik maar een PCV voor mn verjaardag vraag _O-
Schijnbaar is de std map in de PC-V al goed genoeg.
Maar daar heb ik niet mee gereden, die van mij is afgesteld op open uitlaat (zonder cat) en aan/uit is 100% helemaal weg.

Rijdt super soepel, ook bij stadverkeer of stap/voets etc
 
Laatst bewerkt:
Schijnbaar is de std map in de PC-V al goed genoeg.
Thanks, dat heb ik ook gelezen op een engels forum. Wil ook niets aan de uitlaat doen, vind het qua looks en geluid prima zo.
Als ik me niet vergis stond een er trouwens een reactie van jou tussen op dat forum? :P

Fijn dat de jouwe nu lekker loopt, ziet er ook super uit met je nieuwe demper.
Heb je al veel kms gemaakt?
 
Ondankt dat het een fijne motorfiets is, wordt ik dat aan/uit gas effect toch wel een beetje beu.
Doe met links even mn kol goed terwijl ik rustig richting stoplicht rijd, per ongeluk even uit/aan en ik lig er bijna naast :(

Denk dat ik maar een PCV voor mn verjaardag vraag _O-

Hoeft niet meer zo te zijn.
vraag je dealer om er de nieuwe ECU in te laten zetten en alle problemen zijn opgelost.
Ik had ook een power commander ,maar na vervangen ECU deze verkocht,bracht niets extra,s meer.voor dat geld heb ik er een quickshifter opgezet.
vergeet niet de twee sleutels mee te nemen ,want sleutels moeten opnieuw worden geprogrammeerd. voor de rest nog steeds een dijk van een fiets.
gaat bijna in de winterslaap.
 
Thanks Hubke, hoe zit dat dan? (De nieuw ECU)
Wat kost dat grapje?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan