longjohn
MF veteraan
Is die ecu een vervangings artikel van Suzuki, of een terugroep artikel, hoe dien ik dat te zien.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GaafIk ben ook een mooi weer rijder .
Mijn tlr is al in winterslaap(die ligt al uit elkaar)
de gsx rijd ik nog mee mits het droog is .
Van de gsx zou ik de remschakelset wel zwart willen laten coaten en nog wat kleine dingen,
andere spiegels en kleine knipperlichten voor.
maar ik moet eerst eens kijken hoe het met de tlr afloopt.
dat kost ook al weer veel meer tijd en geld als verwacht.
maar wel dik,een moderne vork en moderne lichtere wielen in een oldskool racer
[afbeelding]
Gaaf, vork is alleen niet van een 1000K5-K8 denk ik.thanks
de vork is van een k5 1000,en de wielen van een k6 1000.
Ik heb dit seizoen circuittrainingen gedaan met de tl ,
volgend seizoen wil ik gaan vrij rijden.
Daarom wil ik hem een beetje updaten.
lichtere wielen,remmen en vering upgraden enzo.
rijd er wel eens iemand met passagier op de gsxs?
is dat een beetje te doen?
Thanks Hubke, hoe zit dat dan? (De nieuw ECU)
Wat kost dat grapje?
Circuit rijden ook gaaf, heb het jaren terug een jaar of 2 a 3 gedaan, zou het best weer wat willen doen maar wat tekort aan tijd en andere prioriteiten nu.
Maar zo'n dag lekker gummen met een motor kan maar weinig tegenop.
ouwe SRAD, 1 seizoen mee gereden.Klopt John , deze oude man die gumt nog lekker op je oude ex-je rond. Ik ga er een idd een zwarte coat gsxr 1000 K6 voorvork inzetten.
[afbeelding]
Ligt een beetje aan je tijden maar voor iedereen is er wel iets.cool, wat voor dagen doe je dan?
Ik ben wel benieuwd want Afgelopen seizoen heb ik 4 circuittrainingen gedaan
en ik weet nog niet wat ik dit seizoen wil gaan doen .
Ik wil iets van vrij rijden gaan doen,maar ik heb geen idee wat de mogelijkheden zijn.
Even een vraagje...ik heb een bodis gpx2 demper erop gezet ter vervanging van de standaard demper...echter op de gsr750 van een kennis gaf ie een behoorlijk heftig geluid..op de gsx s1000 alleen wat meer gebrom en meer niet. Heeft een van jullie dit ook na de montage van alleen een demper? Ligt dit aan de euro4 norm?
Hoor graag wat jullie ervaring is?
Gr Ron
Das minder dan 6000km per setjehallo, ik heb eens een vraagje ivm de remmen van de gsx-s1000
ik had graag eens van anderen gehoord hoe lang ze met de remblokken doen.
ik heb nu namelijk 11500km met de moto en mijn 2de set remblokken is aal versleten.