Reanne2312
MF veteraan
Demper verkocht aan @bart_schwantz_34 daar sturen ze de demper naar toeHad ik het eerder geweten was ik ff langs gekomen en had ik hem voor je mee kunnen nemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Demper verkocht aan @bart_schwantz_34 daar sturen ze de demper naar toeHad ik het eerder geweten was ik ff langs gekomen en had ik hem voor je mee kunnen nemen.
Demper verkocht aan @bart_schwantz_34 daar sturen ze de demper naar toe
Het is geen superluide demperJip ff kijken wat ik ervan maken anders bewaar ik hem voor circuits zonder db eisen. Eerst eens passend maken zodat ik hem snel kan wisselen met mijn orginele. En dan eens kijken in de laatste sessie van de dag hoe snel ik een zwarte vlag krijg
Maar denk dat ik er wel een fatsoenlijke killer in krijg gemaakt
Weten jullie wat ik morgen ga doen?
Ik ga 2x een rondje Varsselring fietsen (1x binnen en 1x buitenzijde baan) om die vast al track in mijn laptimer te zetten. De chicane is nu nog vrij bereikbaar. Qstarz kent de Varsselring (verrassend) niet.
Ik wil hem hopelijk volgend jaar gaan rijden
benecup Roy?
Of IRRC, maakt me verder niet uit. Hengelo is een lokale race voor mij en het is natuurlijk maar de vraag hoe lang wegraces in NL nog bestaan.
lijkt mij ook wel wat
Dat ziet er zeker beter uit!Boven is voor, onder is na. Demper is iets korter dan hiervoor
Kan je zomaar de Vasselring op ?
maar een keertje kijken danJein.
Het is openbare weg, maar een deel is verboden voor motoren om rondjes rijden tegen te gaan en op dat zelfde stuk is een chicane normaal gesproken afgesloten.
Op racedagen natuurlijk licentie, inschrijven, kwalificeren enz.
Ik wil constant 1:50ers (of lager) op Assen draaien voor ik hier aan begin. Dan zal ik rond de 2:00 rijden op Hengelo maar de mannen voorin rijden lage 50ers. Je moet je ook kwalificeren dus een hoop geld en dan is het afwachten of je kan starten.
Hoef je je niet meer aan die rare bocht te ergerenBoven is voor, onder is na. Demper is iets korter dan hiervoor
Nou is de bocht nog het minst ergste, maar de lengte van de demper...Hoef je je niet meer aan die rare bocht te ergeren
Ziet er netjes uit!
Wou het uitstellen tot volgend jaar. Kwam er vandaag eigenlijk alleen voor informatieHoef je je niet meer aan die rare bocht te ergeren
Ziet er netjes uit!