Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Klopt, die app heeft dezelfde functie, vandaar dat de volgende ws ook gopro gaat worden. Dan heb ik in één keer alle beelden gekoppeld aan de data *O*De remote die bij de gopro zat heb ik net verkocht :)

Oke, ik zelf vind het niet fijn continu met die telefoon bezig te zijn daarbij wil ik die niet op de motor monteren dus de data moet ik zelf uitlijnen.
Daarbij kan mijn pa de remote nog net bedienen, mijn telefoon pakt hij vast alsof het een bom op scherp is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Mettet was inderdaad erg leuk om te rijden, enige nadeel was dat zaterdag rond sessie 4 een zachte tik hoorbaar was uit de motor.
dit lijkt heel erg op een drijfstang lager, gezien het geluid niet erg werd besloten door te rijden.
uiteindelijk zondag sessie 3 m`n PR op 1:18,54 kunnen zetten.
Was een leuke ervaring om hier terug te komen na 1 keer een dag instructie gehad te hebben 2 jaar geleden.

Maar eerst gaat morgenavond het blok onder de racer vandaan om gewisseld te worden door een andere ;)
 
Mettet was inderdaad erg leuk om te rijden, enige nadeel was dat zaterdag rond sessie 4 een zachte tik hoorbaar was uit de motor.
dit lijkt heel erg op een drijfstang lager, gezien het geluid niet erg werd besloten door te rijden.
uiteindelijk zondag sessie 3 m`n PR op 1:18,54 kunnen zetten.
Was een leuke ervaring om hier terug te komen na 1 keer een dag instructie gehad te hebben 2 jaar geleden.

Maar eerst gaat morgenavond het blok onder de racer vandaan om gewisseld te worden door een andere ;)

Hoop dat het meevalt!
 
Mettet was inderdaad erg leuk om te rijden, enige nadeel was dat zaterdag rond sessie 4 een zachte tik hoorbaar was uit de motor.
dit lijkt heel erg op een drijfstang lager, gezien het geluid niet erg werd besloten door te rijden.
uiteindelijk zondag sessie 3 m`n PR op 1:18,54 kunnen zetten.
Was een leuke ervaring om hier terug te komen na 1 keer een dag instructie gehad te hebben 2 jaar geleden.

Maar eerst gaat morgenavond het blok onder de racer vandaan om gewisseld te worden door een andere ;)
Ai dat is balen...

Knap trouwens, een 1.18 op een SRAD!
 
Zijn er mensen die eens op Meppen hebben gereden ? Zo ja is het wat?
Nee helaas nog niet. Staat zeker wel in het wensenlijstje maar meer omdat ik eigenlijk overal wel eens een keer wil rijden 😊
MCT gaat er naartoe met Hemelvaart maar helaas is dat voor mij effe niet haalbaar. Volgend jaar zeker eens proberen!
Ik moet je wel even waarschuwen (omdat ik weet dat je al op Assen gereden hebt) nu ikzelf eens op een "echt" circuit heb gereden dat als dát je referentie is al het andere al gauw in het niet zullen vallen...
 
Daar zijn ze dan! Een paar screenshots van de laatste sessie *O*

Studio_20190514_005436.png


Studio_20190514_011848.png


Screenshot_2019-05-13-20-05-36.png


Screenshot_2019-05-14-01-13-00.png


Echt heel leerzaam zo'n filmpje! Sorry ik krijg 'm niet eens fatsoenlijk verstuurd naar iemand laat staan gepost hier 🙈
Ik zie nu wat men bedoelt tijdens de débriefing. Onder andere de spanning in m'n lichaam zie ik ook terug in m'n houding, anders dan m'n profielfoto. Beter nog: ik zie van alles waar ik aan kan gaan werken 😊
Ik ben er heel blij mee dat ik deze fimpjes van mezelf nu heb en ik neem het lijstje-met-verbeterpunten mee naar de volgende training op Zandvoort. We shall see...
 
Nee helaas nog niet. Staat zeker wel in het wensenlijstje maar meer omdat ik eigenlijk overal wel eens een keer wil rijden 😊
MCT gaat er naartoe met Hemelvaart maar helaas is dat voor mij effe niet haalbaar. Volgend jaar zeker eens proberen!
Ik moet je wel even waarschuwen (omdat ik weet dat je al op Assen gereden hebt) nu ikzelf eens op een "echt" circuit heb gereden dat als dát je referentie is al het andere al gauw in het niet zullen vallen...
Klopt. Ik ben 30mei vrij en een vriend van mij gaat dan rijden op Meppen. Had al wel gezien dat er veel lasnaden op de baan zijn. Mja voor €99.
 
Daar zijn ze dan! Een paar screenshots van de laatste sessie *O*

Bekijk bijlage 1393739

Bekijk bijlage 1393738

Bekijk bijlage 1393731

Bekijk bijlage 1393736

Echt heel leerzaam zo'n filmpje! Sorry ik krijg 'm niet eens fatsoenlijk verstuurd naar iemand laat staan gepost hier 🙈
Ik zie nu wat men bedoelt tijdens de débriefing. Onder andere de spanning in m'n lichaam zie ik ook terug in m'n houding, anders dan m'n profielfoto. Beter nog: ik zie van alles waar ik aan kan gaan werken 😊
Ik ben er heel blij mee dat ik deze fimpjes van mezelf nu heb en ik neem het lijstje-met-verbeterpunten mee naar de volgende training op Zandvoort. We shall see...
Fucking goed!
 
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
Dit is een slip-on voor een K8 / L0. Niet een half systeem incl. kat vervanger. Ik weet alleen niet welk bouwjaar @Mit46 heeft maar dat verklaart wel het prijsverschil.
Overigens @Mit46 waar heb je een nieuwe half systeem voor ± € 500,- kunnen vinden?
 
Het voordeel van een echte gopro is dat je die vanaf racechrono kunt starten en dat ie direct goed loopt met de data. Bij mij is de achteropcamera een Hero3. De camera voorop is een ali camera van 30e. Die moet ik handmatig starten en later handmatig koppelen met de data. Kun je direct zien wat het kwaliteitsverschil is. Als ik er weer 1 ga kopen zal ik denk ik weer voor een (gebruikte) gopro gaan.
Dat is op zich wel handig, maar ik gebruik geen Racechrono. Ik heb een Start Next \ Moto-D Next laptimer en mijn maat rijdt met Aim zooi.
 
No problemo.

Wil ook wel voor je vertalen.

Zie dat de verkoper deze account sinds 2014 heeft dus dat is al goed.

Te verkopen staat een Yoshimura r55 slip-on einddemper voor een gsxr750 2010 met adapterplaat.

De demper is zeer zeldzaam en in een goede toestand. Dankzij de uitneembare db killer is de demper ook niet oneindig luid. De toestand is zoals op de foto’s te zien is.

Bij interesse graag melden.


Als ik hem wat moet sturen dan geef maar een gil, ik heb een account daar.
Thanks!

Ik maak wel ff zelf een account aan. Dat is makkelijker.
 
Dit is een slip-on voor een K8 / L0. Niet een half systeem incl. kat vervanger. Ik weet alleen niet welk bouwjaar @Mit46 heeft maar dat verklaart wel het prijsverschil.
Overigens @Mit46 waar heb je een nieuwe half systeem voor ± € 500,- kunnen vinden?
Ik heb de slip on nieuw voor 500 gezien op Ebay.com meen ik (weet ik niet zeker).

Ik heb een K8 met kat en hoef geen kat vervanger. Ik had op mijn K6 geen kat en dat maakt een pleuris herri.

Als ik eerlijk ben zou ik het geluid van een standaard uitlaat niet erg vinden (de looks niet uiteraard) zolang de inlaat maar een lekker geluidje maakt.
 
En zoals ik al zei, Willem:
😂😂😂 ach ja kreeg weer een melding dat ik gixxer MF lezen moest.😅 Nooit seals invetten met olie.Er is een techniek met een minuscuul beetje lagervet.Dat doe ik ook en dit 1 keer per jaar om de seals soepel te houden.Na montage stofkap loshalen een dun laagje lagervet op het chroom dan 10x poot 10cm rustig inveren en 1 keer maximaal in veren de rest vh vet wegvegen.👍

Nog even de afloop het heeft even geduurd voordat ik de boel er weer onder kon zetten maar vanochtend de eerste testrit naar het werk gemaakt. Beide keerringen voorzien van een dun laagje vet op de manier uit het filmpje en vooralsnog is de boel dicht. Nogmaals bedankt voor de tip :t
 
Goed bezig!

Voor Croix heb ik de olie gewisseld dus net voor 14 juli moer hij weer.
RemVLOEISTOF 😉 hoeft volgend jaar pas weer en wss alleen omdat ik dan toch de klauwen weer moet reviseren.

Remolie wordt ook wel gebruikt maar is niet geheel juist omdat er geen petroleum gebruikt wordt maar het op basis van glycolethers is.
 
Q starz Q6000 hier:
Mooi spul, maar best aan de prijs. Net zoals Aim of Starlane spul. Prachtig allemaal, maar wel prijzig.

Dat ding wat ik heb is daar denk ik net een klasse onder. Iets goedkoper kan in basis een aantal dingen meten en is ook uit te breiden met sensoren indien gewenst.

Die was €400 nieuw en daarmee voor mij een beter alternatief dan bijvoorbeeld de Aim Solo DL welke ook heel mooi is natuurlijk, maar iets van €700 meteen.

Zo zijn er wel een paar mooie gadgets als je ervoor wilt betalen, maar ik vond die €400 wel genoeg.

Ik heb er tot nu toe 1 halve sessie mee gereden om er achter te komen dat Zandvoort er niet in stond. Ik moet er dus nog echt mee gaan rijden.

Ik lees vandaag echter dat Zandvoort de F1 krijgt in 2020. Mooie extra motivatie voor mij om nu maar echt eens Assen te gaan ontdekken, want die staat er wel in. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan