Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Demper verkocht aan @bart_schwantz_34 daar sturen ze de demper naar toe

Jip ff kijken wat ik ervan maken anders bewaar ik hem voor circuits zonder db eisen. Eerst eens passend maken zodat ik hem snel kan wisselen met mijn orginele. En dan eens kijken in de laatste sessie van de dag hoe snel ik een zwarte vlag krijg 😁

Maar denk dat ik er wel een fatsoenlijke killer in krijg gemaakt
 
Jip ff kijken wat ik ervan maken anders bewaar ik hem voor circuits zonder db eisen. Eerst eens passend maken zodat ik hem snel kan wisselen met mijn orginele. En dan eens kijken in de laatste sessie van de dag hoe snel ik een zwarte vlag krijg 😁

Maar denk dat ik er wel een fatsoenlijke killer in krijg gemaakt
Het is geen superluide demper
 
Er zijn toch speciale circuitdempers van een redelijk bekend Nederlands merk?

Anyway, wat is de onderdelen levering vanuit Suzuki beroerd... Eerst meer dan 2 weken wachten op een hielplaatje, en de revisieset voor de remklauwen achter zijn nog niet eens binnen... Schiet op dit. :/
 
MaXtreme, ik moest even zoeken. Maatje rijd er ook mee samen met een luchtfilter met een soort dempingsplaat erin. Anders zorgde de inlaat ervoor dat hij over de 98db heen ging met zijn R6...
 
Weten jullie wat ik morgen ga doen? :P

Ik ga 2x een rondje Varsselring fietsen (1x binnen en 1x buitenzijde baan) om die vast als track in mijn laptimer te zetten. De chicane is nu nog vrij bereikbaar. Qstarz kent de Varsselring (verrassend) niet.

Ik wil hem hopelijk volgend jaar gaan rijden 😍
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vino
Boven is voor, onder is na. Demper is iets korter dan hiervoor
 

Bijlagen

  • 701B0826-EB67-4F0F-9FF3-B75C752CD2DD.jpeg
    701B0826-EB67-4F0F-9FF3-B75C752CD2DD.jpeg
    91,1 KB · Weergaven: 11
  • D4E3E81F-EB12-453E-BF83-C4F92EA9A5B5.jpeg
    D4E3E81F-EB12-453E-BF83-C4F92EA9A5B5.jpeg
    160,5 KB · Weergaven: 14
Gisteren weer een dagje gehad. Wat een *** weer. Laatste 2 sessies nog kunnen rijden gelukkig. CRT sportgridtime. Veel tips gekregen van Roy en het goed in mijn hoofd geprent. Nu helemaal alleen zonder iemand te volgen een 1:57.0. En er zit zeker meer in. Mijn eerst volgende dag is dus 14 juli. Zeer benieuwd naar dan!
1394780
 
Terug
Bovenaan Onderaan