Suzuki gsx 400e cafe racer

wiez

Rookie
28 sep 2014
7
0
Ik ben bezig met de opbouw van een cafe racer. Het betreft een Suzuki gsx 400e van 1983.
Ik wil graag andere wielen want de originele vind ik niet mooi.
Is er iemand die weet of de wielen van een gs 450 l passen?
 
Er is een grote kans dat die velgen gewoon passen zonder enige aanpassingen.

Ik heb voor mijn 450L andere velgen gekocht en die pasten gewoon zonder enige aanpassingen.
De voorvelg kwam uit een GSX250E en de achtervelg uit een GSX400F, bij de achtervelg heb ik wel de originele 450L tandwieldrager moeten gebruiken aangezien die uit de GSX iets breder was. Verder paste het gewoon allemaal direct.

Alleen zou ik niet voor L velgen gaan, deze hebben namelijk 19-16inch diameters en dat is niet echt wat je zoekt voor een Cafe Racer. Dat is ook de reden dat ik mijn L velgen vervangen heb door 2 18inch varianten. Maar die beslissing ligt uiteraard bij jou, ik kan alleen maar adviseren :]
 
Ik ben bezig met de opbouw van een cafe racer. Het betreft een Suzuki gsx 400e van 1983.
Ik wil graag andere wielen want de originele vind ik niet mooi.
Is er iemand die weet of de wielen van een gs 450 l passen?

Ik heb nog wel een set velgen liggen van mijn Gsx400f weet niet welk model velg je nu hebt maar die ik heb zijn 5 spaaks en passen 1 op 1 als het goed is. Hoe ik ook niet de hoofdprijs voor.
 
Ik heb nog wel een set velgen liggen van mijn Gsx400f weet niet welk model velg je nu hebt maar die ik heb zijn 5 spaaks en passen 1 op 1 als het goed is. Hoe ik ook niet de hoofdprijs voor.


Heb je misschien enkele foto's van de wielen?
 
SAM_0123_zps55gaxlda.jpg


Meer foto's kan ik eventueel komend weekend even maken. Zijn eventueel met remschijven en trommel, zonder banden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan