Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo maar een dom idee he..maar een relais schakelt als het ware per keer dat een knipperlicht knippert. Kun je niet gewoon de knipperlichten aanzetten en een luisteren naar de bron?

achhhhgg lees net pas dat je me al voor was |(

achhhhgg lees net pas dat je me al voor was |(
Ach, je tips (contact uit als je hem eenmaal gevonden hebt en eruit wil trekken + foto maken voor het forum) zijn zeker een nuttige uitbreiding :Y

}) idd

check deze ook
}) hell yah bad bikers!

Laatst bewerkt:
Thnx voor de tips. Ga er straks mee aan de slag en zal het resultaat hier posten met een foto erbij.

Is het misschien handig om alle zelf gemaakte "how to's" op te nemen in de OP? Zelf heb ik veel baat gehad bij een handleiding van Kiwi maar het terug zoeken van deze zelf gemaakte How to's is echt speurwerk.

Misschien op deze manier:

'white-lights': Deel 9, pagina 72 door Kiwi.
The Holy Grail: Deel 9, pagina 81 door eddy0497 ;)

Of gebruik ik gewoon de zoek functie verkeerd? :+

Laatst bewerkt:
Had gisteren een afspraak bij de garage voor een nieuwe achterband, kom ik daar hebben ze de nieuwe band niet binnen gekregen -O-

Had een Michelin Pilot Road 3 besteld. Wordt ik door een collega getipt over een threat op hun forum dat de band niet meer gebruikt mag worden :?
Heb ook niets meer van de garage gehoord... Lijkt toch iets aan de hand te zijn.

Tip van collega

Had een Michelin Pilot Road 3 besteld. Wordt ik door een collega getipt over een threat op hun forum dat de band niet meer gebruikt mag worden :?
Heb ook niets meer van de garage gehoord... Lijkt toch iets aan de hand te zijn.

Tip van collega

Mmmmm, en hoe zou dat dan zitten met mensen die er op rondrijden....
Ben heel nieuwsgierig, aangezien ik er dus mee rijdt, zal toch niet zo zijn dat ik straks bekeurd wordt of geen aanspraak op m'n verzekering kan maken...?

Tip van collega

Zoals ik het lees mag het niet meer op een BMW. Volgens mij
hebben wij allemaal een GSR. Het is dan wel drie letters maar het
zijn niet de B, de M en de W Maar de G, de S en de R.
Die letters lijken ook niet op elkaar })

Maar ik durf het zo niet 1 2 3 te zeggen. Maar even kijken wat jullie
ervaringen er mee zullen zijn.

Trouwens nog even een vraagje.
Toen ik mijn motor kocht zat hij tussen de 12k en 13k, hij heeft
toen een volledige check en beurt gehad (dus ook olie+filter vervangen). Mijn motor zit nu bijna 18k. Maar is het wel nodig om dan nu de olie+filter te vervangen?
op de 18k

Tip van collega

Ja, en? Dus? :?

We hebben het toch niet over een BMW hier? En best stoer, om als fabrikant te roepen dat een bepaalde band er niet op gemonteerd mag worden? Heeft Michelin ruzie met BMW of zo?

By the way, weliswaar zacht maar ruk weer geweest in het noorden afgelopen weekend, dus de brommert is weer fijntjes in de garage gebleven B| :/ -O-
Naja, kan ie straks mooi opgepoetst worden en klaargezet worden voor verkoop.

Zoals ik het lees mag het niet meer op een BMW. Volgens mij
hebben wij allemaal een GSR. Het is dan wel drie letters maar het
zijn niet de B, de M en de W Maar de G, de S en de R.
Die letters lijken ook niet op elkaar })

Maar ik durf het zo niet 1 2 3 te zeggen. Maar even kijken wat jullie
ervaringen er mee zullen zijn.

toen een volledige check en beurt gehad (dus ook olie+filter vervangen). Mijn motor zit nu bijna 18k. Maar is het wel nodig om dan nu de olie+filter te vervangen?
op de 18k

:^ wat die banden betreft...

Bij 18k zou je olie, oliefilter en luchtfilter moeten vervangen, als je het onderhoudschema er op na slaat. Ik zou daar iig niet op willen bezuinigen.

op de 18k

Ik zou het wel doen Kwark :Y

Anders moet ik het alleen doen :+

Dankzij de luisterspel tips heb ik de relai makkelijk kunnen vinden en hij zit links achter.

imag0203pijl.jpg

Alleen was ik zo slim om een 7 pins te kopen terwijl er een 4 pins onder zit :$ En formaat is ook heel anders. Heb al ff mail naar Motorlife gestuurd of ik hem kan ruilen.

foto1jv.jpg

Links de bestelde/foute. Rechts de originele.

Laatst bewerkt:
Dankzij de luisterspel tips heb ik de relai makkelijk kunnen vinden en hij zit links achter.

[afbeelding]

Alleen was ik zo slim om een 7 pins te kopen terwijl er een 4 pins onder zit :$ En formaat is ook heel anders. Heb al ff mail naar Motorlife gestuurd of ik hem kan ruilen.

[afbeelding]
Links de bestelde/foute. Rechts de originele.
Dat betekend dat Roel ook de verkeerde heeft besteld :X

:') _O-

Haaaai boefjes :W Ben even n weekendje weg hoor..moet ik echt bijlezen? :P

Vanmiddag nog n GSR gespot die uit de buurt van Wijk Bij Duurstede kwam zoeven, iemand dijkje gepakt op deze prachtige dag? :]

Ziet er goed uit zo de ingekorte achterkant. Nu nog eens tijd vinden/maken om dit bij mij ook te doen.

Als ik het goed begrijp is er voor de LEDs een 7 pins raw automaat nodig? Ik kom ook veel (universele) 3 pins tegen op internet. En nog even opzoek naar mooie duidelijke LED knippers voor achter en misschien een vervangingslamp voor de voorkant om van die gele gloed af te zijn.

Welke pagina in deel 9 moet ik kijken Nemo? Scheelt weer zoeken.

Dit had ik dus een tijdje gelezen en eigenlijk alleen het 7 pins verhaal onthouden |(

@ Hinkz: Ik denk dat wij deze moeten hebben.... :') Die heeft een 2 x 2 pins aansluiting...
Alhoewel ik hier toch wel over twijfel.... B|

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan