Zo maar een dom idee he..maar een relais schakelt als het ware per keer dat een knipperlicht knippert. Kun je niet gewoon de knipperlichten aanzetten en een luisteren naar de bron?
achhhhgg lees net pas dat je me al voor was
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo maar een dom idee he..maar een relais schakelt als het ware per keer dat een knipperlicht knippert. Kun je niet gewoon de knipperlichten aanzetten en een luisteren naar de bron?
Ach, je tips (contact uit als je hem eenmaal gevonden hebt en eruit wil trekken + foto maken voor het forum) zijn zeker een nuttige uitbreidingachhhhgg lees net pas dat je me al voor was
u vraagt wij zoeken Lambdasonde Abgassonde Suzuki GSR 600 ABS, 07-11 | eBay
is iets goedkoper maar komt wel 5 euro verzendkosten bij
heb je het onderhoud zelf gedaan of laten doen?
GR NEMO!
Van dit muziekje ga ik veel te hard rijdenVan dit muziekje krijg ik zin om te
Had gisteren een afspraak bij de garage voor een nieuwe achterband, kom ik daar hebben ze de nieuwe band niet binnen gekregen
Had een Michelin Pilot Road 3 besteld. Wordt ik door een collega getipt over een threat op hun forum dat de band niet meer gebruikt mag worden
Heb ook niets meer van de garage gehoord... Lijkt toch iets aan de hand te zijn.
Tip van collega
Ziet er goed uit! Hoop voor je dat de poli niet moeilijk gaat doen over je gemuteerde V
Had een Michelin Pilot Road 3 besteld. Wordt ik door een collega getipt over een threat op hun forum dat de band niet meer gebruikt mag worden
Heb ook niets meer van de garage gehoord... Lijkt toch iets aan de hand te zijn.
Tip van collega
Tip van collega
Zoals ik het lees mag het niet meer op een BMW. Volgens mij
hebben wij allemaal een GSR. Het is dan wel drie letters maar het
zijn niet de B, de M en de W Maar de G, de S en de R.
Die letters lijken ook niet op elkaar
Maar ik durf het zo niet 1 2 3 te zeggen. Maar even kijken wat jullie
ervaringen er mee zullen zijn.
Trouwens nog even een vraagje.
Toen ik mijn motor kocht zat hij tussen de 12k en 13k, hij heeft
toen een volledige check en beurt gehad (dus ook olie+filter vervangen). Mijn motor zit nu bijna 18k. Maar is het wel nodig om dan nu de olie+filter te vervangen?
op de 18k
Trouwens nog even een vraagje.
Toen ik mijn motor kocht zat hij tussen de 12k en 13k, hij heeft
toen een volledige check en beurt gehad (dus ook olie+filter vervangen). Mijn motor zit nu bijna 18k. Maar is het wel nodig om dan nu de olie+filter te vervangen?
op de 18k
Ik zou het wel doen Kwark
Anders moet ik het alleen doen
Dat betekend dat Roel ook de verkeerde heeft besteldDankzij de luisterspel tips heb ik de relai makkelijk kunnen vinden en hij zit links achter.
[afbeelding]
Alleen was ik zo slim om een 7 pins te kopen terwijl er een 4 pins onder zit En formaat is ook heel anders. Heb al ff mail naar Motorlife gestuurd of ik hem kan ruilen.
[afbeelding]
Links de bestelde/foute. Rechts de originele.
Dat betekend dat Roel ook de verkeerde heeft besteld
Dat betekend dat Roel ook de verkeerde heeft besteld
Ziet er goed uit zo de ingekorte achterkant. Nu nog eens tijd vinden/maken om dit bij mij ook te doen.
Als ik het goed begrijp is er voor de LEDs een 7 pins raw automaat nodig? Ik kom ook veel (universele) 3 pins tegen op internet. En nog even opzoek naar mooie duidelijke LED knippers voor achter en misschien een vervangingslamp voor de voorkant om van die gele gloed af te zijn.
Welke pagina in deel 9 moet ik kijken Nemo? Scheelt weer zoeken.