- Onderwerp starter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankzij de luisterspel tips heb ik de relai makkelijk kunnen vinden en hij zit links achter.
[afbeelding]
Alleen was ik zo slim om een 7 pins te kopen terwijl er een 4 pins onder zit En formaat is ook heel anders. Heb al ff mail naar Motorlife gestuurd of ik hem kan ruilen.
[afbeelding]
Links de bestelde/foute. Rechts de originele.
Haha okee okee
Maar doe jij ook je luchtfilter dan?
Want ik heb alleen nog maar olie+filter in huis
@ Hinkz: Ik denk dat wij deze moeten hebben.... Die heeft een 2 x 2 pins aansluiting...
Alhoewel ik hier toch wel over twijfel....
Even een vraagje voor ik in m'n enthousiasme weer eens iets verkeerds koop..
Om het snelle knipperen tegen te gaan, wil ik dit relais kopen:
Last-onafhankelijk relais Suzuki 7-pins - G&G Shop
Is da de goeie?
Bijkomend voordeel, hij heeft verwijderbare db killers
Heb ook alleen olie en oliefilter besteld. Anderen vertelde dat de luchtfilter bij 24k beurt vervangen wordt.
We kunnen de luchtfilter sowieso even los halen en de staat bekijken. En misschien even doorblazen.
Heb ook alleen olie en oliefilter besteld. Anderen vertelde dat de luchtfilter bij 24k beurt vervangen wordt.
We kunnen de luchtfilter sowieso even los halen en de staat bekijken. En misschien even doorblazen.
Dit moet 'm wezen ![afbeelding]
goed zo!Voor de liefhebbers heb ik in de OP meteen een aantal How to's neergezet...
Waarvoor hartelijk dank Kiwi
Komt helemaal goed :D
Vandaag en morgen moet ik wel werken en vrijdag komt de vrouw weer langs
Nah nah nah nah!
@Hinkz: Hoop dat je het relais nog niet terug gestuurd hebt.....
Heb hem nog liggen. Asap maar ff kijken hoe het bij mij zit maar denk dat ik daar een andere relai ga vinden welke ik wel kan vervangen voor de 7 pins
Wordt vervolgd!
THNX!
Moet hiervoor de tank eraf?