10w40 - Check
4 liter - Check
4 takt - Check
Voor motorfietsen - Check
Goed merk - Check
Half-synth - Check
Dank je, check! :D
Vanochtend bevestiging gehad dat zending onderweg is. Zal begin volgende week wel binnenkomen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
10w40 - Check
4 liter - Check
4 takt - Check
Voor motorfietsen - Check
Goed merk - Check
Half-synth - Check
Goed idee Kiwi, nog meer mensen een relais nodig?
Vandaag zijn deze dan eindelijk binnen gekomen(na 3 weken) Meteen maar gemonteerd en dan is nu toch eindelijk het afgeslankte bipsje af... Plaatjes volgen zsm, nu een beetje donker
Via die site bestel ik al regelmatig. Gisteravond weer twee bestellingen doorgegeven.LOL, samenkopen.nl
Heb tijdje terug deze gekocht. Is ook 'lastonafhankelijk'. Moet hem nog vervangen.
Levering liet wel ff op zich wachten.
Er staat nog een acculader (optimate) op MF te koop. Misschien eerst handig om te kijken of het luchtfilter aan vervanging toe is..zo hard slijten die niet.
Goed idee Kiwi, nog meer mensen een relais nodig?
Had gisteren een afspraak bij de garage voor een nieuwe achterband, kom ik daar hebben ze de nieuwe band niet binnen gekregen
Ben daarna lichtelijk geïrriteerd weer weg gegaan maar was vergeten te vragen of ze naar het contactslot konden kijken. Heb sinds een paar dagen problemen dat de sleutel niet wil draaien, zowel van het stuurslot maar ook als ik het contact eraf haal en daarna de sleutel eruit haal. Vanochtend zelfs 3 - 4 minuten bezig geweest voordat ik hem op contact kreeg.
Heb al met contactspay geprobeerd de boel wat soepeler te krijgen maar dat heeft niet geholpen.
Is dit een bekend probleem en heeft iemand nog een tip? Ga pas in week 44 een nieuwe afspraak bij de garage maken voor de achterband maar na vanochtend wordt de vrees groter dat het starten helemaal niet meer gaat lukken...
Ja 35euro is niet veel voor zo'n ding. Zat zelf ook nog te twijfelen..want in de winter komt de motor niet in beweging.Ben eruit gekomen met de aanbieder
Betaling is net gedaan en verzending zal volgende week zijn.
Toch goed om eerst ff op MF te kijken
Ik ken het probleem. Heb er zelf ook een tijdje mee gezeten.
Na wat WD-40 erin gespoten te hebben en ook op de sleutel gedaan. De sleutel heel vaak in het contact gedaan en voorzichtig omdraaien en dat echt 1000x doen is het probleem bij mij helemaal over.
Misschien kun je het probleem daarmee oplossen
Laat maar weten als je olie+filter etc. binnen hebt.
Misschien kunnen we dit ook samen doen. Kunnen we elk 500x draaien
Zal het eens proberen, want dit wordt steeds erger. Thnx!
Stuur je wel even een PM berichtje als de Louis is geweest
Zien er mooi uit. Ben benieuwd naar het resultaat!
Het is nu licht, of zit je in een andere tijdzone
Nou het GSR'etje rijd weer als een zonnetje. Even groot onderhoud gepleegd.
Nieuwe olie,
Kleppen gesteld,
Injectie gesynchroniseerd,
Nieuwe pakking (zweette een beetje olie),
En eindelijk die foutmelding uitgelezen, en waar ik bang voor was, het is de lambdasonde. Laat het maar even zo, merk er namelijk niet zoveel van geloof ik. En dat ding kost gewoon iets van €300,- !?!? Weet iemand een goedkoper adresje?
En die koplamp doet het nog steeds super, heerlijk dat heldere wit/blauwe licht ( thanx for the tip Roeleey)
Ik wil de knippers nog een keer vervangen voor Led, dus kan er wel één gebruiken.
Ik ken het probleem. Heb er zelf ook een tijdje mee gezeten.
Na wat WD-40 erin gespoten te hebben en ook op de sleutel gedaan. De sleutel heel vaak in het contact gedaan en voorzichtig omdraaien en dat echt 1000x doen is het probleem bij mij helemaal over.
Misschien kun je het probleem daarmee oplossen
Laat maar weten als je olie+filter etc. binnen hebt.
Het zal een veelgestelde vraag zijn maar waar zit de knipperlichten relai van een GSR600?
Heb hier op MF gezocht (Zelfs nog in GSR deel 7) op google en in de werkplaats handboek en onder de zadel maar het lukt me niet op de de knipperlichten relai te vinden.
Kan iemand met onderstaande foto's helpen?
[afbeelding]
De nieuwe relai ligt op de accu en daarboven heb ik wel 'iets' uit elkaar gehaald waarvan ik denk dat ik warm zit. Maar durf niet verder te gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Als alles klaar is krijgt ie het verdiende sopje hoor
Zo maar eendomidee he..maar een relais schakelt als het ware per keer dat een knipperlicht knippert. Kun je niet gewoon de knipperlichten aanzetten en een luisteren naar de bron?
Geen dank hoor, had de tip ook weer van iemand anders, daar hebben we een forum voor toch...
Wel balen van die lambdasonde zeg, zijn geen leuke grapjes
Is het nog gelukt met die beugel van je achterstepje?
Nou het GSR'etje rijd weer als een zonnetje. Even groot onderhoud gepleegd.
Nieuwe olie,
Kleppen gesteld,
Injectie gesynchroniseerd,
Nieuwe pakking (zweette een beetje olie),
En eindelijk die foutmelding uitgelezen, en waar ik bang voor was, het is de lambdasonde. Laat het maar even zo, merk er namelijk niet zoveel van geloof ik. En dat ding kost gewoon iets van €300,- !?!? Weet iemand een goedkoper adresje?
En die koplamp doet het nog steeds super, heerlijk dat heldere wit/blauwe licht ( thanx for the tip Roeleey)
Mooi spul dat WD40. Het is echt een stuk soepeler geworden. Top!
@Erwin_83, reserve sleutel wou al helemaal niet meer. Moet dat nu, na de WD40 behandeling, nog ff opnieuw proberen.
Weet niet of het een veel gestelde is, valt volgens mij wel mee...
Maar vindt het wel een hele goede Krijg aankomende week als het goed is ook m'n relais binnen dus ben wel benieuwd naar het antwoord..... Nemo
En ja dat wassen...ik zeg maar even niks...(zie bovenstaande foto's )