Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ik ben weer terug ik moest eerst even mijn internetverbinding repareeren :r .

@ HinkZk

ik zelf heb ook een niet al te grote sechuur om mijn motor in te zetten, maar ik heb een wielklem gekocht (http://www.powerplustools.eu/motorfiets-benodigdheden/inrijklem-motor-transportklem-0377-incl-set-spanbanden-2009/product_info.php/cPath/23/products_id/284?osCsid=11fc4928e892f1d6d8b74b7bfaec779a) en ik moet zeggen fat het perfect werkt!
de motor staat recht op en je kan hem erg dicht langs de muur in de klem rijden, en wat nog belangrijker is: hij staat als een huis!!!
zelf denk ik dat je niet veel meer ruimte bespaart dan z'n dure motor liftmoverding ;) .

o en als acculader zou ik zeker een optimate 4 nemen, ik heb hem ook en werkt super hij is overal tegen beveiligt en herkent alle accu's dus gaat altijd goed en heeft merdere laad programa's :Y .

@ kwark

ik zou die buurman niet zo serieus nemen :N je hebt geen middenbok en een losse bok platsen kan niet (iig niet zonder schade ;) ).
mijn motor staat gewoon in de winter in de inrijwielklem (hier boven genoemd) en achter op een padockstand (ook van powerplustools) en dat gaat super.
ik heb ook een padockstand voor aan de voorkant maar dat neemt net wat meer ruimte in en staat zeker niet zo stabiel als de klem, en ik kan niet zeggen dat de voorband er onderlijd.

pfff zo dat was het weer voor nu, als er vragen zijn lees ik het wel *O*

én medewerker in een tandpastafabriek :+

En pizzabakker, pizzabezorger, postkamermedewerker, krantenjongen, schoonmaker, schilder, sloopmedewerker, brommerkoerier, motorkoerier, autokoerier, ops manager, planner, magazijnmedewerker/chauffeur bij een japanse horecaleverancier, buschauffeur, tramconducteur en oliebollenverkoper. (de laatste 3 ben ik op dit moment) Tsjaa je moet toch ergens je hobby van betalen he....? _O-

Weet trouwens niet of iemand interesse heeft en eerlijk gezegd ook niet of het wat is, maar bij Gamma (ja echt) hebben ze op dit moment van alles voor de motor. Waaronder een standaard die volgens de doos 300 kg. kan hebben. Hij is te bevestigen op iedere motor en beide wielen komen daarmee vrij van de grond... Ook hebben ze motorkleding.... :Y

Laatst bewerkt:
Oh en die tang hangt sowieso ook bij Praxis voor € 9,00....
Vandaag nog even langs Motoport gereden voor een nieuwe ring en zelfs bij hen kreeg ik hem zo mee.. Stond al met geld in de aanslag, het is tenslotte Motoport, maar elke vorm van betaling werd afgewezen :? *O*

Oh en die tang hangt sowieso ook bij Praxis voor € 9,00....
Vandaag nog even langs Motoport gereden voor een nieuwe ring en zelfs bij hen kreeg ik hem zo mee.. Stond al met geld in de aanslag, het is tenslotte Motoport, maar elke vorm van betaling werd afgewezen :? *O*

Werd je geholpen door een vrouw?

Zal vandaag ff langs de praxis gaan. Thnx voor de tip!

Laatst bewerkt:
@ HinkZk

ik zelf heb ook een niet al te grote sechuur om mijn motor in te zetten, maar ik heb een wielklem gekocht (http://www.powerplustools.eu/motorfiets-benodigdheden/inrijklem-motor-transportklem-0377-incl-set-spanbanden-2009/product_info.php/cPath/23/products_id/284?osCsid=11fc4928e892f1d6d8b74b7bfaec779a) en ik moet zeggen fat het perfect werkt!
de motor staat recht op en je kan hem erg dicht langs de muur in de klem rijden, en wat nog belangrijker is: hij staat als een huis!!!
zelf denk ik dat je niet veel meer ruimte bespaart dan z'n dure motor liftmoverding ;) .

o en als acculader zou ik zeker een optimate 4 nemen, ik heb hem ook en werkt super hij is overal tegen beveiligt en herkent alle accu's dus gaat altijd goed en heeft merdere laad programa's :Y .

Dank voor je tip. Is het nadeel daarvan niet dat het wiel nog steeds niet "los" hangt? Die dure lift vind ik ook niet de handigste oplossing. Wil binnenkort even in de winkel kijken wat er mogelijk is. Wil dan jou optie ook even bekijken.

Ben jij volgende week heel erg druk of toevallig een daggie vrij dat we even meeten en dan samen gaan knutselen?

Heb volgende week herfstvakantie :D Ons kantoor is gesloten als de scholen ook dicht zijn.
Maar heb mijn bestelling bij Louis nog niet geplaatst. Ga dat meteen doen en misschien kunnen we eind volgende week afspreken. Kunnen we in prive berichtjes wel even afstemmen. Voor je het weet staat heel Oosterwolde (of Zoutkamp) vol ;) :+

Oosterwolde is mij net te ver om even te kijken hoe jullie met olie gaan knoeien ;)

LOL :D Misschien kunnen we een live stream opzetten ;)

Weet trouwens niet of iemand interesse heeft en eerlijk gezegd ook niet of het wat is, maar bij Gamma (ja echt) hebben ze op dit moment van alles voor de motor. Waaronder een standaard die volgens de doos 300 kg. kan hebben. Hij is te bevestigen op iedere motor en beide wielen komen daarmee vrij van de grond... Ook hebben ze motorkleding.... :Y

Waar heb je dat gezien? Heb de folder ff doorgebladerd en op de site gekeken maar kan niets vinden...

Bestelling is geplaatst en betaald. Hoop dat ze een beetje snel kunnen leveren.
Omdat ik graag twijfel: Kan iemand bevestigen dat dit de juiste olie is? :$

Bestelling is geplaatst en betaald. Hoop dat ze een beetje snel kunnen leveren.
Omdat ik graag twijfel: Kan iemand bevestigen dat dit de juiste olie is? :$
10w40 - Check
4 liter - Check
4 takt - Check
Voor motorfietsen - Check
Goed merk - Check
Half-synth - Check

:Y

Waar heb je dat gezien? Heb de folder ff doorgebladerd en op de site gekeken maar kan niets vinden...

Stond bij de Gamma in A'dam ZO, kostte € 49 of € 59...
Zag hem inderdaad ook niet in het krantje staan, misschien even langs de lokale Gamma?

Laatst bewerkt:
*O* Vandaag zijn deze dan eindelijk binnen gekomen(na 3 weken) *O* Meteen maar gemonteerd en dan is nu toch eindelijk het afgeslankte bipsje af... :Y Plaatjes volgen zsm, nu een beetje donker :P

Laatst bewerkt:
_O- Goed idee Kiwi, nog meer mensen een relais nodig? :P
Eigenlijk best handig ja :Y want ik heb nu 2 weerstandjes die aan 80cm kabel vanaf het achterlicht - door de kuip naar voren lopen (waar wind langs komt voor passieve koeling wat noodzaak is bij weerstanden) en weer 80cm terug.

Relais plaatsen betekend dat ik dus alles weer terug dien te plaatsen..maar ach..tis winter en ik moet toch nog een 12v aansluiting maken voor mijn tomtomtom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan