Dat snap ik
Ik bedoel zoiets als dit
Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor
Deze zet je onder je motor en dan staat hij daar op, of heb
ik dat nou verkeerd?
én medewerker in een tandpastafabriek
Oh en die tang hangt sowieso ook bij Praxis voor € 9,00....
Vandaag nog even langs Motoport gereden voor een nieuwe ring en zelfs bij hen kreeg ik hem zo mee.. Stond al met geld in de aanslag, het is tenslotte Motoport, maar elke vorm van betaling werd afgewezen
@ HinkZk
ik zelf heb ook een niet al te grote sechuur om mijn motor in te zetten, maar ik heb een wielklem gekocht (http/www.powerplustools.eu/motorfiets-benodigdheden/inrijklem-motor-transportklem-0377-incl-set-spanbanden-2009/product_info.php/cPath/23/products_id/284?osCsid=11fc4928e892f1d6d8b74b7bfaec779a) en ik moet zeggen fat het perfect werkt!
de motor staat recht op en je kan hem erg dicht langs de muur in de klem rijden, en wat nog belangrijker is: hij staat als een huis!!!
zelf denk ik dat je niet veel meer ruimte bespaart dan z'n dure motor liftmoverding.
o en als acculader zou ik zeker een optimate 4 nemen, ik heb hem ook en werkt super hij is overal tegen beveiligt en herkent alle accu's dus gaat altijd goed en heeft merdere laad programa's.
Ben jij volgende week heel erg druk of toevallig een daggie vrij dat we even meeten en dan samen gaan knutselen?
Weet trouwens niet of iemand interesse heeft en eerlijk gezegd ook niet of het wat is, maar bij Gamma (ja echt) hebben ze op dit moment van alles voor de motor. Waaronder een standaard die volgens de doos 300 kg. kan hebben. Hij is te bevestigen op iedere motor en beide wielen komen daarmee vrij van de grond... Ook hebben ze motorkleding....
10w40 - CheckBestelling is geplaatst en betaald. Hoop dat ze een beetje snel kunnen leveren.
Omdat ik graag twijfel: Kan iemand bevestigen dat dit de juiste olie is?
Waar heb je dat gezien? Heb de folder ff doorgebladerd en op de site gekeken maar kan niets vinden...
Vandaag zijn deze dan eindelijk binnen gekomen(na 3 weken) Meteen maar gemonteerd en dan is nu toch eindelijk het afgeslankte bipsje af... Plaatjes volgen zsm, nu een beetje donker
Bijkomend voordeel is dat je gratis verzendkosten hebt (als je er 8 tegelijk besteld) Voorruitdenken = besparen.Even een vraagje voor ik in m'n enthousiasme weer eens iets verkeerds koop..
Om het snelle knipperen tegen te gaan, wil ik dit relais kopen:
Last-onafhankelijk relais Suzuki 7-pins - G&G Shop
Is da de goeie?
Bijkomend voordeel, hij heeft verwijderbare db killers
Bijkomend voordeel is dat je gratis verzendkosten hebt (als je er 8 tegelijk besteld) Voorruitdenken = besparen.
Eigenlijk best handig jaGoed idee Kiwi, nog meer mensen een relais nodig?