Ik gok erop dat dat Twan is geweest. Nu is Limburg groter dan Roermond, maar ik weet dat ie in Limburg woont.
Nog n vraagje aan jullie, welke tassen gebruiken jullie achterop de GSR? En heb je daar plaatjes van?
Moet daar toch ook eens n beetje over na gaan denken en met die uitlaten zit ik niet met n fijn gevoel op de motor met elke willekeurige set
Ik heb deze. Zijn vriendelijk geprijsd en de zijtassen komen niet tegen de dempers aan, scheelt heel weinig maar genoeg..
Top, das een
Hoe houd je ze van de uitlaten weg dan?
En komt er een beetje licht uit ?
Mijn GSR kan ze aan de voorkant ook wel gebruiken. Voor de auto moet ik ze ook nog hebben, maar moet eerst even de vitting maat kijken.
En..de sportdempers gaan niet door.
Kleur was op marktplaats niet goed te zien..maar Ixil verkocht ze enkel in zwart alu..dus ik ging er van uit dat ze ook zwart zouden zijn.
Dit blijkt een special edition te zijn..die van oranje-brons overloopt in zwart. Je raad het al..dat staat totaal niet bij mijn wit/zwart/rode GSR. Iemand anders interesse? Mijn bod van €170 was geaccepteerd, dus duur zijn ze niet.
[afbeelding]
LOL, heb er laatst ook 4 binnen gekregen
Sterkte met de naweeën.
Beide hele mooie motoren, beiden niet in mijn bezitZien er nog best funky uit, misschien met de oranje versies? Of die witte met gouden velgen
Beide hele mooie motoren, beiden niet in mijn bezit
Zal ook best mooi staan op een compleet zwarte GSR.
Ik zoek weer vrolijkverder
Heb wel een kneiter van een aanbieding op Motozoom gevonden..
[afbeelding]
Die kon ik kopen voor 150euro incl montage. Nee gezegd, want heb ze gemonteerd gezien...ziet er niet uit omdat ze iets van 5cm onder de kuip hangen.@Kiwi: Weet niet wat je eventueel uit wil/kan geven, maar misschien is dit een optie?
http://www.leovince-uitlaten.nl/category/38543-Suzuki-550---775-cc
Die kon ik kopen voor 150euro incl montage. Nee gezegd, want heb ze gemonteerd gezien...ziet er niet uit omdat ze iets van 5cm onder de kuip hangen.
Heb ze er net ingezet en met de uitgebreide handleiding van Kiwi (THNX!) de oranje kapjes verwijderd. Ziet er nu mooi strak uit. Komt genoeg licht vanaf. Heb van de voren en erna filmpjes gemaakt. Zal binnenkort ff tijd maken om die te posten.
Naweeën Niet goed ofzo? Vertel vertel, je maakt me nieuwsgierig....
N.a.v "Olieblunder heeft nog een staartje." Of zit ik nu ergens op de reageren waarop ik juist niet moet reageren?
[afbeelding]
Vooraf.
[afbeelding]
In de oven
[afbeelding]
Resultaat met lampen aan.
[afbeelding]
Resultaat met lampje uit.
Vervangen met het ebay lampje (Als je ze gaat bestellen het gaat per 2 voor $1,-)
Heb ook een paar korte filmpjes. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan ff een privé berichtje met verzoekje en je emailadres.
Thanks to Kiwi voor de "Foto handleiding" (Zie deel 9)
Thanks to DownForZ voor het Ebay linkje