Heb nu ook eindelijk mijn motor weer terug
Meteen maar een stukje gaan rijden, en natuurlijk foto's gemaakt van hoe t er nu uit ziet(voor als er iemand in geïnteresseerd zou zijn)
[
afbeelding]
nog een:
[
afbeelding]
en nog een:
[
afbeelding]
en de laatste:
[
afbeelding]
MV mic,
De wereld is heel klein ontdek ik zojuist. Tijdje terug heb ik je zien rijden op de kissel met deze mooie motor en vanaf dat moment heb ik me zitten afvragen hoe ik contact met jou, omdat ik alleen het kenteken had.
Je vraagt je waarschijnlijk af waarom ik in contact zou willen komen, dus laat ik dat eerst uitleggen:
in maart 1999 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en vrij kort daarna deze motor gekocht, voor het (naar achteraf bleek) gruwelijk hoge bedrag van fl. 8250,- bij Motor Centre Landgraaf (aan de Voltastraat).
Twee jaar later heb ik helaas een schuiver gemaakt en de kosten van reparatie werden dusdanig hoog ingeschat dat ik de motor heb verkocht aan het bedrijf Power Bike Solutions (bij MCL om de hoek) voor een bedrag dat vele malen lager lag (fl. 1500,-).
Dit bedrag was uiteraard zo laag mede door het feit dat hij schade had en dat was ik dus uiteraard ook een beetje zelf schuld.
Wat ik me echter heb zitten afvragen sinds ik je heb zien rijden op de kissel, is het volgende:
1. Waar heb je de motor gekocht? Niet lang nadat ik hem verkocht had aan Power Bike Solutions was deze zaak (net als MCL) ineens verdwenen, zonder dat ik wist wat er aan de hand was.
2. Ik las in een van je posts dat jij de motor in december 2005 gekocht hebt. Heb jij een idee wat er van 2001 tot 2005 gebeurd is met de motor?
3. Ik zie dat je in december 2005 je rijbewijs hebt gehaald. Je was toen nog geen 21 jaar en hebt dus de welkbekende beperking op je rijbewijs. Toen ik de GS kocht werd mij verteld dat deze 25kW was en dus geschikt voor mij om op te rijden. Dit staat ook op de kentekenpapier (nog steeds waarschijnlijk), maar toen ik de motor weer verkocht bleek dat deze origineel was en dus niet "maar" 25kW. Ik wil je daarom vragen hoe deze motor aan jou verkocht is en of je kunt controleren/hebt gecontroleerd of deze ook daadwerkelijk maar 25kW is. Indien de motor ook bij jou origineel blijkt te zijn, moet je eens informeren hoe dat op te lossen is om te zorgen dat je daarmee niet in de problemen komt.
4. Tot slot: mag ik vragen wat jij nog betaald hebt voor de aanschaf van deze GS?
Ik hoop dat je deze vragen zou willen beantwoorden. 't Is gewoon omdat ik er benieuwd naar ben, want ik heb de fiets toch twee jaar gereden.