Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ johnnnnn
ik heb ook nog een origenel fluisterschoorsteen
@mv mic
zout t wel leuk finde dat mn GS een monster sou worde :z

Gespot: Anil?

Gistermiddag voor het Friesland College. Reed richting de Knipe ?

Schaamrand...Was da?!... :+

Beide kanten al een tijdje helemaal weg, moet alleen de voorband weer opnieuw doen, die is er vorige week nieuw opgekomen.

ps. 24 - 6 We staan nog voor! *O*

Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag mn velgen ontdaan van zn dikke laag vet/rotzooi.

Ben wel een half uur bezig geweest met diesel en ontvetter maar het is weer netjes wit en nu gewoon weer goed bijhouden :)

En nu bier bier bier bier *O* :9~

Ik heb vanmiddag mn velgen ontdaan van zn dikke laag vet/rotzooi.

Ben wel een half uur bezig geweest met diesel en ontvetter maar het is weer netjes wit en nu gewoon weer goed bijhouden :)

Tip: Dasty ontvetter van de Wibra.

Niet duur en werkt super :Y

Ff opspuiten, als het heel smerig is ff tijdje laten zitten, en naderhand wrijf je het vet er met een doek zo af. Wel een beetje uitkijken dat je het niet al te veel smeert op dingen die wel gesmeerd moeten zijn ;)

En nu bier bier bier bier *O* :9~~

full

klote voor die gs rijder dat die gevallen is ;( .
maar vanmiddag lekker :] en vanmiddag was het benzine zuipen (met de fiets uiteraard ) en vanav wordt het bier zuipen })

kzit erover te denken me een gs500e te kopen van 94.. maar ik hoor veel mensen praten dat je niet goed met je benen weg kunt? kben zelf 1.85 dus wat denken jullie

Tja,

Als je op het randje rijdt, zal je af en toe het asfalt kussen. Gelukkig is hij er nog goed vanaf gekomen, sommige wegen hebben een vangrail langs het asfalt.

Over de originele-uitlaat poll: Ik rij nog met de originele fluisterschoorsteen. Waarom zou ik een andere monteren als de oude nog goed werkt.

Ik ben vanmiddag wel lekker aan het knutselen aan de GS geweest. De planning was een verse ketting en tandwielen, nieuwe olie, oliefiltertje, een roestig plekje aan de brug bijwerken en eindelijk die OSCO monteren.

Maar, ik vraag mezelf wel serieus af of de verf bij Suzuki op de bon is. Heel de brug was aan de binnenkant roestig en waar ik gedacht had met een half uurtje een druppeltje verf op het plekje te smeren, werd het een complete "schilder de brug" exercitie.

Maar, hij staat er nu weer fris en fruitig bij. Klaar voor de volgende 6000 kilometers.

kzit erover te denken me een gs500e te kopen van 94.. maar ik hoor veel mensen praten dat je niet goed met je benen weg kunt? kben zelf 1.85 dus wat denken jullie

Hallo,

Allereerst is de GS echt een heerlijke beginnersfiets, goed onder controle te houden, maar ook pittig genoeg om je op te vermaken.

Zelf ben ik geen 1 meter 85, dus ik kan niet oordelen of je je benen wel of niet kwijt kan op een GS, maar mij lijkt het op zich geen probleem.

Ga anders eens een ker een proefritje maken, zo kun je zelf ervaren of het goed zit, en of de motor bij je past.

Hopelijk tot ziens in dit topic, mét GS ;)

Mijn god, ik kan wel bij de Suzuki-dealer gaan werken :+

Gelukkig wel :Y

Ik heb vandaag wel gezien hoe belangrijk een leren pak is ! Ik weet zeker dat als hij het pak niet aan had gehad, er dan aardig wat los vel was geweest !

Motor is er na omstandigheden ook goed afgekomen.
Das dan weer geluk bij een ongeluk...

Ben zelf rond de 1.85. Absoluut geen problemen mee...

Laatst bewerkt:
inderdaad ik ben zelf ook ongeveer 1.85 en ik zit heerlijk op de fiets het blijft ook lekker zitten na zoveel kilometer.

Ej ja geen probleem zo'n lengte op deze motorfiets, al merk ik wel dat je de benen mooier kwijt kunt op een gs zonder kuip dan met kuip. En zoals gezegd is: gewoon ff proberen :)
Gr Erwin

ik kan er niet meer tegen er is visite bij ons maar als ik naar buiten kijk dan is het zoooooo lekker weer . :9~
gaan er nog mensen toeren vandaag???.
dit soort weer moeten we ook hebben op de meeting ! :P

Bij deze is er weer een gs 500 rijder bij ... althans nog geen echte rijder want hij staat nog een weekje uit elkaar :-) deze week de mintgroene delen van een ander kleurtje voorzien op mn werk (lijmlagen uit 91 :( :( :( :( )

kan niet wachtten tot volgende week!

240536432.jpg

Ik ben 1.94 en ik pas er ook nog op. :]

Iemand hier ervaring mee, of ooit iets over gehoord. Is een ontstekingstiming modificatie. Ik heb nog wel een plaatje liggen om het te proberen, maar als het nou slecht voor het blok schijnt te zijn ofzo. Er staat namelijk bij een Vance&Hines onderdeel wat het zelfde effect heeft "You should also be aware that your GS may use a bit more oil than it usually does (most all GS500's use a bit of oil) after this modification -I don't know exactly why but it does." I vind dit een beetje onbenullig klinken en heb er nu niet meer zoon trek in om het te proberen.

Laatst bewerkt:
Ik ben 1.94 en ik pas er ook nog op. :]

Iemand hier ervaring mee, of ooit iets over gehoord. Is een ontstekingstiming modificatie. Ik heb nog wel een plaatje liggen om het te proberen, maar als het nou slecht voor het blok schijnt te zijn ofzo. Er staat namelijk bij een Vance&Hines onderdeel wat het zelfde effect heeft "You should also be aware that your GS may use a bit more oil than it usually does (most all GS500's use a bit of oil) after this modification -I don't know exactly why but it does." I vind dit een beetje onbenullig klinken en heb er nu niet meer zoon trek in om het te proberen.

Dude daar zou ik dus niet aan beginnen :?
Je ontsteking verneuken zodat je psychologisch meer PK hebt :?

:z

Gespot: Zwarte GS in een paars / roze pak. Vanmiddag rond een uur of 12 in Luinjeberd

:? [me="dreetje9"]doet niet begrijp Rambabbel :N[/me]

Dat zal waarschijnlijk meer aan jou dan aan mij liggen :+

Bij deze is er weer een gs 500 rijder bij ... althans nog geen echte rijder want hij staat nog een weekje uit elkaar :-) deze week de mintgroene delen van een ander kleurtje voorzien op mn werk (lijmlagen uit 91 :( :( :( :( )

kan niet wachtten tot volgende week!

[afbeelding]

Ach... jouw blok zit er tenmiste nog onder :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan