Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Een vraagje aan de mensen die hun middenbok al los hebben gehad. Hoe krijg je dat kreng terug vast samen met die veer? Iemand een goede werkwijze of tip?

Tevens nog even een vraagje.

Heeft de GS500 een buddy ruimte of iets dergelijks waar je je slot in kan doen? en is dat alleen groot genoeg voor remschuifslot of een ketting? enzo niet, waar laten jullie je slot dan

Laatst bewerkt:
Tevens nog even een vraagje.

Heeft de GS500 een buddy ruimte of iets dergelijks waar je je slot in kan doen? en is dat alleen groot genoeg voor remschuifslot of een ketting? enzo niet, waar laten jullie je slot dan

Remschijfslot lukt makkelijk en een niet al te lang ketting moet net passen.

Wat een eer *O*
Ik wil ook wel even een poging doen tot fotosoepen.

Grrrr die andre is niet aardig B|

full
:P

Hello,

Een vraagje aan de mensen die hun middenbok al los hebben gehad. Hoe krijg je dat kreng terug vast samen met die veer? Iemand een goede werkwijze of tip?

Eerst de middenbok, daarna de veer. Stevig touwtje aan de veer maken waarmee je hem uit kan rekken. Succes 8-)

Gespot: Frant!c die voorbij de texaco in Hengelo reed :W

Nja mijn foto was dan wel niet met paint magoed als dat zo leek dan :P Ik zet um der gewoon nog ff neer en ik zie wel welke foto gekozen wordt toch? :P Kheb um wel ff aa ngepast btw :)

358tj5k.jpg

Mieter mijn foto er maar af op die banner.... die oranje-bouwlampen en die kleine frotspiegels behoren tot een lang vervlogen tijd. Plaats daar je eigen Poser foto maar :9~ :] *O* :)

heee mischien een noob vraag hoor maar als jullie je oliepijl checken doen jullie dat als de motor op zn bok staat of als je erop zit de ene zegt van zo en de ander zegt van dat.
en hoevaak moeten jullie je olie bijvullen greetz.

heee mischien een noob vraag hoor maar als jullie je oliepijl checken doen jullie dat als de motor op zn bok staat of als je erop zit de ene zegt van zo en de ander zegt van dat.
en hoevaak moeten jullie je olie bijvullen greetz.
Op de bok, motor al een tijdje uit zodat alle olie naar beneden gelopen is. Dan de dop losdraaien, peilstok schoonvegen en de dop los op het carter leggen (niet dichtdraaien dus). Daarna geeft de peilstok het oliepeil aan.

Hej mensen ik weer ja ik weer :)

Mijn GS start niet. Vandaag na lang sleutelen heb ik de naftbak aangekoppeld en het benzinekraantje omhoog gedraait (PRI?). Ik hoorde meteen een hard zuiggeluid bij de banzinedop. Na 5 keer wou 'm niet starten en vie lde accu weg. Dus ik proberen aan te duwen. Geen resultaat. Iemand een gouden tip of punten naar waar ik moet kijken?

Groetjes

Hej mensen ik weer ja ik weer :)

Mijn GS start niet. Vandaag na lang sleutelen heb ik de naftbak aangekoppeld en het benzinekraantje omhoog gedraait (PRI?). Ik hoorde meteen een hard zuiggeluid bij de banzinedop. Na 5 keer wou 'm niet starten en vie lde accu weg. Dus ik proberen aan te duwen. Geen resultaat. Iemand een gouden tip of punten naar waar ik moet kijken?

Groetjes

Slangetjes weer goed op de tank aangesloten? (Waarschijnlijk niet, tank trekt vacuum zo te lezen)

Laatst bewerkt:
Mieter mijn foto er maar af op die banner.... die oranje-bouwlampen en die kleine frotspiegels behoren tot een lang vervlogen tijd. Plaats daar je eigen Poser foto maar :9~ :] *O* :)
mag het ook mijne zijn :P
je weet wel, uit de OP

Nja mijn foto was dan wel niet met paint magoed als dat zo leek dan :P Ik zet um der gewoon nog ff neer en ik zie wel welke foto gekozen wordt toch? :P Kheb um wel ff aa ngepast btw :)

[afbeelding]

ik sta er in *O*

@sw@tlord: dat suckt -O-

Heeft iemand trouwens nog iets van chrisz gehoord. Het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik die nog heb zien posten

Slangetjes weer goed op de tank aangesloten? (Waarschijnlijk niet, tank trekt vacuum zo te lezen)

Echt ? Domme dan heb ik er 2 verwisseld. Morgen eens uitzoeken. Maar het is toch normaal dat hij vacuum trekt als er benzine de motor inloopt ...

~[EDIT] Maar in feite kan je de slangen (de juiste natuurlmijk) niet verkeerd aansluiten. Want alles is in het benzinekraantje zit aan elkaar verbonden. Je zal hoogstens de reserve met de niet reserve wisselen.... denk ik ...

Laatst bewerkt:
Echt ? Domme dan heb ik er 2 verwisseld. Morgen eens uitzoeken. Maar het is toch normaal dat hij vacuum trekt als er benzine de motor inloopt ...

\[EDIT] Maar in feite kan je de slangen (de juiste natuurlmijk) niet verkeerd aansluiten. Want alles is in het benzinekraantje zit aan elkaar verbonden. Je zal hoogstens de reserve met de niet reserve wisselen.... denk ik ...

Ja of het gewone slangetje aan het lozingspieleke oid
Het kan op zat manieren fout, of je hebt ineens geen reserve meer, dat soort grapjes.

ik sta er in *O*

@sw@tlord: dat suckt -O-

Heeft iemand trouwens nog iets van chrisz gehoord. Het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik die nog heb zien posten

In het meeting topic istie laatst nog gespot, maar hij heeft het een beetje druk enzo, en tja tis maar waar je je tijd aan wilt besteden hè :+

Ok.. op voorwaarde dat de foto als banner gebruikt wordt.. verander ik de foto van Johnnn voor die van MVmic

:+ Haha nee ik ga nu slapen en ik zal de foto morgen ff fotoshoppen 8-)

Hallo!!
Ik zie dat jullie ook toertochten houden.. Hebben jullie ook een club? Heb zelf ook een GS 500 e
54833011_5_MoJ4.jpeg

54833012_5__O-j.jpeg

En een leuk achterlichtje zit er op :P
Word ik ook toegevoegd aan de eerste topic?? :)

Welkom :)

Dit is geen club hier maar dit topic is meer bedoeld om ervaringen/tips enz uit te wisselen met elkaar.

En dat is wel eens handig én gezellig :)

Hallo!!
Ik zie dat jullie ook toertochten houden.. Hebben jullie ook een club? Heb zelf ook een GS 500 e
[afbeelding]
[afbeelding]
En een leuk achterlichtje zit er op :P
Word ik ook toegevoegd aan de eerste topic?? :)

Ik zie dat je uit Boven-smilde komt. Dat is niet al te ver weg van de plek (Nieuwlande)waar wij 14 en 15 april aanstaande een GS500 Meeting houden.
Kom je ook? Kun je gelijk kennis maken met de mensen van dit topic. :W

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan