Johnnn
MF veteraan
GS-Zonnenstelsel
GS-Melkweg
Dan doe die van Dennis maar
GS-Melkweg
Dan doe die van Dennis maar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tevens nog even een vraagje.
Heeft de GS500 een buddy ruimte of iets dergelijks waar je je slot in kan doen? en is dat alleen groot genoeg voor remschuifslot of een ketting? enzo niet, waar laten jullie je slot dan
Hello,
Een vraagje aan de mensen die hun middenbok al los hebben gehad. Hoe krijg je dat kreng terug vast samen met die veer? Iemand een goede werkwijze of tip?
Remschijfslot lukt makkelijk en een niet al te lang ketting moet net passen.
Hello,
Een vraagje aan de mensen die hun middenbok al los hebben gehad. Hoe krijg je dat kreng terug vast samen met die veer? Iemand een goede werkwijze of tip?
alle 2 ook? of is het t een of t ander
Op de bok, motor al een tijdje uit zodat alle olie naar beneden gelopen is. Dan de dop losdraaien, peilstok schoonvegen en de dop los op het carter leggen (niet dichtdraaien dus). Daarna geeft de peilstok het oliepeil aan.heee mischien een noob vraag hoor maar als jullie je oliepijl checken doen jullie dat als de motor op zn bok staat of als je erop zit de ene zegt van zo en de ander zegt van dat.
en hoevaak moeten jullie je olie bijvullen greetz.
Hej mensen ik weer ja ik weer
Mijn GS start niet. Vandaag na lang sleutelen heb ik de naftbak aangekoppeld en het benzinekraantje omhoog gedraait (PRI?). Ik hoorde meteen een hard zuiggeluid bij de banzinedop. Na 5 keer wou 'm niet starten en vie lde accu weg. Dus ik proberen aan te duwen. Geen resultaat. Iemand een gouden tip of punten naar waar ik moet kijken?
Groetjes
mag het ook mijne zijnMieter mijn foto er maar af op die banner.... die oranje-bouwlampen en die kleine frotspiegels behoren tot een lang vervlogen tijd. Plaats daar je eigen Poser foto maar
Nja mijn foto was dan wel niet met paint magoed als dat zo leek dan Ik zet um der gewoon nog ff neer en ik zie wel welke foto gekozen wordt toch? Kheb um wel ff aa ngepast btw
[afbeelding]
Slangetjes weer goed op de tank aangesloten? (Waarschijnlijk niet, tank trekt vacuum zo te lezen)
Heeft iemand trouwens nog iets van chrisz gehoord. Het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik die nog heb zien posten
Echt ? Domme dan heb ik er 2 verwisseld. Morgen eens uitzoeken. Maar het is toch normaal dat hij vacuum trekt als er benzine de motor inloopt ...
\[EDIT] Maar in feite kan je de slangen (de juiste natuurlmijk) niet verkeerd aansluiten. Want alles is in het benzinekraantje zit aan elkaar verbonden. Je zal hoogstens de reserve met de niet reserve wisselen.... denk ik ...
ik sta er in
@sw@tlord: dat suckt
Heeft iemand trouwens nog iets van chrisz gehoord. Het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik die nog heb zien posten
Hallo!!
Ik zie dat jullie ook toertochten houden.. Hebben jullie ook een club? Heb zelf ook een GS 500 e
[afbeelding]
[afbeelding]
En een leuk achterlichtje zit er op
Word ik ook toegevoegd aan de eerste topic??