Suzuki GS(X) topic deel 7 Ze gaan gewoon door!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wehrwolf in deel 6:

Mijn Gs 450 l uit 1986 heeft 31kw op kenteken , het rijd wel leuk, vind wel dat hij vrij licht is 174kg, maar kan goed mee met rest.Vind hem eerder meer geschikt voor tussendoor wegen 80-90km per uur dan snelweg.beetje een cruis ,fun bike voor weinig.
Zelf ben ik 1m 96 en kan er nu goed op zitten met aanpassingen ,maar ga wel op den duur een grotere bike halen en meer cc , vermogen, ook ivm met 2pp.

Verrek ik zie 't nu ook op Suzukicycles.. Op Bikez.com gaven ze maar 19kW op.. Nja dan valt ook deze af. Zelfs de GS400 heeft 26,5kW.. Dan wordt het waarschijnlijk een nieuwere GS500 terugschroeven naar 25kW.
 
ah deel 7 prachtig , nu een vraagje hoe moeten de plaatjes die od de vlotters staan die wat de naald naar beneden duwen staan? recht of schever?
tis voor een suzuki gsx400f 1982 4cylinder
proficiat nog met deel 7
 
Pssst ;)

"Na een succesvol deel 56, gaan we vrolijk verder in deel 67. Uiteraard zijn de vroege GSX-en ook welkom. De GSR-en willen we hier niet zien. En al helemaal geen GS500-tjes van plastic. Alleen ouwe klassieke motoren!"

En bedankt.... B|
Gelukkig heb ik ook een echte GS *O*
Mag ik toch nog mee doen :+

Marc
 
Mijn achterschokdemper veert nog wel, :Y maar dempt voor geen meter. :N Weet iemand hier of je zo'n ding kunt reviseren? en hoe dat moet?
Ik heb een reservedemper om mee te experimenteren, maar weet niet of deze beter is dan wat ik er op heb zitten.

Ik heb al gekeken wat een nieuwe kost (€450); ik heb weinig zin om meer voor de schokkert te betalen dan ik voor de hele motor betaald heb
 
Mijn achterschokdemper veert nog wel, :Y maar dempt voor geen meter. :N Weet iemand hier of je zo'n ding kunt reviseren? en hoe dat moet?
Ik heb een reservedemper om mee te experimenteren, maar weet niet of deze beter is dan wat ik er op heb zitten.

Ik heb al gekeken wat een nieuwe kost (€450); ik heb weinig zin om meer voor de schokkert te betalen dan ik voor de hele motor betaald heb


wat voor schokdemper? en maar 1?
 
In geval van nood bouw ik eerst de reservedemper in, sloop of mp kan altijd nog. Ben gewoon nieuwsgierig of iemand het al eens gedaan heeft en zoja of dat een beetje te doen is.

Je weet 't maar nooit...
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterschokdemper veert nog wel, :Y maar dempt voor geen meter. :N Weet iemand hier of je zo'n ding kunt reviseren? en hoe dat moet?
Ik heb een reservedemper om mee te experimenteren, maar weet niet of deze beter is dan wat ik er op heb zitten.

Ik heb al gekeken wat een nieuwe kost (€450); ik heb weinig zin om meer voor de schokkert te betalen dan ik voor de hele motor betaald heb

Staat een setje nieuw bij Japparts voor (uit mijn hoofd) 150,-. Is dat niets voor je?
 
nog altyd wilt de soes niet starten, alleen als ik er snel start inspuit gaat hij aan de gang , maar dit is maar voor korte duur. de benzine gaat tot in de vlotter kamer en dan denk ik dat deze daar mooi blijft zitten , iemand suggesties?????? het betreft een suzuki gsx400f van 1982 met mikuni carbs.
 
Iemand interesse in GS750 of onderdelen, ik heb nog zoveel liggen. Moet plaats maken dus mag weg voor weinig.
Heb alle onderdelen, 1 kaal frame met kenteken. 2 slopers met kenteken en 1 complete motor met nieuwe Dyna welke nog niet loopt.
Nieuwe clip-ons (95,-) , Dyna ontsteking (135,-)

Als je een redelijk bod doet mag je ook alles in 1 keer komen halen, ik heb toch geen tijd voor wat ik ermee wilde.
 
nog altyd wilt de soes niet starten, alleen als ik er snel start inspuit gaat hij aan de gang , maar dit is maar voor korte duur. de benzine gaat tot in de vlotter kamer en dan denk ik dat deze daar mooi blijft zitten , iemand suggesties?????? het betreft een suzuki gsx400f van 1982 met mikuni carbs.

Je moet gewoon de carburateurs eraf halen en schoonmaken .... helemaal schoonmaken dus. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan