Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog goede tips voor een gasdicht uitlaatsysteem voor een 550?
2e hands word het steeds lastiger om wat goeds te vinden en imitatie heb ik geen ervaring mee, ben bang dat het er na 1 winter niet meer uit ziet en het chroom eraf valt .
Andere optie is natuurlijk zelf lassen .
pols gebroken en hele lichaam stijf en pijnlijk, heb een grote vlucht gemaakt en gelukkig de auto niet geraakt. motor kwam met zijn voorwiel in de rechter voorwiel van de auto, beide moeten wel TL zijn
i'm one lucky bastard...
binnenkort heel veel onderdelen te koop (of niet afhankelijk van de schade) van mijn gsx (zie foto begin topic ergens) de onderdelen zullen vooral de achterkant zijn. wie de voorkant wil hebben moet denken dat ie ook een auto bij krijgt.
ik wacht nog af hoe het eruitziet, ik heb niks meer gezien of gehoord, alleen dat ie rechtop in de auto is blijven staan (ging met 70 )
dan een vraagje, wat ben ik ong kwyt voor een efe of katana, wel rijdend maar geen ideale staat.?
...
i'm one lucky bastard...
pols gebroken en hele lichaam stijf en pijnlijk, heb een grote vlucht gemaakt en gelukkig de auto niet geraakt. motor kwam met zijn voorwiel in de rechter voorwiel van de auto, beide moeten wel TL zijn
i'm one lucky bastard...
hoeveel cc is dat ding, en uit welk jaar?
en als je blok nog heel is, hoeveel wil je dan voor alles bij elkaar hebben?
je kunt me ook mailen
edit: 1100 cc zie ik nu naast je naam staan
ik ga vandaag naar de bedrijf die hem opgehaald heeft en politie voor de foto's ervan, dan zie ik wat en hoe, ALS de blok nog heel is twijfel ik nog of ik de boel verkoop, moeten jullie mij maar overtuigen dat EFE blok beter is dan ET blok
ik reed met 70-80 op einhovenseweg 2 banen heen en 2 banen terug 70KMH max in venlo richting tradeport west en ten hoogte van de gamma stond een donkerblauwe iets (denk een citroen ofzo) op de midden splitsing om mijn richting op te gaan. ik reed op dat moment op linkerbaan over een vrij gladde stuk door bitumen. zo'n 100meter (naar schatting) voor mij begint ie te rijden dus met ong 20m/s (70kmh) heb ik 5 sec om wat aan te doen, remmen deed niet en begon uit te wijken naar rechts, nu achteraf gezien had beter kinks gekund maja enkele tellen later vlak voor de auto dacht ik nog, deze keer red ik het niet. dan de klap, pijn in mijn zij, vliegen, veel wegdek zien en dan ben ik volgens mij met de kop eerst geland, de vrouw die reed zag me niet totdat ik haar raakte want ze bleef doorrijden en begon net te draaien to en ik haar raakte. ik ben heeeeeeeel blij dat ik toch zover de motor heb gekregen dat ik haar thv motorkap raakte en niet volop in de zij want dan was ik er niet meer, dan was niet gaan vliegen en zo'n klap overleef je niet. politie zei dat de motor rechtop nog in de auto stond en dat mijn helm heel goed zijn werk heeft gedaan, ik heb beiden sinds de ongeluk vrijdag 13:45 niet meer teru ggezien. ik heb vrijdag als een idioot veel gelachen zullen wel zenuwen zijn maar bij de 1e hulp vonden ze dat wel leuk, vreemd dat je zo'n reactie hebt op zo'n moment, en als het je gebeurt gebeurt het zo kalm en gecontroleerd lijkt het en hoe meer je terugdenkt hoe meer details je gaat herineren
maja shit happens en mensen draag de kleding die je moet dragen, helpt toch heel erg veel merk ik alweer...jas naar de klote, handshoenen ??? helm denk ik ook maar ze hebben hun werk gedaan [afbeelding]
Ik weet dat Laser een RVS 4-1 maakt voor de 1100, misschien ook voor de 550?
nou luitjes, voor zover ik vandaag het kon zien: frame krom, voorvork heeft het gered!!!, klokken/plastic/uitlaat/stepjes/stuur/schakelaars helemaal aan gort, achterkant (rijwiel gedeelte) heeft zo te zien geen schade, achterbrug niks aan de hand mee, beide velgen zijn ook volgens mij recht
blok???? zowel rechts als links schade, rechts niks ergs, wat krassen van de onstekingsrotor deksel en de andere kant de dynamo deksel mooi naar de klote, ik kon het gister niet zien.
of de schade onzichtbaar naar binnen loopt is de vraag...
motor is volgens mij met blok hard tegen de voorwiel van de auto gekomen toen omgeslagen naar rechts een slam op de grond gemaakt (vooral de uitlaat )en een stuk geschoven
ben heel blij dat ik zowel voor als achterkant kan redden en denk als de blok verder niks heeft dan haal ik gewoon een frame ergens van een 80/81 en bouw ik alles om of haal ik gewoon een afgedankte donor gsx en bouw van 2 motoren 1
vraagje aan wie dat weet, hoe lang duurt het voordat de schade expert komt kijken en of ze altijd standaard komen bij zoiets?
vrouw heeft schuld en de politie heeft rapport daarvan, beide verzekeringen op hoogte en ik moet nog een schade formulier opsturen als ik de gegevens van de vrouw binnen heb (stuurt politie op)
ik kan GVD niet wachten om te gaan sleutelen...ik weet alleen niet of ik al mag....de gips houdt me niet tegen