Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb net de eigenaar even voor je gebeld en hij zal vanavond wel even in dit topic kijken...maar ik denkdat hij er niet vanaf wil
Gr Ron
dat doe ik ook graag, maar dan moet je een goede lasser kennen, zoiets durf ik zelf niet aan, dan verkloot ik de frame ofzo.
[afbeelding]
[afbeelding]
recentere foto's heb ik niet (behalve die ene van voren met mij erop)
moet binnenkort eens weer fotoshoot doen...
trouwens als men er grote interesse voor heeft kunnen we een grote fotoshoot houden hier ergens in de buurt...idee?
Klopt ja, de meeste Katana rijders rijden als watjes.
Nou vooruit, de mijne ook maar dan.
Denk hetis het nu zo moeilijk om ff te reageren???
Als Theo .... dan de mijne ook maar. [afbeelding]
Ja, in het werkplaatshandboek staat hoe dat moet.
dank u, wist niet dat ik het daar kon vinden.
heb het zooitje doorgemeten en erachter gekomen dat spanningsregelaar kapot is. Kan dat komen omdat ik een grotere accu erin heb? (36ah tegenover 14ah origineel)
nu is die spanningsregelaar niks anders dan 6 diodes als ik het schema mag geloven. Waarom zitten daar dan koelribben op? Worden die diodes dan zo warm?
Zit erover te denken zelf wat in elkaar te solderen namelijk.
Volgende week ga ik ergens diodes halen.
alvast bedankt.
regelaar is apart bij de mijne.
zit met een apart draadje aan 1 van de fases van de dynamo. (ook volgens schema)
of zit er in de gelijkrinchter ook iets van een regelaar?
heb de mijne open proberen te maken, maar zonder succes.
ik zie niet in waarom mijn dynamo uit zou fikken, heeft een grotere accu een andere weerstand dan een kleine? is dat het probleem?
ten slotte hoeft een dynamo alleen maar te laden wat er verbruikt wordt toch? ongeacht de grootte van de accu.
ik zie niet in waarom mijn dynamo uit zou fikken, heeft een grotere accu een andere weerstand dan een kleine? is dat het probleem?
ten slotte hoeft een dynamo alleen maar te laden wat er verbruikt wordt toch? ongeacht de grootte van de accu.
Fred, kan jij rene efe even opporren? Ik kan hem niet bereiken en mijn gsx valt zowat van de bok af. Ik wil zo graag de middenbok vervangen.
Probeer het eens even in een wat groter verschil te zien.
Je hebt je motor draaien en hij staat verbonden met een set accu's (12v natuurlijk) van een containerschip, pakweg 8m2 accu's, en een halve meter hoog ( 4m3 accu's dus)
De accu's zijn vol.
Volle goede accu's hebben een bronspanning van ongeveer 12,6 volt, jouw regelaar probeert daar 14,5 volt van te maken.
Hoeveel laadstroom zou er nog vloeien bij 5000RPM