Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus een andere voorvork met bijpassende velg?
Maar wat gaat dan passen..?
Beter even hier plaatsen:
Weet dat het al een keer ergens op het forum heeft gestaan, maar kan het niet meer vinden..
Wie helpt mij weer even op weg? Heb een GS850 welke op het moment verbouwd wordt tot een Wes Coolet replica..
Heb nu een 19 inch voorwiel, en wil een 17 inch voorwiel erin hebben (ziet beter uit+ stuurt beter).
Wat past?
Groeten,
Guido
Gijs je had ondertussen het antwoord al gehad van HAPO zag ik.
Mijn GS1000S die te koop stond in deel twee is verkocht vanochtend.
Maar ik heb nog steeds 2 GS-en. (en leuke ook.)
@rronn: dat achterspatbord is gewoon het origineel wat er opzat, alleen heb ik het ingekort.
Wat die lekkende voorvorkpoot betreft, daar heb ik ook last van, maar das simpel zelf te verhelpen. Oliekeeringen kosten rond de 11eurrie, en je bent weer een middaggie van de straat. Ikzelf ga binnenkort andere schokbrekers plaatsen. Heb vandaag een setje van een savage binnen gekregen, zijn dus een stuk lager. Hierdoor zal de voorpartij ook wel wat aangepast moeten worden. Dus dan pakken we gelijk het oliekeerinkje mee.
Jij suc6 in ieder geval....
hier mijn lekkere stuur machine,
bijna 140000 op de klok en rijd nog steeds perfect. wil hem wel eens helemaal reviseren + frame zandstralen en powdercoaten. maar nu blijft ie gewoon rijden door wind regen en alle andere zooi
[afbeelding]
hier mijn lekkere stuur machine,
bijna 140000 op de klok en rijd nog steeds perfect. wil hem wel eens helemaal reviseren + frame zandstralen en powdercoaten. maar nu blijft ie gewoon rijden door wind regen en alle andere zooi
[afbeelding]
Heb net de eigenaar even voor je gebeld en hij zal vanavond wel even in dit topic kijken...maar ik denkdat hij er niet vanaf wil
Gr Ron
En frame een beetje verstevigen? Ik kan het je aanbevelen.
Doe nog es een mooi foto'tje van de zijkant?
ben vandaag nog online geweest, zo zit ik erg weinig achter pc. zit nog steeds een GOEDE baan te zoeken, ga nog liever dood dan weer magazijn of productie medewerker wordenwanneer kom je weer ns online? enne binnenkort rondje zuid-holland(en ff naar de maasvlakte )