Suzuki 250cc verzameling Deel 2

maar begint wel ergens op te lijken
donderdag set carbs ophalen bij mister Hans en dan zal het geen weken meer gaan duren voordat hij loopt …………. hoop ikBekijk bijlage 1345283Bekijk bijlage 1345284

Ff lekker :9 maken dan.............2 MK 1 carb's na de speciale Dunsz vertroeteling :+

P1021744.JPG
 
Tja, ik schijn over heel wat verborgen talenten te beschikken.............ik kan ze alleen op dit moment ff niet vinden :+

O ja, ik ben zo handig..................ik maak van brood .............stront :Y

_O-

En ik altijd maar zeggen dat ik onhandig ben, niet dus! :t:)
 
Tja, ik schijn over heel wat verborgen talenten te beschikken.............ik kan ze alleen op dit moment ff niet vinden :+

O ja, ik ben zo handig..................ik maak van brood .............stront :Y
Tja, ik schijn over heel wat verborgen talenten te beschikken.............ik kan ze alleen op dit moment ff niet vinden :+

O ja, ik ben zo handig..................ik maak van brood .............stront :Y

Ja zo veranderde Jezus water in wijn8)7,ook zo,n handige jongen:Y;)
 
De RK kerk loopt sneller leeg dan Schwantz kan rijden. En hier gaan we ineens gelovig doen :N :P
 
Laatst bewerkt:
Nee milieu barbaren en er trots op:Y:+

Dat mag :t

Maar een mooi plaatje van een legendarische motorheld en dito film, waar perfect het genoemde onderwerp (god of speed) beschreven is. En vervolgens gaan we over tot 2 takt vs. 4 takt discussie. Had van jullie meer verwacht :Y :P
 
Dat mag :t

Maar een mooi plaatje van een legendarische motorheld en dito film, waar perfect het genoemde onderwerp (god of speed) beschreven is. En vervolgens gaan we over tot 2 takt vs. 4 takt discussie. Had van jullie meer verwacht :Y :P
Ja ik ken dat verhaal,maar had een 2 takt:9 moeten zijn in plaats van een ouwe Indian,had ie nog harder gegaan})
 
Terug
Bovenaan Onderaan