Suzuki 250cc verzameling Deel 2


Voor wie niet genoeg kan krijgen van 50 cc :) Aalt komt ook nog voorbij.
Er is ook een deel 2, bijna 4 uur nostalgie
 

Voor wie niet genoeg kan krijgen van 50 cc :) Aalt komt ook nog voorbij.
Er is ook een deel 2, bijna 4 uur nostalgie

Mooi,ik had alleen maar korte stukjes gevonden.:t
Leuk ook die wedstrijd in Rockanje ,ik ben daar een keer wezen kijken tijdens de SAM races,toen reden er ook Kreidlers mee.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is ook waar. Vaak zijn de pegels op maar het zou ook zomaar technisch of netjes uitgedrukt; organisatorisch kunnen zijn.
 
Nou heren....................nu weer ff "on-topic" hoor :+

Erik de aansluiting voor de temperatuur voeler was achteraf minder werk dan ingeschat dus hij is klaar. Vanmiddag even de boel ontvetten en de verbinding definitief maken met Locktide.

P2201800.JPG
P2201801.JPG
 
Maar dan nu de ham vraag...... Wat is dat voor een mysterieus geel doosje ??!

Was eigenlijk alleen om de temp.meter even op te leggen voor de foto. :+ Het gele doosje is een gasregelaar voor mijn model stoom hobby. De werking is met 2 auto ventielen en extra veertjes. De stoomdruk duwt een ventiel dichter waardoor de grote vlam terug regelt naar waakvlam. Dit voorkomt dat niet gebruikte stoom uit de ketel wordt weg geblazen via de veiligheid en het bespaart gas 8-) Het gas en de stoom worden gescheiden gehouden door een 0.4 mm dikke pakking van buigbare teflon. Heeft dus niets te maken met de brommers van Erik.

1550836563409.png
 
Laatst bewerkt:
Was eigenlijk alleen om de temp.meter even op te leggen voor de foto. :+ Het gele doosje is een gasregelaar voor mijn model stoom hobby. De werking is met 2 auto ventielen en extra veertjes. De stoomdruk duwt een ventiel dichter waardoor de grote vlam terug regelt naar waakvlam. Dit voorkomt dat niet gebruikte stoom uit de ketel wordt weg geblazen via de veiligheid en het bespaart gas 8-) Het gas en de stoom worden gescheiden gehouden door een 0.4 mm dikke pakking van buigbare teflon. Heeft dus niets te maken met de brommers van Erik.

Bekijk bijlage 1355586
ik heb Hans zijn vakwerk van dichtbij mogen zien en het is echt prachtig wat hij maakt.
 
mijn oliepomp op de rg lekt een beetje olie.
heb in japan van die valves gekocht op dat op te lossen
en ook maar een nieuwe oliepomp mocht het niet lukken met de valves.
20190125_112331.jpg
20190125_112414.jpg
20190222_131936.jpg
taka8mr-img600x450-1500198812p1afzk21396.jpg
taka8mr-img600x450-1500198812widhz821396.jpg
binnenkort ff bij Hans de tempmeter ophalen en dan kunnen we de rg voor het eerst laten lopen
 
Was eigenlijk alleen om de temp.meter even op te leggen voor de foto. :+ Het gele doosje is een gasregelaar voor mijn model stoom hobby. De werking is met 2 auto ventielen en extra veertjes. De stoomdruk duwt een ventiel dichter waardoor de grote vlam terug regelt naar waakvlam. Dit voorkomt dat niet gebruikte stoom uit de ketel wordt weg geblazen via de veiligheid en het bespaart gas 8-) Het gas en de stoom worden gescheiden gehouden door een 0.4 mm dikke pakking van buigbare teflon. Heeft dus niets te maken met de brommers van Erik.

Had ik het toch goed gezien !! :+
Maar zonder gekheid, mooi werk Hans !
Ik had laatst al het e.e.a. in het modelbouw topic gezien, indrukwekkend !
(alleen beetje jammer dat je mijn bouwpakketje niet hoeft..... had hem n.b. zo bij je langs kunnen brengen in L'dorp ! _O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan