RG-gamma
MF veteraan
- 29 nov 2009
- 36.480
- 29.220
En een 5 takt dan?is een 3 takt dan genderneutraal
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...-engine.com/&usg=AOvVaw1mo0uZwXAyAKXbJY-eMBmh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En een 5 takt dan?is een 3 takt dan genderneutraal
Ja ik ken dat verhaal,maar had een 2 takt moeten zijn in plaats van een ouwe Indian,had ie nog harder gegaan
Voor wie niet genoeg kan krijgen van 50 cc Aalt komt ook nog voorbij.
Er is ook een deel 2, bijna 4 uur nostalgie
Ja dat begint er verwelkt uit te zienJammer genoeg allemaal niet met de Groene Tulp.......
Teamheronsuzuki: The Green Tulip
Ligt er maar net aan wat de oorzaak is waarom het niet doorgegaan is,dat kan van alles zijn.Zou niemand dat project weer nieuw leven in willen blazen
Hij rijd anders nog steeds rond op z,n KreidlerOf met de leeftijd van Aalt....
Ja dat is het zeker,ik ga liever 230 rechtuit dan volgas over een circuit.Dat klopt maar dat is wat anders dan een wereldrecord met een sigaar zetten.
Maar dan nu de ham vraag...... Wat is dat voor een mysterieus geel doosje ??!
ik heb Hans zijn vakwerk van dichtbij mogen zien en het is echt prachtig wat hij maakt.Was eigenlijk alleen om de temp.meter even op te leggen voor de foto. Het gele doosje is een gasregelaar voor mijn model stoom hobby. De werking is met 2 auto ventielen en extra veertjes. De stoomdruk duwt een ventiel dichter waardoor de grote vlam terug regelt naar waakvlam. Dit voorkomt dat niet gebruikte stoom uit de ketel wordt weg geblazen via de veiligheid en het bespaart gas Het gas en de stoom worden gescheiden gehouden door een 0.4 mm dikke pakking van buigbare teflon. Heeft dus niets te maken met de brommers van Erik.
Bekijk bijlage 1355586
Was eigenlijk alleen om de temp.meter even op te leggen voor de foto. Het gele doosje is een gasregelaar voor mijn model stoom hobby. De werking is met 2 auto ventielen en extra veertjes. De stoomdruk duwt een ventiel dichter waardoor de grote vlam terug regelt naar waakvlam. Dit voorkomt dat niet gebruikte stoom uit de ketel wordt weg geblazen via de veiligheid en het bespaart gas Het gas en de stoom worden gescheiden gehouden door een 0.4 mm dikke pakking van buigbare teflon. Heeft dus niets te maken met de brommers van Erik.
Had ik het toch goed gezien !!
(alleen beetje jammer dat je mijn bouwpakketje niet hoeft..... had hem n.b. zo bij je langs kunnen brengen in L'dorp ! )