start project fireblade streetfighter 900RR Black & Black

Ik ga mezelf niet populair maken, maareuh, waarom steek je zo'n oude (gigantische) kont, terwijl er tegenwoordig zoveel moois op de markt is?
Dan vond ik de originele firebladekont (zelfs met duo-zadel) nog mooier, en voornamelijk er beter bij passend.
Smaak valt uiteraard niet te betwisten, maar ik geloof toch wel dat je hier spijt van gaat krijgen. En dat zeg ik uit ervaring.
Maar verder wens ik je veel succes met het overige werk ;)

Gr

Gewoon omdat wij dat mooi vinden ;)

Foto-IGU8A8C4-D.jpg


én omdat de blade ook een gigantische tank heeft :Y
 
Het is idd een grote kont, maar niet uit proportie.

Soms zie je kontjes van de nieuwe r6 of Fireblade en dat vind ik eerlijkgezegd ook geen porum op een ouder type blade met een dik frame en dikke tank. Dan zijn de verhoudingen ook helemaal zoek.

Dat vond ik van het cb1000r kontje juist erg mooi. Spits klein kontje, maar wel mooi dik bij de aansluiting van het frame. Daardoor leek het net of het er al erbij hoorde.

full
 
Het is idd een grote kont, maar niet uit proportie.

Soms zie je kontjes van de nieuwe r6 of Fireblade en dat vind ik eerlijkgezegd ook geen porum op een ouder type blade met een dik frame en dikke tank. Dan zijn de verhoudingen ook helemaal zoek.

Dat vond ik van het cb1000r kontje juist erg mooi. Spits klein kontje, maar wel mooi dik bij de aansluiting van het frame. Daardoor leek het net of het er al erbij hoorde.

[afbeelding]

cb1000r is inderdaad één van de weinige moderne kontjes + subframe die (naar mijn mening) bij dit type blade passen. Maar ieder zijn eigen smaak en eigen fighter natuurlijk :]
 
Thanks mannen voor de positieve berichten.
Ik kan tegen kritiek hoor anders moet je hier geen foto's posten.

Als ik er maar tevreden over ben toch?
En tuurlijk het is wel zo leuk als er ook anderen zijn die het wel mooi vinden.
 
Gewoon omdat wij dat mooi vinden ;)

[afbeelding]

én omdat de blade ook een gigantische tank heeft :Y


Zoals al eerder gezegd de motor van Rayke in levende lijve gezien.
Deze is ook technisch perfect afgewerkt, veel dingen mooi veranderd.
Is niet zo maar ff omgebouwd.

Topstaat 👍
 
Gewoon omdat wij dat mooi vinden ;)

[afbeelding]

én omdat de blade ook een gigantische tank heeft :Y

hmm toegegeven, dat is knap ja. :Y
Lijkt me minder uit proportie dan deze, het zal dan toch de foto zijn. :?

En nee uiteraard, verhouding is alles, hier hoort geen mini-kont op, ben ik het helemaal mee eens. Maar niet alle nieuwe konten zijn mini-konten.
 
hmm toegegeven, dat is knap ja. :Y
Lijkt me minder uit proportie dan deze, het zal dan toch de foto zijn. :?

En nee uiteraard, verhouding is alles, hier hoort geen mini-kont op, ben ik het helemaal mee eens. Maar niet alle nieuwe konten zijn mini-konten.


Kleur doet ook veel. Toen de mijne nog 101 verschillende kleurtjes had tijdens de opbouw , zag het er ook allemaal anders uit ;)
Het kan ook zijn omdat zijn kont meer omhoog staat... , komt wel goed.
 
Risers, stuurtje van Rayke en nieuwe hell stalen remleidingen gemonteerd
full
 
Echt een heel mooi setje van forum lid Jorro mogen kopen.
Alles erbij, top en nog bedankt, en zeker voor superprijs van 35 eu.
 
Waarom nu weer dit kontje?
Vind m te stijl staan. Was mooier geweest als de bovenkant van de kont evenwijdig stond aan de bovenkant van de tank na mijn idee
 
Uuhmm achterkant is even hoog al bovenkant tank.

Uw kontje was na de foto's te hebben gezien toch niet geschikt voor mij alsnog bedankt daarvoor.

Dit kont heb ik gekregen, zat links flinke schuifschade op, 2 dagen werk aan gehad.
Binnenkant flink veel glasvezel aangebracht, buitenkant strak afgewerkt en 5 lagen primer aangebracht.

Nu spuitklaar, smoke led-achterverlichting met geïntrigeerde knipperlichten.

Ik ben er blij mee iig en vindt de stand goed zo 😬
 
Misschien de voorkant van het kontje naar boven halen , zodat het beter aansluit op de tank?? Maar als jij het goed vind, dat is het belangrijkste :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan